خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

آیا این مطالب برای شما مفید واقع شد؟

  • بله

    رای: 0 0.0%
  • خیر

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    0

حنانه سادات میرباقری

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/11/19
ارسال ها
1,194
امتیاز واکنش
8,273
امتیاز
283
زمان حضور
40 روز 9 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
مشکلی که در بسیاری از سیستم های آموزشی برای تدریس ریاضیات وجود دارد این است که به شیوه ای خشک این کار انجام می شود و چیز جذابی برای کسانی که می خواهند ریاضی را یاد بگیرند به آنها ارائه نمی شود.
اینجا همان جایی است که برنامه های بازی ریاضی اندروید خودی نشان می دهند. با انجام این بازی های سرگرم کننده شما می توانید مهارت های پایه ای ریاضی خود را به تدریج تقویت نمایید.

1.Threes!



بازی ریاضی اندروید Threes!


Threes!

دانلود از گوگل پلی
Threes یک بازی ساده و اعتیادآور می باشد که مرحله به مرحله سخت تر می شود. شاید ابتدا این جمله را باور نکنید اما وقتی بازی کنید به این حرف ایمان می آورید!
قوانین بازی ساده هستند با استفاده از اعداد 1 ، 2 و 3 اعداد بزرگتری باید بسازید. هر عدی که از 3 بزرگتر باشد فقط می تواند با عدد همسان خودش ترکیب شود. طبیعتا هر چه اعداد بزرگتری بتوانید درست کنید امتیاز بیشتری هم به دست می آورید.

2.Math games, Mathematics



محیط بازی ریاضی اندروید Math games, Mathematics


Math games, Mathematics
دانلود از گوگل پلی
اگر می خواهید دقت محاسبت ریاضی خود را بسنجید طوری که زمان پاسخ گویی و سرعت عمل تان هم مورد ارزیابی قرار گیرد بازی Math games, Mathematics انتخاب مناسبی برای شماست.
نه فقط می توانید مهارت های ریاضی خود را بسنجید بلکه بازی به شما چند ترفند، جهت ساده تر کردن انجام محاسبات را یاد می دهد تا با آنها سریع جواب ها را پیدا کنید.

3.Toon Math



محیط بازی ریاضی اندروید Toon Math


Toon Math
دانلود از گوگل پلی
تعجب نکنید بازی های رانر هم می توانند محاسباتی باشند! بازی Toon Math در سبک رانر بی پایان است در این بازی باید از موانع عبور کرده و در عین حال محاسبات ریاضی انجام دهید.
بازی در شروع آسان به نظر می رسد ولی اگر جلوتر بروید کم کم سخت می شود این سختی هم شامل محاسبات می شود هم موانعی که باید از آنها عبور کنید. به این ترتیب می توانید مهارت انجام چند کار با هم را با این بازی تقویت کنید.

4.Math Games



محیط بازی ریاضی اندروید Godline Math Games


Math Games
دانلود از گوگل پلی
Math Games چند مدل مختلف بازی دارد. هرم ریاضی، محاسبات ذهنی، جفت های ریاضی، پاسخ صحیح، ماشین ریاضی، هرم اعداد و حالت exponents.
هر حالت بازی با دیگری متفاوت بوده و سختی خودش را دارد. اگر به دنبال یک بازی ریاضی سرگرم کننده و در عین حال چالشی می گردید این بازی را امتحان کنید.


فهرست بهترین بازی های ریاضی اندروید

 

حنانه سادات میرباقری

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/11/19
ارسال ها
1,194
امتیاز واکنش
8,273
امتیاز
283
زمان حضور
40 روز 9 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
5.Math Master


محیط بازی ریاضی اندروید Math Master


Math Master
دانلود از گوگل پلی
همان طور که اسم بازی Math Master نشان می دهد هدفش حرفه ای شدن در حل مسائل ساده ریاضی با سرعت و کیفیت بالاست. چند حالت مختلف در بازی داریم که هر کدام بیش از 100 مرحله دارند و اندک اندک سخت تر می شوند.
مزیت بزرگ این بازی این است که هم برای کودکان هم برای بزرگسالان مناسب است. علاوه بر تمام این ها رابط کاربری بازی جمع و جور بوده و سر راست شما را به مراحل بازی هدایت می کند.

6.Math Game PlayMind



محیط بازی ریاضی اندروید Math Game PlayMind


Math Game PlayMind
دانلود از گوگل پلی
بازی Math Game PlayMind اساسا طراحی شده تا بتوانید محاسبات پایه ای ریاضی را با انجام محاسبات ذهنی، تمرین کنید. بازی دارای چند حالت مختلف بوده و هر حالت چند درجه سختی گوناگون دارد که در همان بخش قابل بازی می باشد.
7.Math x Math



محیط بازی ریاضی اندروید Math x Math


Math x Math
دانلود از گوگل پلی
Math x Math یکی بازی ریاضی اندروید دیگر است که به شکلی پازلی باید با استفاده از مهارت های محاسباتی خود، سوالات را حل کنید. بازی چند حالت مختلف دارد که هر یک درجات سختی خودشان را دارند. در کل بیش از هزار سوال پازلی در بازی برای سرگرم شدن با حل آنها وجود دارد.
8.Math Fire



محیط بازی ریاضی اندروید Math Fire


Math Fire
دانلود از گوگل پلی
بازی Math Fire طراحی ظاهری کاربر پسندی دارد و برای هر دو گروه سنی کودکان و بزرگسالان طراحی شده است. در حالی که کودکان می توانند محاسبات پایه ای و جدول ضرب را تمرین کنند، بزرگسالان می توانند خود را بیشتر به چالش بکشند و مثلا به سراغ اعداد درشت تر بروند، محاسبات مالی انجام داده و در زمان مشخص سعی کنند از پس حل سوال برآیند.
ضمنا اگر بخواهید می توانید عملکرد خود را با دوستان تان به صورت آفلاین و آنلاین مقایسه کنید.


فهرست بهترین بازی های ریاضی اندروید

 

حنانه سادات میرباقری

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/11/19
ارسال ها
1,194
امتیاز واکنش
8,273
امتیاز
283
زمان حضور
40 روز 9 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
9.Math Riddles and Puzzles


محیط بازی ریاضی اندروید Math Riddles and Puzzles


Math Riddles and Puzzles
دانلود از گوگل پلی
Math Riddles and Puzzles به طور ویژه برای تست IQ طراحی شده است و می تواند مهارت های ریاضی شما را با ترفندهایی که یادتان می دهد ، تقویت کند.
مطابق معمول اولین مراحل مثل آب خوردن حل می شوند ولی مراحل بالا در گلوی تان گیر می کنند! با پیشروی در مراحل بازی قدرت تجزیه و تحلیل شما برای حل پازل ها و معماها بیشتر به چالش کشیده می شود.
10.2048 Charm



محیط بازی ریاضی اندروید 2048 Charm


2048 Charm
دانلود از گوگل پلی
2048 یک بازی کلاسیک معروف است که این روزها خیلی ها را می بینیم که در مکان های عمومی مشغول انجام آن هستند. قانون بازی هم به این صورت است که اعداد مضرب 2 را باید با هم ترکیب کنید تا در نهایت بتوانید عدد 2048 را بسازید با رعایت این نکته که فقط اعداد یکسان می توانند با هم ترکیب شوند.
این بازی 12 حالت مختلف دارد و رابط کاربری شفاف و خالی از ایرادی را در اختیارتان می گذارد.

11.Sudoku



محیط بازی ریاضی اندروید Sudoku


Sudoku
دانلود از گوگل پلی
Sudoku یکی دیگر از بازی های کلاسیک برای علاقه مندان به ریاضی می باشد دیگر زمان آن گذشته که بخواهید گوشه روزنامه با مداد یا خودکار سودوکو حل کنید. البته سودوکو در اصل چیزی برای محاسبه ندارد اما سبب می شود بتوانید مهارت حل مساله و پیدا کردن راه حل های ممکن را در خود تقویت کنید.
قوانین سودوکو ساده هستند 81 خانه پیش روی شماست، اعداد 1 تا 9 را در این خانه ها باید طوری قرار دهید که در هر سطر هر ستون و هر مربع 3 در 3 که 9 خانه دارد، هیچ عدد تکراری وجود نداشته نباشد.

12.Mental Math Master



محیط بازی ریاضی اندروید Mental Math Master


Mental Math Master
دانلود از گوگل پلی
اکثر بازی های محاسباتی فقط عملیات های پایه ای ریاضی را شامل می شوند اما در مورد Mental Math Master وضع فرق می کند. ریشه دوم، لگاریتم، فاکتوریل، دنباله مجموع و… سوالاتی است که در این بازی ریاضی اندروید می بینید. پس اگر چالش طلب هستید حتما این بازی را امتحان کنید.
13.Mathematiqa



محیط بازی ریاضی اندروید Mathematiqa


Mathematiqa
دانلود از گوگل پلی
Mathematiqa به سختی بازی قبلی نیست ، سوالات این بازی برای محاسبه به شکل ذهنی نه خیلی سخت هستند نه خیلی آسان اند. این سوالات تماما بر اساس عملیات های پایه ای ریاضی مطرح می شوند.


فهرست بهترین بازی های ریاضی اندروید

 

حنانه سادات میرباقری

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/11/19
ارسال ها
1,194
امتیاز واکنش
8,273
امتیاز
283
زمان حضور
40 روز 9 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
14.Math 24 – Mental Math Cards


محیط بازی ریاضی اندروید Math 24 – Mental Math Cards


Math 24 – Mental Math Cards
دانلود از گوگل پلی
Math 24 یک بازی کلاسیک پازلی است که 15 سطح با 300 مرحله متنوع دارد. علاوه بر این حالتی در بازی وجود دارد که که به صورت سرعتی سوالات را در سریع ترین زمان ممکن حل کرده و جلو بروید. این حالت به واقع بسیار اعتیادآور می باشد.

15.Quento


محیط بازی ریاضی اندروید Quento


Quento
دانلود از گوگل پلی
بازی ریاضی اندروید Quento برای گروه سنی کودکان و بزرگسالان تواما قابل استفاده است. سوالات بازی بر اساس دو عمل جمع و تفریق طرح شده اند. مزیت این بازی این است که سوالات نسباتا سبکی دارد و می تواند برای زمان هایی که اوقات فراغت کوتاهی دارید گزینه مناسبی باشد.
16.Math Games – Zeus vs. Monsters



محیط بازی ریاضی اندروید Math Games – Zeus vs. Monsters


Math Games – Zeus vs. Monsters
دانلود از گوگل پلی
اسم بازی Math Games – Zeus vs. Monsters نشان می دهد که نبردی در راه است، زئوس یکی از خدایان یونان باستان قرار است با هیولاها مبارزه کند. اما روش مبارزه تیر و تبر و شمشیر نیست بلکه حل کردن سوال های ریاضی موجب می شود بتوانید هیولاها را از پا در بیاورید. این بازی گرافیک مناسبی دارد و به قدر کافی هم سرگرم کننده است.
17.Prodigy Math Game



محیط بازی ریاضی اندروید Prodigy Math Game


Prodigy Math Game
دانلود از گوگل پلی
بر خلاف بازی های دیگر این فهرست Prodigy Math Game قرار است مهارت های مختلف ریاضی را با سوالات منحصر به فرد خود، آموزش دهد. علاوه بر این، بازی Prodigy Math Game سعی می کند تا ریاضیات مناسب سطوح مختلف تحصیلی را یاد دهد. این یعنی شما می توانید روی یک پایه تحصیلی خاص تمرکز کرده و مسائل مخصوص به آن را فرا بگیرید. به این تریتب این بازی برای کودکان و دانش آموزان بسیار مفید و آموزنده می باشد.
18.Khan Academy Kids



محیط بازی ریاضی اندروید Khan Academy Kids


Khan Academy Kids
دانلود از گوگل پلی
Khan Academy Kids لزوما یک بازی ریاضی صرف نیست. در این بازی چیزهای جدید به شکل بامزه آموزش داده می شوند. این برنامه نه فقط ریاضیات را با داستان هایی جالب، به کودکان شما آموزش می دهد بلکه به جز این به آنها مهارت های دیگر زبانی را هم می آموزد.
19.Math Land


محیط بازی ریاضی اندروید Math Land


Math Land
دانلود از گوگل پلی
Math Land یک بازی ادونچر است که هدف آن آموزش مهارت های پایه ای ریاضی مثل اعداد صحیح، جمع، تفریق، ضرب، تقسیم و… به کودکان به روشی ساده و بامزه می باشد.
در بازی شما نقش یک دزد دریایی را دارید که به یک جزیره کمک می کند تا موانع و تله هایی که وجود دارند را با آیتم هایی که در بازی در اختیار دارید، از بین ببرد. برای انجام این کار هم لازم است از مهارت های ریاضی خود استفاده کنید.


فهرست بهترین بازی های ریاضی اندروید

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا