خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MacTavish

مدیـر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
16/8/19
ارسال ها
3,662
امتیاز واکنش
13,896
امتیاز
348
زمان حضور
79 روز 12 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع


آیا تابه حال به این موضوع فکر کرده‌اید که جهان ما در سال ۲۰۵۰ چگونه خواهد بود و پیشرفت علم چه تاثیراتی در زندگی روزمره ما خواهد داشت؟

جهانی را تصور کنید که در آن، صبح زود از خانه بیرون رفته و ماشین پرنده خود را روشن می‌کنید؛ سپس ماشین به صورت خودکار و طبق برنامه‌ای که برای آن تعریف کرده‌اید شما را به محل کار می‌رساند. آیا چنین ایده‌ای را بسیار دور از ذهن می‌دانید؟ اگر چنین فکر می‌کنید، لازم است بدانید که در سال ۱۹۵۰ نیز بشر به هیچ‌وجه فکر واقعی شدن نمایشگرهای OLED تاشو و یا حتی ماشین‌های برقی نیز نبود.

پیشرفت تکنولوژی امروزه باعث شده تا همه چیز با سرعت بیشتری جلو رفته و کار انسان‌ها کمتر شود. همچنین برخی دستاوردها و نقشه‌های برنامه‌ریزی شده برای سال‌های آینده باعث شده‌اند تا فکر به هرچیزی دیگر عجیب به‌نظر نرسد؛ مانند سفر به مریخ، و یا ساختن گوشی‌هایی که به صورت هولوگرامی از یک خودکار کوچک خارج می‌شوند!

با این وجود ممکن است دسترسی به هر یک از پیشرفت‌هایی که به آن فکر می‌کنید چندان به زمان زیادی هم برای تحقق نیاز نداشته باشند؛ به نحوی که تا سال ۲۰۵۰ خانه‌های زیر دریا، ماشین‌های پرنده، و همینطور چیپ‌های استعدادی را ببینید که برای یادگیری یک مهارت در مغز انسان‌ها گذاشته می‌شوند.

جهان در سال ۲۰۵۰:

ویدیو

منبع: گجت نیوز


جهان در سال ۲۰۵۰ چگونه خواهد بود؟

 
  • تشکر
Reactions: Arad.Zr، :)Azi و ASaLi_Nh8ay
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا