خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
آشپزخانه، قلب خانه است و کابینت، قلب آشپزخانه. کابینت‌ها بسیار مهم و حیاتی هستند و در کاربردی کردن فضا تاثیر بسزایی دارند. هم چنین کابینت‌ها‌، یکی از موارد تعیین کننده در ظاهر آشپزخانه می‌باشند. اگر به دنبال الگو گرفتن برای تغییر کابینت‌های خود می‌باشید، این مقاله را تا آخر دنبال کنید تا با ترندهای اخیر در این زمینه، آشنا شوید.


کابینت‌های دوستدار محیط زیست:
این گونه کابینت‌ها، از مواد بازیافتی ساخته می‌شوند و برای محیط زیست بی‌ضرر هستند. هم چنین در ساخت برخی از این کابینت‌ها، از چوبی استفاده می‌شود که درخت آن سریعا رشد می‌کند فلذا برای محیط زیست ضرر چندانی ندارند.

استفاده از رنگ‌های تیره و یا رنگ‌های جلب توجه کننده:
اگر می‌خواهید که به طور اساسی آشپزخانه خود را دستخوش تغییرات ظاهری کنید، می‌توانید از رنگ‌های تیره استفاده کنید. رنگ‌هایی مانند مشکی با مرمر سفید، ترکیب بسیار جذابی را ارائه می‌دهند. هم چنین شما می‌توانید از رنگ‌هایی که جلب توجه می‌کنند، استفاده کنید.

استفاده از کابینت‌هایی با توناژ رنگ چوب:
اگر قصد رنگ کردن کابینت‌های خود را دارید می‌توانید از رنگ‌هایی استفاده کنید که هم رنگ چوب باشند. هم چنین استفاده از خود چوب، در ساختار کابینت‌های آشپزخانه، می‌تواند گرمای خاصی را به محیط ببخشد. چوب‌هایی نظیر گردو، کابینت را شیک‌تر نشان می‌دهد.


استفاده از کابینت‌های دو رنگ:
بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند که رنگ کابینت‌های بالایی و پایینی آشپزخانه‌شان باهم هم‌خوانی داشته باشد. ولیکن استفاده از دو رنگ کابینت، می‌تواند بسیار چشم‌گیرواقع شود. مثلا می‌توانید از رنگ‌هایی مانند قهوه‌ای و یا آبی استفاده کنید. از رنگ جزیره غافل نشوید و سعی کنید به یک ترکیب رنگ مناسب برسید.

استفاده از طبقه بندی:
اگر تمایل دارید که وسایل آشپزخانه‌ی خود را به معرض نمایش بگذارید، استفاده از این طبقه بندی‌های می‌تواند باب میل شما باشد. در این طبقه بندی‌ها، می‌توان ظروف آنتیک، کتاب‌های آشپزی و یا ماگ‌ قرار داد. هم چنین در صورت تمایل، می‌توانید یک دیوار را طبقه بندی کنید و روی آن‌ها، وسایل موردنظرتان را بچینید.



ترندهای کابینت در سال 2020

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا