خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~narges.f~

مدیر آزمایشی تالار گویا
مدیر آزمایشی
گوینده انجمن
میکسر انجمن
  
عضویت
5/9/18
ارسال ها
1,167
امتیاز واکنش
9,012
امتیاز
333
محل سکونت
In my dreams:)
زمان حضور
41 روز 19 ساعت 34 دقیقه
نویسنده این موضوع
درباره عدد سیزده زیاد شنیده اید که به اعتقاد برخی ها عدد نحسی است یا شماره ششصد و شصت و شش که می گویند شماره شیطان است خب اینبار داستان درباره یک شماره موبایل نحس است!!شماره ای که همه صاحبانش را کشت!!و از آن به بعد به شماره نحس شهرت یافت.آیا این یک شماره نفرین شده است؟یا فقط حوادث جوری در کنار هم چیده شده اند که اینگونه جلوه می کند!! یک اپراتور تلفن همراه در بلغارستان شماره تلفن نفرین شده ای را که در مدت 10 سال گذشته موجب مرگ سه کاربر شده است به حالت تعلیق درآورد.
مرگ مشکوک کسانی که یک شماره سرراست تلفن را صاحب می‌شدند، باعث شد که یک شرکت تلفن موبایل این شماره را برای همیشه معلق کند! این شماره ۰۸۸۸۸۸۸۸۸۸ بود، شماره‌ای بسیار رند!

نخستین دارنده این شماره تلفن، رئیس شرکت موبایل بلغلرستان Mobitel بود، او ولادیمیر گراشنو نام داشت، وی در سال ۲۰۰۱ در ۴۸ سالگی به خاطر ابتلا به سرطان درگذشت. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه ابتلای او به سرطان طبیعی نبوده و یکی از رقبایش با مواد رادیواکتیو مسمومش کرده بود.
سپس این شماره به دست "کنستانتین دیمیتروف" رئیس مافیای بلغارستان رسید که در سال 2003 در طول بازدید از امپراتوری مافیایی خود در آمستردام به قتل رسید. در آن زمان دیمیتروف تنها 31 سال داشت و درحالی که مشغول خوردن شام بود کشته شد.
براساس گزارش نشنال پست، سومین مالک بد اقبال شماره موبایل 0888.888.888 "کنستانتین دیشلیف" نام داشت که تاجر بود. وی نیز که مظنون به قاچاق کوکائین بود در سوفیا، پایتخت بلغارستان خارج از یک رستوران هندی در سال 2005 به قتل رسید.
از آن زمان هیچکس حاضر به استفاده از این شماره تلفن نشد تا اینکه اپراتور "موبی -" در روزهای اخیر اعلام کرد که تصمیم به غیرفعال کردن این شماره دارد.


عدد نحس ۰۸۸۸۸۸۸۸۸۸

 
  • تشکر
Reactions: The unborn، Kimia_Rh و !Shîma!
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا