خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MacTavish

مدیـر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
16/8/19
ارسال ها
3,662
امتیاز واکنش
13,898
امتیاز
348
زمان حضور
79 روز 12 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع
نادر توکلی معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در استان تهران در پاسخ به این پرسش که «موضوع تعطیلی دو هفته‌ای استان تهران به کجا رسیده و در صورت تأیید آن چه شرایطی اعمال می‌شود؟»، اظهار داشت: وضعیت استان تهران وضعیت بحرانی است و درخواست تعطیلی دو هفته‌ای استان تهران تقریبا در حال جلو رفتن است؛ مصوبات اولیه گرفته شده و مصوبات نهایی آن را نیز از طریق ستاد کرونای استان تهران بشدت پیگیری می‌کنیم تا استان تهران به مدت دو هفته تعطیل شود.

وی با اشاره به جزئیات طرح تعطیلی استان تهران، افزود: لاک دان یا قفل کردن کامل مدنظر است؛‌ یعنی فقط ارگان‌های امدادی و خدماتی ویژه اجازه فعالیت دارند؛ در نتیجه همه کارمندان و کارگران تعطیل می‌شوند و فقط مشاغل گروه یک مانند اورژانس، آتش نشانی، بیمارستان‌ها، فروشگاه‌های مایحتاج و مواد غذایی مردم می‌توانند فعالیت داشته باشند.



معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در استان تهران ابراز داشت: ما بشدت در حال رایزنی برای اعمال این تعطیلی دو هفته‌ای هستیم و خوشبختانه بسیاری از مسؤولان استان تهران نیز روی این موضوع توافق نظر دارند.

توکلی با اشاره به تغییر دسته بندی مناطق از نظر شیوع کرونا در استان تهران، گفت:‌ ما قبلا مناطقی را مناطق سفید اعلام می‌کردیم، اما الان این مناطق وجود ندارد و دارای سه وضعیت بحرانی، قرمز و زرد هستیم و به عبارت دیگر اعلام وضعیت مناطق، سه رنگی شده است.

وی متذکر شد:‌تعداد بسـ*ـتری ما در مراکز مرکزی و جنوب شهر تهران بیشتر از سایر مناطق است.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در استان تهران بیان داشت: آنچه مشخص است اگر تعطیلی دو هفته‌ای در استان تهران اتفاق بیفتد، می‌توانیم مقداری موج ابتلا و مرگ و میر را کنترل کنیم.

توکلی در پاسخ به این پرسش که «آیا برنامه ریزی لازم شده تا اگر استان تهران دو هفته تعطیل شد مردم به مسافرت نروند؟»، خاطرنشان کرد: بله، این موضوع براساس یک برنامه ریزی جامع است.

منبع: برترین ها


جزئیات طرح تعطیلی ۲هفته‌ای استان تهران

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا