خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SheRviN DoKhT

نویسنده انجمن
نویسنده انجمن
  
عضویت
24/7/18
ارسال ها
1,441
امتیاز واکنش
26,692
امتیاز
373
زمان حضور
16 روز 12 ساعت 57 دقیقه
نویسنده این موضوع
بیلبورد های شهری یکی از اولین تبلیغات جامع در سطح جهان می باشند که در طی سالیان اخیرا از آنها برای تبلیغ محصولات و کارخانه های متعددی استفاده می کردند. با این وجود امروزه با پیشرفت تکنولوژی باز هم از این تبلیغات استفاده می شود و با کمی قدم زدن در سطح شهر می توان تعداد زیادی از این تبلیغات را مشاهده نمود.



اما اخیرا ویدیویی عجیب و بسیار مرگباری که توسط دوربین های مداربسته هندوستان ضبط شده بود، در صفحات مجازی منتشر شد که در آن یک بیلبورد بصورت کاملا مرگبار بر روی زمین می افتد و باعث کشتن و مجروحیت برخی می شود. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.


له شدن خودرو ها زیر بیلبورد تبلیغاتی

تصور کنید که در پشت چراغ قرمز منتظر هستید تا چراغ به رنگ سبز تغییر یابد و بتوانید حرکت کنید و به مقصد برسید که ناگهان بیلبورد سنگین وزن بر روی اتومبیل شما می افتد. واکنش شما در این لحظه چیست؟!

اخیرا چنین اتفاق دردناکی در هندوستان رخ داد که تعداد زیادی از وسایل نقلیه در پشت چراغ قرمز منتظر بودند که ناگهان بیلبورد سنگین وزن بر روی این وسایل نقلیه می افتد و باعث کشته شدن 3 تن و مجروح شدن 11 نفر دیگر می شوند.

طبق گفته رسانه های محلی، ارتفاع بیلبورد 12.1 متر بود و از قرار معلوم بیلبوردهایی با ارتفاع حداکثر 6 متر مجاز هستند و به همین دلیل بعد از رخ دادن این اتفاق، پیمانکار دست به فرار گذاشت و گریخت. با این وجود هنوز اطلاعاتی از وی منتشر نشده است و پلیس در حال بررسی صحنه می باشد



لحظه مرگبار سقوط بیلبورد در هندوستان

 
  • تشکر
Reactions: Kallinu
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا