خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

parädox

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر رمان ۹۸
عضویت
9/10/20
ارسال ها
2,829
امتیاز واکنش
37,845
امتیاز
368
محل سکونت
انتهای راهرو سمت چپ
زمان حضور
60 روز 11 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
طراحی ویلا یا طراحی خانه ویلایی در تمام دنیا جز پر طرفدارترین گرایشهای طراحی معماری است.ویلا لوکس و بزرگ، اقامتگاه ییلاقی زیبایی است که بسیاری افراد را مجذوب خود می کند.دوری از فضاهای پر هیاهو و شلوغ شهری و سکونت در یک منطقه خوش آب و هوا و آرام، مزیت داشتن یک طراحی ویلا در دامان طبیعت است.ویلاهای لاکچری علاوه بر فضاهای سکونتی، دارای امکانات لوکس و فضاسازی های چشمگیر هستند.

در این بناهای لوکس، امکانات تفریحی و ورزشی مانند زمین تنیس، استخر، سونا، اتاق بازی، سینمای خانگی و.... اقامت و گذران اوقات فراغتی لـ*ـذت بخش، برای ساکنان ویلا فراهم است.استخرهای روباز با عرشه هایی برای استراحت و آفتاب گرفتن، آتشگاه و دیگر فضاهای نیمه محصور، در فضای بزرگ ویلاهای لاکچری قابلیت اجرایی دارند.همچنین در ساخت ویلاهای لاکچری از متریال مرغوب و گران قیمت استفاده می شود و فضاها لوکس و تجملی هستند.طراحی داخلی ویلاهای لوکس و انتخاب مبلمان در آنها نیز نیازمند دیدی تخصصی و همه جانبه است.

ایده طراحی ویلا برچه مبنایی شکل می گیرد؟
ایده طراحی ویلا بنا بر ارتباط وسیع با فضاهای طبیعی و کانسپت معماری خاصی خلق می شود.بدین رو ارتباط با طبیعت و اجرای طرحهای خلاقانه و آزاد، بر سبک طراحی ویلا تاثیر می گذارند.
از آنجاییکه طراحی خانه ویلایی در نواحی غیر شهری و فضای باز صورت می پذیرد، ظرفیت پذیرش طرحها و فضاسازی های متنوع را دارد.این نوع خانه ییلاقی برای تعطیلات یا سکونت همیشگی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.هدف از ساخت ویلا، طراحی پلان ویلا و فضاسازی های آن را تعیین می کند.
به عنوان مثال ویلایی که برای تعطیلات ساخته می شود، دارای فضاهای باز و نیمه باز بسیاری است که مناسب فعالیت های تفریحی در جوار طبیعت می باشد.ویژگی های طبیعی مانند شیب و توپوگرافی سایت ویلا در شکل گیری کانسپت طراحی بسیار موثر هستند.بدیهی است طراحی ویلا روی زمین شیب دار نیازمند ایده خلاقانه طراحی است.

با راهکار مناسب در این سایت ها، هزینه آماده سازی سایت و ساخت ویلا به حداقل می رسد.در همین حین از پتانسیل های طبیعی، برای خلق دیدهای جذاب در فضای داخلی ویلا لوکس، بهره برده می شود.

نمونه طراحی ویلا
نمونه طراحی ویلا در انواع سبک ها و گرایشها شکل گرفته و رویکردهای متنوعی در طراحی ویلا متصور است.هر سبکی دارای ویژگی های خاصی می باشد.اگر در مورد سبک ساخت ویلای خود مردد هستید، بهترین راه حل آشنایی با نمونه طراحی ویلا مختلف است.
یک خانه ویلایی لاکچری می تواند به صورت ویلا مدرن طراحی شود.در این صورت در عین داشتن سادگی و شفافیت، دارای فضاهای وسیع، لوکس و زیبایی است که چشم هر بیننده ای را خیره می سازد.ارتباط آزاد فضایی با تغییر سطوح، راه پله های زیبا و مدرن و دیدهای وسیع رو به مناظر طبیعی، فضای داخلی ویلا مدرن و لوکس را شکل می دهند.پلان باز، سطوح شیشه خور وسیع، کف های صیقلی و روشن و تراس های کشیده شده تا محوطه بیرونی ویژگی های ویلا مدرن و لوکس هستند.


طراحی ویلاهای لاکچری

 
  • تشکر
Reactions: ASaLi_Nh8ay

parädox

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر رمان ۹۸
عضویت
9/10/20
ارسال ها
2,829
امتیاز واکنش
37,845
امتیاز
368
محل سکونت
انتهای راهرو سمت چپ
زمان حضور
60 روز 11 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع

ویلا کلاسیک نیز تناسب زیادی با ماهیت ویلا لاکچری دارد.تجمل گرایی، ارتفاع زیاد سقف ها و بازشوها ویژگی های شاخص ویلاکلاسیک لوکس هستند.استفاده از تزئینات در فضاهای داخلی ویلا و نمای ویلا به اوج می رسد تا حسی از شکوه و تمول به وجود آید.

سنگ های صیقلی تراش خورده با ابزارکاری های بسیار در کفسازی فضاها، دیوار ها و المان های نما چشمگیر است.ستون ها و سنتوری های کلاسیک، با المان های تزئینی، جلوه پر تلالویی برای ویلا لاکچری به وجود می آورند.


ساخت ویلا لوکس در سبک ویلا روستیک و سنتی نیز امکان پذیر است.فضاهای داخلی بزرگ و سراسر نور، همراه با تراس ها و ایوان های سرتاسری فضای ییلاقی مطلوبی در طبیعت ایجاد می کنند.ویلا لاکچری روستیک قابلیت ترکیب با سبک مدرن را نیز دارد.در این ویلا لوکس،پلان یکسره و مدرن و فضاهای نیمه باز ساختمان ویلا رو به مناظر زیبای طبیعی و بهره مند از هوای مطبوع هستند.

ویلا دوبلکس

ویلادوبلکس بسیار محبوب و در بین ویلاهای لوکس جایگاه ویژه ای دارد.ویلا دوبلکس ویلایی دو طبقه است که اغلب فضاهای خصوصی خواب در طبقه بالا قرار می گیرند.فضاهای عمومی و نشیمن و آشپزخانه در اولین طبقه و تراز ورودی ویلا تعریف می شوند.از این جهت که ویلا غالبا یک بنای مسکونی تک خانواری است، معمولا به صورت دوبلکس ساخته می شود.

طرح آن به گونه ای است که طبقات آن دارای ارتباط آزاد به واسطه راه پله و وید هستند.راه پله نقش مهمی در ویلا دوبلکس دارد و معمولا در مرکز و نقطه کانونی فضای داخلی قرار می گیرد.

در ویلاهای لاکچری و بزرگ، معمولا یک وید شاخص، پیرامون راه پله، جلوه زیبا و جذابی خلق می کند.در پایان خاطر نشان می شود برای ساخت یک ویلای لاکچری و زیبا که به خوبی پاسخگوی نیازهای شما باشد، مشاوره طراحی ویلا، امری ضروری است.یک شرکت طراحی ویلا که دارای تخصص و سابقه کافی در این امر باشد، می تواند بهترین مشاوره طراحی ویلا را به شما ارائه دهد.بدین رو شناخت خواست های شما را همسو با برنامه فیزیکی ویلا و ایده های طراحی ویلا پیش می برد.


طراحی ویلاهای لاکچری

 
  • تشکر
Reactions: ASaLi_Nh8ay
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا