خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Karkiz

حامی انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
3/5/20
ارسال ها
207
امتیاز واکنش
7,047
امتیاز
263
زمان حضور
62 روز 14 ساعت 1 دقیقه
نویسنده این موضوع
اگر برایتان سوال شده است که کوتاه قد ترین مردم جهان چه کسانی هستند، پاسخ کاملا ساده می باشد. دارنده این رکورد، جونری بالاوینگ از فیلیپین است که تنها 59.99 سانتی متر قد دارد.
با این وجود وقتی می خواهیم بفهمیم که به طور متوسط قد کوتاه ترین افراد جهان در کدام کشور زندگی می کنند، پاسخ کمی پیچیده تر می شود اما خوشبختانه طی تحقیقاتی که در طول سال های اخیر انجام شده، پاسخ را آسان کرده است.
این واقعیت که مردی از فیلیپین جزو کوتاه قد ترین فرد در جهان می باشد، یافتن پاسخ را در مسیر صحیحی قرار می دهد زیرا این کشور در لیست کشورهایی قرار دارد که کوتاه قد ترین افراد جهان را شامل می شود.
به گزارش worldatlas چنانچه در بخش سرگرمی آخرین خبر می خوانید در واقع، قد کوتاه ترین افراد در جهان در تیمور شرقی یا تیمور لسته (کشوری جزیره ای در جنوب شرقی آسیا) وجود دارند. متوسط قد افراد در این جزیره فقط 155. 47 سانتی متر است.


کشوری که قد کوتاه‌ترین مردم جهان را دارند.

 

Karkiz

حامی انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
3/5/20
ارسال ها
207
امتیاز واکنش
7,047
امتیاز
263
زمان حضور
62 روز 14 ساعت 1 دقیقه
نویسنده این موضوع
تعیین قد در جهان
جایی که در آن متولد شده اید در تعیین قد شما نقش بسزایی دارد. محققان قد میلیون ها انسان را در سراسر جهان بررسی کرده و سعی کرده اند تا تغییرات آن ها را طی سال ها بیابند. با بررسی نتایج این نوع تحقیقات، می توان فهمید که چگونه قد انسان ها در سراسر جهان تعیین می شود و در طول دهه ها تغییر کرده است.
جالب این جاست که ایرانیان در طول قرن 20 بیشترین رشد قدی را داشته اند. قد متوسط آن ها 16.51 سانتی متر افزایش یافته است و آن ها را از لیست قد کوتاه ترین کشورهای جهان خارج کرده است.
بسیاری از کشورهای آفریقا و آسیای جنوبی از قد متوسط و یکسانی برخوردار هستند زیرا بسیاری از این کشورها در زمینه بهداشت و تغذیه مشکل دارند و این امر می تواند بر ثابت بودن قد آن ها تاثیر بگذارد.


کشوری که قد کوتاه‌ترین مردم جهان را دارند.

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا