- عضویت
- 12/9/20
- ارسال ها
- 204
- امتیاز واکنش
- 273
- امتیاز
- 148
- زمان حضور
- 2 روز 4 ساعت 56 دقیقه
نویسنده این موضوع
دکوراسیون داخلی تجاری و طراحی داخلی
دکوراسیون داخلی تجاری یکی از موارد مهم است که در هر ساختمانی که خرید و فروشی در آن انجام میشود باید در نظر گرفته شود.
از آنجایی که این امر اغلب بافضاهای خرده فروشی اشتباه گرفته می شود باید به این نکته توجه کرد
که تفاوت زیادی بین این دو وجود دارد. طراحان داخلی می توانند در زمینۀ فضای تجاری و خرده فروشی تخصص کسب نمایند و یا یکی از این دو را بعنوان حرفۀ اصلی خود انتخاب کنند و منحصرا در آن زمینه مشغول بکار شوند.
فضای تجاری به خدمات اشاره دارد تا به کالاها و محصولات.
بعنوان مثال یک مغازه را می توان یک فضای خرده فروشی در نظر گرفت.
فضای تجاری می تواند یک هتل، رستوران و یا حتی مطب پزشک باشد.
بر اساس نوع فضای تجاری که طراح داخلی بر روی آن کار می کند، امور می توانند دشوار و یا ساده باشند.
مراحل دکوراسیون داخلی تجاری
تصور کردن
اولین گام در فرآیند طراحی فضای تجاری این است که طراح داخلی فضای کار را مشاهدهکند.
این گام تحت عنوان “مرحلۀ تصور کردن” نیز معرفی می شود که در آن طراح داخلی با صاحب ملک در مورد برنامه های احتمالی به بحث و تبادل نظر می پردازد.
طراح در این مرحله تصور اولیه ای را در مورد ساختمان، چگونگی کارکرد وسایل و مفاهیم شخصی کسب می کند.
در نظر گرفتن نیازهای مشتری
یکی از مهمترین مواردی که طراح داخلی می تواند انجام دهد این است که با مشتری صحبت کند و ایده های مختلف را با آنها در میان بگذارد.
طراح داخلی، طرح های اولیه را بر روی کاغذ و یا با استفاده از برنامه های رایانه ای برای نمایش سه بُعدی آماده می کند.
این امر به صاحبان ملک اجازه می دهد تا دقیقا متوجه برنامه های طراح شوند و بازخورد خود به طرح را پیشنهاد دهند.
این نکته به طراح و صاحبان ملک کمک می کند تا به نقطه نظر مشترکی در این مورد برسند و نیازهای بخصوصِ مشتری نیز در نظر گرفته شود.
شرایط فضای تجاری دکوراسیون داخلی تجاری
طراح داخلی باید شرایط کنونی فضای تجاری را مشاهده کند و در نظر بگیرد.
این امر می تواند در همان روزی که کارمندان و مشتریان در فضا حضور دارند انجام شود.
اگر این فضا، فضایی جدید است که تابحال مورد استفاده نبوده است، طراح می تواند فضایی مشابه را بررسی نماید تا در مورد چگونگی عملکرد آن ایده هایی را بدست آورد.
او باید بداند دقیقا چه نوع خدماتی ارائه می شود، کارمندان در چه مکان هایی رفت و آمد می کنند، و مشتریان چگونه در فضا هستند.
طیِ این مرحله، طراح داخلی می تواند برنامۀ مناسب را مطابق با این فضا طراحی نماید.
این امر تنها زمانی اتفاق می افتد که صاحب خانه طرح نهایی را تایید کند.
برنامه ریزی برای دکوراسیون داخلی تجاری
سپس طراح داخلی باید در جستجوی موارد و خدمات بخصوص باشد تا طرح را عملی سازد.
این مرحله شامل استخدام معمار برای تخریب دیوارها، تعمیر کار برای لوله کشی، و نجار برای ساخت مبلمان می شود.
علاوه بر این، طراح باید بودجه را در نظر بگیرد و برای عملکرد مطابق با آن بودجه برنامه ریزی کند تا در طول پروژه بودجه کافی باقی بماند.
دکوراسیون داخلی تجاری یکی از موارد مهم است که در هر ساختمانی که خرید و فروشی در آن انجام میشود باید در نظر گرفته شود.
از آنجایی که این امر اغلب بافضاهای خرده فروشی اشتباه گرفته می شود باید به این نکته توجه کرد
که تفاوت زیادی بین این دو وجود دارد. طراحان داخلی می توانند در زمینۀ فضای تجاری و خرده فروشی تخصص کسب نمایند و یا یکی از این دو را بعنوان حرفۀ اصلی خود انتخاب کنند و منحصرا در آن زمینه مشغول بکار شوند.
فضای تجاری به خدمات اشاره دارد تا به کالاها و محصولات.
بعنوان مثال یک مغازه را می توان یک فضای خرده فروشی در نظر گرفت.
فضای تجاری می تواند یک هتل، رستوران و یا حتی مطب پزشک باشد.
بر اساس نوع فضای تجاری که طراح داخلی بر روی آن کار می کند، امور می توانند دشوار و یا ساده باشند.
مراحل دکوراسیون داخلی تجاری
تصور کردن
اولین گام در فرآیند طراحی فضای تجاری این است که طراح داخلی فضای کار را مشاهدهکند.
این گام تحت عنوان “مرحلۀ تصور کردن” نیز معرفی می شود که در آن طراح داخلی با صاحب ملک در مورد برنامه های احتمالی به بحث و تبادل نظر می پردازد.
طراح در این مرحله تصور اولیه ای را در مورد ساختمان، چگونگی کارکرد وسایل و مفاهیم شخصی کسب می کند.
در نظر گرفتن نیازهای مشتری
یکی از مهمترین مواردی که طراح داخلی می تواند انجام دهد این است که با مشتری صحبت کند و ایده های مختلف را با آنها در میان بگذارد.
طراح داخلی، طرح های اولیه را بر روی کاغذ و یا با استفاده از برنامه های رایانه ای برای نمایش سه بُعدی آماده می کند.
این امر به صاحبان ملک اجازه می دهد تا دقیقا متوجه برنامه های طراح شوند و بازخورد خود به طرح را پیشنهاد دهند.
این نکته به طراح و صاحبان ملک کمک می کند تا به نقطه نظر مشترکی در این مورد برسند و نیازهای بخصوصِ مشتری نیز در نظر گرفته شود.
شرایط فضای تجاری دکوراسیون داخلی تجاری
طراح داخلی باید شرایط کنونی فضای تجاری را مشاهده کند و در نظر بگیرد.
این امر می تواند در همان روزی که کارمندان و مشتریان در فضا حضور دارند انجام شود.
اگر این فضا، فضایی جدید است که تابحال مورد استفاده نبوده است، طراح می تواند فضایی مشابه را بررسی نماید تا در مورد چگونگی عملکرد آن ایده هایی را بدست آورد.
او باید بداند دقیقا چه نوع خدماتی ارائه می شود، کارمندان در چه مکان هایی رفت و آمد می کنند، و مشتریان چگونه در فضا هستند.
طیِ این مرحله، طراح داخلی می تواند برنامۀ مناسب را مطابق با این فضا طراحی نماید.
این امر تنها زمانی اتفاق می افتد که صاحب خانه طرح نهایی را تایید کند.
برنامه ریزی برای دکوراسیون داخلی تجاری
سپس طراح داخلی باید در جستجوی موارد و خدمات بخصوص باشد تا طرح را عملی سازد.
این مرحله شامل استخدام معمار برای تخریب دیوارها، تعمیر کار برای لوله کشی، و نجار برای ساخت مبلمان می شود.
علاوه بر این، طراح باید بودجه را در نظر بگیرد و برای عملکرد مطابق با آن بودجه برنامه ریزی کند تا در طول پروژه بودجه کافی باقی بماند.
دکوراسیون و طراحی تجاری
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com