خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Karkiz

حامی انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
3/5/20
ارسال ها
207
امتیاز واکنش
7,047
امتیاز
263
زمان حضور
62 روز 14 ساعت 1 دقیقه
نویسنده این موضوع
ولادیمیر آلکنو از روسیه رسما به عنوان سرمربی تیم ملی #والیبال_ایران انتخاب شد.
آلکنو، از فروردین‌ماه سال آینده(۱۴۰۰ش ۲۰۲۱م) وارد ایران می‌‎شود و هدایت تیم ملی والیبال کشورمان را تا پایان بازی‌های المپیک توکیو بر عهده دارد.


بیو‌گرافی ولادیمیر آلکنو
الکنو در تاریخ ۴ دسامبر ۱۹۶۶ در پولوتسک ویتبسک از یک مادر بلاروسی و پدر لیتوانیایی متولد شد و شروع فعالیت ورزشی او در سن ده سالگی آغاز و در سال ۱۹۸۰ به دانشگاه مینسک رفت و عضو تیم دانشگاه شد. او والیبال را در مدرسه مینیسک به صورت حرفه‌ای دنبال کرد. او در سال ۱۹۸۴ به زسکا پیوست و از سال ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۰ عضو باشگاه زسکا مینسک بود و توانست با زسکا مسکو سه سال متداوم جام قهرمانی مسابقات قهرمانی شوروی، یک قهرمانی جام اتحاد جماهیر شوروی و دو جام قهرمانی سوپر جام اروپا را بالای سر ببرد و در اوایل کار حرفه ای خود قهرمانی را تجربه نماید. الکنو در سال ۱۹۹۲ وارد ایتالیا شد و پس از چهار سال حضور در سری ب، سپس به فرانسه نقل مکان کرد و به عضویت باشگاه کن درآمد و در این تیم موفق به کسب دو قهرمانی پرو آ شد.

مربیگری
ولادیمیر الکنو از سال ۲۰۰۱ به مربیگری روی آورد. الکنو در اولین تجربه خود به عنوان مربی با باشگاه تور فرانسه قرارداد بست. قهرمانی در جام حذفی فرانسه اولین دست‌آورد او بود و سال بعد هم دومین دست‌آورد خود را با قهرمانی در لیگ پرو آ در سال ۲۰۰۴ تکمیل نمود و پس از آن به خانه بازگشت و با دینامو مسکو قراردادی سه ساله امضا نمود.
او در سه سال حضور خود در مسکو موفق به کسب جام قهرمانی در سوپر لیگ روسیه ۲۰۰۶ و قهرمانی جام حذفی روسیه در سال ۲۰۰۷ شد و سال بعد با مذاکره متعدد فدراسیون والیبال روسیه هدایت تیم ملی روسیه را بر عهده گرفت و تا سال ۲۰۰۸ عملکری درخشان را از خود به جای گذاشت و توانست با هدایت خود روسیه را به مدال نقره جام جهانی و لیگ جهانی ۲۰۰۷ و مدال برنز بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ برساند.
او در فصل ۲۰۰۸ هدایت باشگاه زنیت کازان را بر عهده گرفت. الکنو در این سه سال سبک تازه ای از تمرینات مدرن را به تیم ملی و بعد به باشگاه زنیت کازان تزریق نمود. او تا سال ۲۰۱۹ هفت قهرمانی سوپر لیگ روسیه را به دست آورد و در سال ۲۰۱۰ برای هدایت تیم ملی روسیه به سمت خود بازگشت، در حالی که به عنوان سرمربی تیم زنیت کازان باقی ماند. الکنو با این دست آوردهای خود جام های متععدی را به تالار افتخارات زنیت کازان اضافه نمود و تیم زنیت تحت هدایت وی از سال ۲۰۱۱ به عنوان یکی از قدرتمندترین و باثبات‌ترین تیم های والیبال اروپا و جهان سر زبان ها افتاد. مدال طلا جام جهانی و لیگ جهانی ۲۰۱۱ از اولین دست آوردهای او برای روس‌ها بعد از بازگشت بود و در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ روسیه را به فینال رسانید و با غلبه بر برزیل مدال طلا المپیک را برای روسیه به ارمغان آورد. این قهرمانی روسیه یکی از خاطره انگیزترین رویدادهای ورزشی المپیک محسوب شد. الکنو در سال ۲۰۱۲ از هدایت تیم ملی روسیه انصراف داد. وی برای بار سوم در سال ۲۰۱۵ پس از استعفای آندری ورنکوف به عنوان سرمربی تیم ملی روسیه انتخاب شد و تا سال ۲۰۱۶ در این سمت باقی ماند. الکنو از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ پنج جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را برای زنیت کازان به ارمغان آورد. الکنو در ۲۳ نوامبر سال ۲۰۲۰ با توافق با فدراسیون والیبال ایران با قراردادی ۳ ساله به عنوان سرمربی، رسماً هدایت تیم ملی ایران را بر عهده گرفت.


ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال شد

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: *~sarina~* و Kameliaparsa
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا