خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*LiLi*

عضو جدید انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
29/12/20
ارسال ها
3
امتیاز واکنش
67
امتیاز
83
سن
20
زمان حضور
10 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع
کتاب Codex Seraphinianus

این کتاب به زبان نامفهومی توسط یک مهندس معمار به نام «لوئیجی سیراوینی» نوشته و در سال ۱۹۸۱ میلادی منتشر شده است. تاکنون هدف از نگارش این کتابمشخص نیست و طبیعتا طبقه بندی آن نیز براساس موضوع امکانپذیر نمی باشد. کتاب مجموعه ای از نقاشی های عجیب است که با دست خط خود نویسنده توضیحات نامفهومی درباره آنها داده شده است. کارشناسان نیز تاکنون موفق به رمزگشایی آن نشده اند. نوشتن کتاب سی ماه از نویسنده وقت گرفته است.





كتاب Smithfield Decretals

کتاب عجیب دیگری را پاپ «گریکوریوس نهم» و به عنوان کتاب قانون کلیسا در قرون وسطا به نگارش درآورده است. این کتاب به روش غیر مرسوم نوشته شده و دارای محتوای عجیب است؛ برای مثال خرگوش های غول پیکری که انسان ها را سر می برند، موجودات افسانه ای و نقاشی های عجیب دیگری در آن به چشم می خورد که منطق روایی ندارند. این نقاشی و محتوای آن، کتاب گریکوریوس را از سایر کتاب های مشابه متمایز می کند.


كتاب Soyga

نویسنده ی این کتاب ریاضیدانی به نام (جان دی) است که در سال ۱۵۵۲ میلادی آن را نوشته است. او به عوالم روحی ایمان داشت. گردآوری و انتشار کتاب از سوی کتابخانه ی لندن انجام شده و قبل از انتشار آن در سال ۱۹۹۴, قرن ها گم شده بود. این کتاب چهل هزار نامه که به روش تصادفی مرتب شده اند را در برمی گیرد. گفته می شود که حاوی طلسم های جادویی است.



كتاب prodigiorum ac ostentorum chronicon


این کتاب حاوی تعداد زیادی نقاشی است که به نوعی تاریخ مصور حیات بشر از آغاز زمان را به تصویر می کشد. بلایای طبیعی، زمین لرزه ها، برخورد شهاب سنگ با زمین و هیولاهای دریایی و... از موضوعات کتاب هستند. کتاب در سال ۱۵۵۷ نوشته شده است.


كتاب The Story Of The Vivian Girls

این کتاب رمان عجیب و پیچیده ای از (هنری دارگری) است. او نگهبانی در ایالت شیکاگو آمریکا بود که کتابش پس از مرگ او کشف شد. کتاب مورد نظر شامل ۱۵ هزار صفحه است که شامل نقاشی های متنوع از دنیاهای خیال انگیز است.


عجیب ترین کتاب های دنیا

 
  • تشکر
Reactions: *~sarina~*، amitis_031 و yeganeh yami
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا