خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MacTavish

مدیـر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
16/8/19
ارسال ها
3,662
امتیاز واکنش
13,898
امتیاز
348
زمان حضور
79 روز 12 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع


اینبار در گجت تی وی پس از چکش و ارتفاع، به سراغ چاقو، آتش و خم کردن پرچمدار جدید اپل رفته‌ایم تا مقاومت آیفون ۱۲ – iPhone 12 را مجددا محک بزنیم.

گوشی‌های سری آیفون ۱۲ به گفته خود شرکت اپل بیشترین میزان مقاومت را بین دستگاه‌های این شرکت دارند و این مسئله، چیزی است که هرساله توسط اپل درباره اسمارت‌فون‌های جدید آیفون اعلام می‌شود. با این وجود، ظاهرا امسال کمی جریان متفاوت خواهد بود؛ چراکه استفاده از گلس جدید سرامیکی، باعث می‌شود تا مقاومت پرچمداران جدید اپل به سطح جدیدی برسد.

محافظ سرامیکی به کار رفته در این گوشی‌ها، همانطور که از نامش هم پیداست ترکیبی از گلس و سرامیک است که در تست ارتفاع و چکش، تا حد قابل قبولی تفاوت و پیشرفت میزان مقاومت دو گوشی iPhone 12 و iPhone 12 Pro پرو را نشان دادند. با این وجود، مسئله‌ای که باعث می‌شود تا دوام این گوشی پیشرفت زیادی را داشته باشد، تنها گلس جدید آن نیست؛ بلکه به گفته اپل، بدنه تـ*ـخت آن کمک بزرگی را به افزایش مقاومت آن خواهد کرد.

به هر حال تاکنون iPhone 12 را درمقابل ضربات قوی و زمین خوردن تست کرده‌ایم، اما اگر آن را خراشیده کرده و جلو آتش قرار دهیم چه نتیجه‌ای حاصل خواهد شد؟

مقاومت آیفون ۱۲

ویدیو


تست مقاومت آیفون ۱۲ درمقابل خراشیدگی و آتش!

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا