خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Karkiz

حامی انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
3/5/20
ارسال ها
207
امتیاز واکنش
7,047
امتیاز
263
زمان حضور
62 روز 14 ساعت 1 دقیقه
نویسنده این موضوع

علیرضا بیرانوند بالاخره فیکس شد؛ حضور علیرضا بیرانوند در ترکیب آنتورپ مقابل تاتنهام که این بازی در تاریخ 20 آذرماه 1399 و 10 دسامبر 2020 برگزار شد.

علیرضا بیرانوند با وجود دریافت دو گل در جریان بازی با تاتنهام؛ عملکرد خوبی درون دروازه تیم بلژیکی داشت و با تحسین رسانه های اروپایی مواجه شد.
به گزارش "ورزش سه"، به طور مثال سوفا اسکور به علیرضا بیرانوند از 10 نمره 8.1 را داد و او را به عنوان بهترین بازیکن تیم‌اش انتخاب کرد.

این معمولا کمتر اتفاق می افتد دروازه بانی که دو گل می خورد به عنوان بهترین بازیکن تیمش معرفی شود؛ اما علیرضا با سیوهای خوبی که داشت مانع از این شد که شکست سنگین تری در پرونده تیم آنتورپ به ثبت برسد. علیرضا که پیش از این درون دروازه تیم ملی و در جام جهانی 2018 در برابر ستاره های بزرگ دنیا بازی کرده بود و پنالتی کریس رونالدو را هم سیو کرده بود در این بازی با آرامش خاطر درون دروازه ایستاد و با وجود دریافت دو گل در مجموع نمایش خوبی درون دروازه آنتورپ داشت.
مرد شماره یک تیم ملی که برای راهیابی به ترکیب ثابت تیم آنتورپ هفته های متمادی تمرین کرده بود و دوئل سخت و نفس گیری با دروازه بان فرانسوی تیمش داشت به نظر می رسد با این نمایش به مرد شماره یک آنتورپ تبدیل شده است و حالا باید یان بوته دروازه بان فرانسوی آنتورپ برای بازگشت به ترکیب ثابت این تیم تلاش کند
.

بیرانوند نیز توانست حضورش را در تیم منتخب هفته لیگ اروپا ثبت کند.

بیرانوند ستاره آنتورپ در لندن از نگاه رسانه بلژیکی
سایت Nieuwsblad بلژیک با اختصاص نمره عالی 7 به علیرضا بیرانوند او را به عنوان ستاره آنتورپ در بازی برابر تاتنهام معرفی کرد و نوشت: علیرضا در شروع بازی کمی استرس داشت اما در ادامه با پرتاب‌های قدرتمند و مداخله‌های جدی هنگام حمله‌های بازیکنان تاتنهام نشان داد که ستاره آنتورپ است.

از دیدگاه سرمربی تیم آنتورپ درباره عملکرد لژیونر تیم خود:
ایوان لکو: علی بیرانوند عالی بازی کرد؛ او درون دروازه آنتورپ قرار گرفت، زیرا شایستگی‌اش را داشت؛ بیرانوند توانمندی فنی زیادی دارد اما این گنـ*ـاه او نیست که ما دو دروازه‌بان اول در آنتورپ داریم.
با این حال نمی‌خواهم از بازی علیرضا بیرانوند برابر تاتنهام یک داستان بزرگ بسازم؛ ما نباید تحت فشار هیچ تصمیمی بگیریم. بوتز، دیگر دروازه‌بان آنتورپ هم ماه خوبی را گذراند.
واکنش‌ها و حرکات علیرضا بیرانوند در دیدار مقابل تاتنهام


بیرانوند بهترین بازیکن آنتورپ بود

 
  • تشکر
Reactions: Z.A.H.Ř.Ą༻

Karkiz

حامی انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
3/5/20
ارسال ها
207
امتیاز واکنش
7,047
امتیاز
263
زمان حضور
62 روز 14 ساعت 1 دقیقه
نویسنده این موضوع
تصاویر





بیرانوند بهترین بازیکن آنتورپ بود

 
  • تشکر
Reactions: Z.A.H.Ř.Ą༻
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا