خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SheRviN DoKhT

نویسنده انجمن
نویسنده انجمن
  
عضویت
24/7/18
ارسال ها
1,441
امتیاز واکنش
26,616
امتیاز
373
زمان حضور
16 روز 12 ساعت 57 دقیقه
نویسنده این موضوع
تماشاچیان تلویزیون چین اخیرا متوجه چیزی عجیب و غریب به خصوص در زمانی که تصویر آقایان به خصوص سلبریتی های چینی روی صفحه نمایش نشان داده می شود شدند و آن هم این بود که صدا و سیمای چین گوش آنها یعنی آقایان را به صورت دیجیتال تار میکرد تا چیزی را پنهان کند اما چرا ؟ در ادمه این بخش از سرگرمی نمناک خواهید خواند.



به گزارش وب سایتهای چینی هنوز توضیح روشنی در مود علت این سانسور متفاوت روی گوش مردان جوان به خصوص مردان مشهور چینی در عرصه بازیگری و .. ارائه نشده است اما یکی از کارشناسان علت آن را بیان کرد.


سانسور گوش مردان در تلویزیون کشور چین

تا سال گذشته تلویزیون چین تصاویر هنرمندان و ورزشکاران این کشور را واضح و روشن نمایش می داد و هیچ اقدامی برای پنهان کردن خالکوبی و یا .. این افراد که به نوعی الگوی جامعه هستند نمیکرد اما چند وقتی است که مسئولان فرهنگ و هنر این کشور به تلویزیون و رسانه های ملی انتقاد کرده اند و برای همین سانسورها ظاهر شده است و در واقع همین بلور و محو کردن گوش یک سری از بازیگران و ورزشکاران مرد چین ریشه در همین موضوع دارد.

"گریس لونگ" استاد دانشکده روزنامه نگاری و ارتباطات دانشگاه چینی دانشگاه هنگ کنگ، به CNN گفت:"این یک سـ*ـیاست منسجم برای پاکسازی فرهنگ ما از نفوذ غرب و تقویت ویژگی های مردانگی در کشور چین است." "چین همچنان یک جامعه پدرسالار قوی است که سلسله مراتب مردانه و زنانه در بسیاری از جوامع محلی دارد. دیدن مردانی که گوشواره دارند، در بسیاری از دیدگاه های سنتی موجب می شود تا مردان، وضعیت اجتماعی و احترام خود را از دست بدهند برای همین این سانسور اجرایی تر از قبل خواهد شد.


دلیل سانسور گوش مردان

برخی از استادان دانشگاه و کارشناسان فرهنگ کشور چین بارها این مسئله را درخواست داده بودند و از تلویزیون ملی چین چنین خواسته ای داشتند به این دلیل که تا حد ممکن از نفوذ فرهنگ غربی در کشورشان جلوگیری کنند.





سانسور گوش مردان در تلویزیون چین

 
  • تشکر
  • تعجب
Reactions: Kallinu و Goli Pakseresht
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا