خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MacTavish

مدیـر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
16/8/19
ارسال ها
3,662
امتیاز واکنش
13,896
امتیاز
348
زمان حضور
79 روز 12 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع


رگولاتوری گزارش وضعیت کیفیت اینترنت کشور را تا نیمه اول سال ۹۹ منتشر کرد که طبق آن ضریب نفوذ پهن باند سیار به ۹۱ درصد افزایش پیدا کرده است.

حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) با انتشار پستی در صفحه شخصی توییتری خود نوشت کیفیت حق‌الناس است و نظارت بر کیفیت اینترنت اپراتورها نیز وظیفه ما محسوب می‌شود. وی افزود رقابت میان اپراتورها باعث بهبود کیفیت خدمات آنها خواهد شد و در همین راستا گزارشی را منتشر کردیم تا کاربران با مطالعه آن از کیفیت اینترنت اپراتورها آگاهی پیدا کرده و اپراتور مورد نظر خود را انتخاب کنند.

بررسی وضعیت کیفیت اینترنت کشور
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گزارش وضعیت کیفیت اینترنت را در نیمه اول سال ۹۹ با عنوان ایران در مسیر هوشمندی منتشر کرد که طبق آن ضریب نفوذ پهن باند ثابت از ۷.۶۳ درصد در سال ۹۲ به ۱۱.۲۸ درصد در سال ۹۹ افزایش پیدا کرده و ضریب نفوذ پهن باند سیار نیز از صفر درصد در سال ۹۲ به ۹۱.۰۷ درصد در سال ۹۹ افزایش یافته است.



طبق این گزارش تعداد اشتراک‌های پهن باند ثابت از ۵۸ هزار و ۳۱۰ اشتراک در سال ۹۲ به ۹ میلیون و ۴۷۹ هزار و ۳۳۷ اشتراک در سال ۹۹ افزایش پیدا کرده است. همچنین در بخش پهن باند سیار نیز از اشتراک صفر در سال ۹۲ به ۷۶ میلیون و ۵۳۱ هزار و ۱۷۶ اشتراک در سال ۱۳۹۹ رشد یافته است.



از بخش‌های مختلف این گزارش می‌توان به معرفی فناوری‌های اتصال به اینترنت در کشور، اپراتورهای ارائه‌دهنده سرویس‌های ارتباطات ثابت و سیار، وضعیت آماری پهن باند کشور، شاخص‌های سنجش کیفیت و تجربه مشتری اشاره کرد که می‌توانید با مراجعه به این لینک گزارش کامل آن را به تفکیک استان‌ها و اپراتورها مطالعه کنید.

منبع: گجت نیوز


گزارش وضعیت کیفیت اینترنت کشور تا نیمه اول سال ۹۹ منتشر شد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا