خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SheRviN DoKhT

نویسنده انجمن
نویسنده انجمن
  
عضویت
24/7/18
ارسال ها
1,441
امتیاز واکنش
26,692
امتیاز
373
زمان حضور
16 روز 12 ساعت 57 دقیقه
نویسنده این موضوع
میزان:محسن زهرایی در خصوص توزیع واکسن آنفولانزا گفت:این واکسن در تمام واحدهای بهداشتی لازم توزیع شده و درحال استفاده است و یک هزار و صد دز واکسن آنفولانزا از سوی معاونت بهداشت در اختیار نظام پزشکی قرار گرفته که برای توزیع به پزشکان بخش خصوصی و مطب ها اقدام می شود.

وی ضمن اشاره به اینکه واکسن آنفولانزایی که توسط معاونت بهداشت در اختیار واحدهایی بهداشتی قرار گرفته رایگان است، ادامه داد:این واکسن برای گروه های خاص و پرخطر مورد استفاده قرار می گیرد و از آنجایی کارکنان عرصه سلامت جز گروه های پر خطر هستند، واکسنشان رایگان است.

رییس اداره بیماری های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص گروه های پر خطر بیان کرد:گروه های پرخطری که در این مرحله توسط معاونت بهداشت تحت پوشش قرار می گیرند، به جز کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی و مادران باردار شامل بیماران خاص و بیمارانی که نقص ایمنی دارند نظیر افرادی که شیمی درمانی و پیوند عضو شده اند و یا HIV دارند، و همچنین بیمارانی که دیالیز می شوند، افرادی که دچار هموفیلی هستند و ... می شود.

این متخصص بیماری های عفونی وگرمسیری افزود:همچنین واکسن آنفولانزا برای معلولین جسمی ذهنی که در خانه های تجمعی بهزیستی نگهداری می شوند تزریق می شود و جانبازان بالای 50 درصد و شیمیایی هم در این مرحله تحت پوشش هستند.

زهرایی در خصوص واردات واکسن آنفولانزا اظهار کرد:سازمان غذا و دارو همچنان به دنبال واردات مقدار بیشتری از این واکسن است که در داروخانه ها توزیع شود و جمعیت بیشتری تحت پوشش قرار گیرند.


اخبار پزشکی و سلامت واکسن آنفلوانزا برای چه افرادی رایگان است؟

 
  • تشکر
Reactions: Matiᴎɐ✼، Kallinu، parädox و یک کاربر دیگر
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا