خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SheRviN DoKhT

نویسنده انجمن
نویسنده انجمن
  
عضویت
24/7/18
ارسال ها
1,441
امتیاز واکنش
26,692
امتیاز
373
زمان حضور
16 روز 12 ساعت 57 دقیقه
نویسنده این موضوع
این روزها با جستجویی ساده در صفحات مجازی شاهد حضور برخی از مدل های فضای مجازی هستیم که بدون هیچ گونه هزینه اولیه توانسته اند تبدیل به یکی از افراد معروف و محبوب شده اند که شاید این کاملا در تمام آنها صدق نکند چرا که ممکن است برخی از آنها برای رسیدن به محبوبیت هزینه های زیادی را بپردازند.



برخی دیگر نیز هستند که با کارهای خارق العاده ای که شاید هر کسی موفق به انجام دادن آنها نباشد، به این محبوبیت و موفقیت دست پیدا کند که در نهایت حتی می تواند شروع به کسب درآمد نیز بکند! با این حال رقابت شدیدی میان این مدل های فضای مجازی وجود دارد! اما یک مدل فضای مجازی اوکراینی این روزها با واکنش های مختلفی در فضای مجازی روبرو شده است!


خانم ماریا اوزد یک هنرمند جوان و مدل فضای مجازی است که ادعا می کند بزرگترین چشم را در میان انسان ها دارد و این روزها دارای دنبال کنندگان فراوانی در فضای مجازی می باشد و به همین دلیل هر چند مدت تصاویری جالب و دیدنی را از خود در صفحه مجازی اش منتشر می کند و با مشاهده تصاویر او بی شک می توان متوجه چشم های غیر طبیعی او شد.


با این حال اکثر دنبال کنندگان او بر این باور هستند که او چشمانش را در حین تصاویر پست های مختلف ویرایش می کند و اما این گونه نیست او واقعا دارای چشمان بسیار درشت و بزرگی می باشد که شاید در این زمینه یکی از خاص ترین موارد ممکن باشد و چشمان بزرگش را در دنیای واقعی، بسیسار بزرگ خواند. از این رو هم اکنون او دارای بیش از 118 هزار دنبال کننده در صفحه فضای مجازی اش می باشد.








چشم های این دختر واقعیه یا ساختگی؟

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: Tiralin، Kallinu و parädox
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا