خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Mohamad_K

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر رمان ۹۸
عضویت
24/9/20
ارسال ها
21
امتیاز واکنش
10
امتیاز
73
محل سکونت
تهران
زمان حضور
16 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس، در اردوی قبلی تیم ملی پرتغال به ویروس کرونا مبتلا شد و بازی تیم ملی کشورش و همچنین چند بازی از یوونتوس را از دست داد. همین مسئله موجب شد که او فرصت کاهش اختلاف تعداد گل‌های ملی‌اش با علی دایی را از دست بدهد و رکوردشکنی او به تعویق بیفتد. اکنون رونالدو پس از بازگشت به میادین، انگیزه بالایی برای گلزنی و رکوردشکنی دارد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در بازی مقابل لاتزیو دچار مصدومیتی از ناحیه مچ پا شد اما به نظر می‌رسد که این مصدومیت جدی نبوده و بازیکن پرتغالی راهی اردوی تیم ملی پرتغال خواهد شد. فوق ستاره پرتغالی تاکنون 101 گل در رقابت های ملی به ثمر رسانده است و تنها 8 گل تا رسیدن به رکورد 109 گل علی دایی فاصله دارد. او انگیزه بالایی دارد تا بتواند به این رکورد برسد و آن را بشکند و به عنوان بهترین گلزن رقابت های ملی در کل تاریخ شناخته شود.

کاپیتان پرتغال فاصله‌ای تا شکست رکورد علی دایی ندارد و به نظر می‌رسد که بزودی رکورد اسطوره فوتبال کشورمان را خواهد شکست. در هر صورت باید دید که فوق ستاره پرتغالی تا کجا پیش خواهد رفت و چه عددی را می‌تواند به نام خودش ثبت کند.


انگیزه بالای رونالدو برای شکستن رکورد علی دایی پس از قرنطینه

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا