خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MacTavish

مدیـر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
16/8/19
ارسال ها
3,662
امتیاز واکنش
13,896
امتیاز
348
زمان حضور
79 روز 12 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع


طبق جدیدترین گزارش سرعت اینترنت در جهان، کره جنوبی و سنگاپور سریع‌ترین اینترنت موبایل و ثابت را دارند و وضعیت اینترنت ایران نیز مشخص شده است.

بررسی جدیدترین گزارش وضعیت اینترنت در ماه اکتبر برای کشورهای مختلف نشان می‌دهد میانگین سرعت دانلود اینترنت موبایل در جهان ۳۹.۱۸ مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود نیز ۱۱.۶۳ مگابیت بر ثانیه است. میانگین سرعت دانلود پهن باند ثابت در جهان نیز ۸۷.۸۴ مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود نیز ۴۷.۱۶ مگابیت بر ثانیه است که نسبت به ماه میلادی گذشته یعنی سپتامبر هم بخش سرعت اینترنت موبایل و هم اینترنت ثابت افزایش پیدا کرده‌اند.



کاهش سرعت اینترنت ایران
بر اساس گزارش منتشر شده، سرعت دانلود اینترنت موبایل ایران در ماه اکتبر ۲۶.۹۳ مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود نیز ۱۱.۶۳ مگابیت بر ثانیه بوده است که چنین ارقامی ایران را در جایگاه ۷۸ قرار می‌دهد، اما ایران در ماه قبل با سرعت پهن باند موبایل ۲۷.۰۲ مگابیت بر ثانیه در جایگاه ۷۷ قرار گرفته بود. از این رو سرعت اینترنت ایران روند نزولی به خود گرفته است.



سرعت دانلود اینترنت ثابت در ایران نیز ۱۹.۸ مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود نیز ۱۱.۳۵ مگابیت بر ثانیه گزارش شده که ایران از این حیث در ماه اکتبر در جایگاه ۱۲۸ قرار گرفته است، اما ایران در ماه گذشته با سرعت پهن باند ثابت ۲۰.۶۷ مگابیت بر ثانیه در جایگاه ۱۲۰ قرار داشت که این افت باعث شد ایران نسبت به ماه قبل ۸ پله سقوط کند.

پرسرعت‌ترین اینترنت موبایل در جهان



کره جنوبی با سرعت دانلود ۱۴۵.۰۳ مگابیت بر ثانیه لقب پرسرعت‌ترین اینترنت موبایل در جهان را از آن خود کرده است. امارات با سرعت ۱۲۹.۶۱ مگابیت بر ثانیه در جایگاه دوم قرار دارد که نسبت به ماه گذشته یک پله رشد کرده است. چین نیز با سرعت ۱۲۴.۳۹ مگابیت بر ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفته است. چین در ماه گذشته در جایگاه دوم قرار داشت.

سنگاپور در صدر لیست پرسرعت‌ترین اینترنت ثابت



سنگاپور کماکان همانند ماه‌های گذشته با سرعت ۲۲۹.۴۲ مگابیت بر ثانیه در صدر لیست پرسرعت‌ترین اینترنت ثابت قرار دارد. هنگ کنگ با سرعت ۲۱۵.۱۹ مگابیت بر ثانیه در جایگاه دوم، رومانی با سرعت ۱۸۸.۵۵ مگابیت بر ثانیه در جایگاه سوم، سوئیس با سرعت ۱۸۶.۴۰ مگابیت بر ثانیه در جایگاه چهارم و تایلند با سرعت ۱۸۳.۵۸ مگابیت بر ثانیه در جایگاه پنجم قرار گرفته‌اند.

منبع: گجت نیوز


بررسی گزارش جدید سرعت اینترنت در جهان و ایران؛ کره جنوبی و سنگاپور در صدر

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا