خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ronak.a

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/6/20
ارسال ها
722
امتیاز واکنش
6,367
امتیاز
213
سن
23
محل سکونت
اتاقم
زمان حضور
27 روز 20 ساعت 49 دقیقه
نویسنده این موضوع
تا زمان عرضه ایکس‌باکس‌های سری X و S فرصت زیادی باقی نمانده است و حالا مایکروسافت می‌خواهد در تاریخ 10 نوامبر (20 آبان) با میزبانی یک رویداد آنلاین، عرضه کنسول جدید خود را جشن بگیرد.

این رویداد با تمرکز بر بخش‌های Let’s play خواهد بود و مایکروسافت از طرفداران خود خواسته است که در این «رویداد آنلاین مخصوص» شرکت کنند تا با سازندگان و تعدادی از افرادی که روی توسعه Xbox سری X و سری S کار کرده‌اند، آشنا شوند. علاوه بر این، بخشی از رویداد هم به کارهای خیریه اختصاص می‌یابد و مایکروسافت اعلام کرده است که برای رسیدگی به چندین موضوع در حال جمع‌آوری پول است.
فیل اسپنسر، مدیر Xbox در رابـ*ـطه با این رویداد گفته است که می‌خواهند به جای یک اعلامیه بزرگ، فرصتی برای بازی کردن در کنار یکدیگر ایجاد کنند و از تمام بازیکنان با هر سلیقه‌ای دعوت کرد که به این رویداد بپیوندند:
ما از تمام بازیکنان با هر شخصیت، کنسول یا هر وسلیه دیگری و با هر سطحی از توانایی و هر سلیقه‌ای دعوت می‌کنیم که در تاریخ 10 نوامبر (20 آبان) در کنار یکدیگر این مراسم را جشن گرفته، با هم ارتباط داشته باشند و بازی کنند.
این رویداد آنلاین در تاریخ 10 نوامبر (20 آبان) و ساعت 22:30 به وقت تهران در یوتیوب، توییچ و فیسبوک گیمینگ در دسترس خواهد بود.


تاریخ رویداد انلاین مایکروسافت جهت عرضه ایک باکس سری xوs اعلام شد

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

ronak.a

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/6/20
ارسال ها
722
امتیاز واکنش
6,367
امتیاز
213
سن
23
محل سکونت
اتاقم
زمان حضور
27 روز 20 ساعت 49 دقیقه
نویسنده این موضوع
تا ورود کنسول‌های ایکس‌باکس سری S و X به بازار‌ کنسول‌های گیمینگ تنها چند هفته باقی مانده است. هزاران گیمر در سراسر دنیا آماده ورود به فضای جدید ایکس‌باکس با رابط‌ کاربری متفاوت و قابلیت‌هایی بروز هستند که آشنایی با آن‌ها می‌تواند لـ*ـذت‌بخش باشد.

مایکروسافت ویدیویی 14 دقیقه‌ای با میزبانی از مالک پرنس (دبیر انجمن ایکس‌باکس) و هریسون هافمن (مدیر پروژه و تولید) منتشر کرده است که در آن به بررسی یک تجربه کامل از سری S و X پرداخته شده و در اولین قدم به سراغ اهداف مورد نظر ایکس باکس در طراحی رابط ‌کاربری جدیدشان رفته‌اند.

به گفته هافمن، ایده اصلی مایکروسافت، ایجاد یک رابط‌کاربری آسان‌تر و در‌ دسترس برای مشتریان جدید بوده و این اطمینان داده می‌شود با وجود این تغییرات، کنسول جدید این شرکت از قدرت کافی برای جلب رضایت «گیمرهای وفادار Xbox» و کاربرانی که به فکر ارتقا هستند، برخوردار است.

رابط‌کاربری سری ایکس و اس مرتب‌تر است و به نظر می‌رسد از بسیاری از نسخه‌های پیشین خود راحت‌تر باشد. ردیف بالای منوی داشبورد ظاهراً لیستی از بازی‌های اخیراً انجام شده را به نمایش می‌گذارد و دارای چند میانبر‌ برای دسترسی به سرویس‌هایی کاربردی نظیر Microsoft Store و Xbox Game Pass است.

در زیر آن، بنرهایی را مشاهده خواهید کرد که بازی‌ها و تجربیات جدیدی را که ممکن است شما علاقه‌مند به امتحان کردن آن باشید، نشان می‌دهد؛ مواردی مانند بتای عمومی بازی‌های جدید یا عنوانی در سرویس Game Pass که مایکروسافت حدس می‌زند مورد پسند شما باشد. در سمت چپ نیز یک میانبر مشاهده خواهید کرد که شما را مستقیماً به کتابخانه «بازی‌ها و برنامه‌ها» می‌برد.

سپس هافمن و پرنس یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های Xbox Series X را در عمل نشان می‌دهند که چیزی نیست جز Quick Resume. همانطور که از نام این قابلیت پیداست، این ابزار به شما امکان می‌دهد تا به سرعت بازی‌ای را که قبلاً مشغول به انجام آن بوده‌اید بارگذاری کنید؛ حتی اگر از آن زمان به نتفلیکس سر زده باشید یا بازی کاملاً متفاوتی را اجرا کرده باشید.


تاریخ رویداد انلاین مایکروسافت جهت عرضه ایک باکس سری xوs اعلام شد

 

ronak.a

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/6/20
ارسال ها
722
امتیاز واکنش
6,367
امتیاز
213
سن
23
محل سکونت
اتاقم
زمان حضور
27 روز 20 ساعت 49 دقیقه
نویسنده این موضوع
به عنوان مثال، شما می‌توانید در Gears of War 5 یک مبارزه آتشین را به پایان برسانید و سپس برای کمی سرگرمی به دنیای Cyberpunk 2077 پا بگذارید. پس از خسته شدن از آن، می توانید دوباره به Gears of War 5 برگردید و بازی را درست از همان‌جایی که متوقف کردید، ادامه دهید.

سپس مهمانان این ویدیو به سراغ یک گیم‌پلی واقعی از این کنسول رفته و قدرت گرافیکی خام Xbox Series X را برای بینندگان به نمایش گذاشتند. در این بخش، علاوه‌ بر اجرای بازی Gears of War 5 در وضوح 4K و نرخ فریم 60fps، بافت‌های گرافیکی پیشرفته و توانایی رسیدن این کنسول به نرخ 120 فریم بر ثانیه در بخش آنلاین چندنفره نیز مشخص شد.

در مرحله بعد، نگاهی به بخش «راهنما» کنسول می‌اندازیم، صفحه جدیدی که با فشار دادن دکمه home کنترلر سری X به آن دسترسی پیدا می‌کنید. این راهنما بالای هر بازی یا برنامه‌ای که در حال اجرا هستید نمایش داده شده و دارای دکمه‌هایی برای لیست دوستان، اعلان‌های دریافت شده، بازی‌هایی که در حالت Quick Resume هستند، فروشگاه Microsoft و موارد دیگر است.




به طور خلاصه این راهنما مانند دفتری است که همه کار‌های ایکس‌باکسی شما را انجام می‌دهد و مانع بازی کردن شما نمی‌شود.

ویژگی دیگری که به طور انحصاری از طریق کنترلر در ایکس‌ باکس سری ایکس و اس به آن دسترسی دارید، دکمه‌ی Share است. یکبار ضربه زدن روی آن موجب گرفتن اسکرین‌شات و با نگه داشتن این دکمه شروع به ضبط گیم‌پلی خواهید کرد؛ بدون اینکه در منوهای ناخوشایند قدیم به دنبال بخش ریکورد بگردید. با این حال نکته مهمی در این زمینه وجود دارد؛ هر اسکرین‌شات یا کلیپی که ذخیره می‌کنید مستقیماً در Xbox Live آپلود می‌شود ولی برای اینکه بتوانید آن‌ها را بازنشر کنید به نرم افزار جدید Xbox Mobile App احتیاج خواهید داشت.



این برنامه همچنین برای راه‌اندازی کنسول ضروری است و قابلیت‌های جذاب دیگری از جمله Remote Play را داراست، پس اگر قرار است در نسل آتی کنسول‌ها، ایکس‌باکس را انتخاب کنید، بهتر است زودتر این برنامه را به رایگان برای سیستم عامل اندروید و آی‌او‌اس تهیه کنید.

هافمن و پرنس باقی زمان ویدیو را به نمایش بخش Library کنسول، رابط‌های Game Pass و Microsoft Store پرداختند. تنها چیزی که می‌توان درباره این بخش گفت این است که محیطی کاربردی، مرتب و با پیمایش آسان (حتی با کنترلر) است.


تاریخ رویداد انلاین مایکروسافت جهت عرضه ایک باکس سری xوs اعلام شد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا