خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SheRviN DoKhT

نویسنده انجمن
نویسنده انجمن
  
عضویت
24/7/18
ارسال ها
1,441
امتیاز واکنش
26,616
امتیاز
373
زمان حضور
16 روز 12 ساعت 57 دقیقه
نویسنده این موضوع
سبزیجات و میوه ها چیزهایی هستند که ما همیشه به آنها نیاز داریم و باید مقداری از آنها را انبار کنیم تا در فصول دیگر بتوانیم از آنها استفاده کنیم . نحوه ذخیره سازی مواد غذایی یکی از نگرانی های رایج میان افراد می باشد چرا که ذخیره سازی نامناسب می تواند منجر به پلاسیده شدن یا خراب شدن آنها شود . آووکادو طول عمر کوتاهی دارد و فورا خراب می شود و اگر به درستی نگهداری نشود به رنگ قهوایی تیره رنگش تغییر می کند که در این صورت بدین معناست که خراب شده است . در ادامه ی این مطلب از نمناک ما قصد داریم تا شما را با راهی برای نگهداری آواکادو آشنا سازیم .




راهی برای نگهداری آواکادو به مدت طولانی تر

برای نگه داری بهتر شما می توانید آووکادو را درون یک کیسه قرار دهید و درب آنرا به طور کامل ببندید تا تا هوایی وارد آن نشود که از این طریق می توان آنرا به مدت روز در یخچال نگه داری نمایید و از فاسد شدن آن جلوگیری نمایید .

آووکادوی کال

اگر آووکادوی نرسیده یا به اصطلاح کال را خریداری نموده اید می توانید با روشی که ما در ادامه می گوییم از کال بودن خارج نمایید . آووکادو را در اتاق قرار دهید و بعد از رسیده شدن آنها می توانید آنها را در قفسه یخچال به مدت 4 روز نگه داری نمایید .

آووکادوی نصف شده

اگر شما آووکادور را برش داده اید و نمی خواهید آنرا به بیرون بریزید و می خواهید آنرا نگه داری کنید ، می توانید کمی آبلیمو را در پلاستیک بریزید و آووکادوی نصف شده را در پلاستیک دیگر قرار دهید و در پلاستیکی آبلیمو را ریخته اید قرار دهید و آنرا در یخچال قرار دهید که با این کار می توانید از آن به مدت یک روز نگه داری نمایید.



روش برای افزایش تاریخ نگهداری آواکادو

 
  • تشکر
Reactions: Kallinu
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا