خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MacTavish

مدیـر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
16/8/19
ارسال ها
3,662
امتیاز واکنش
13,898
امتیاز
348
زمان حضور
79 روز 12 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع

در ویدئو جدید گجت تی وی به سراغ بهترین بازی های اندروید و iOS رفته‌ایم که در مهر ماه سال جاری عرضه شده و به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند.

بدون شک اگر قصد تجربه بازی‌های ویدئویی را داشته باشید، اولین و بهترین گزینه برای شما یک کنسول بازی و یا رایانه شخصی پیشرفته خواهد بود. با این وجود، ممکن است شما مدتی به مسافرت بروید، و یا حتی در مغازه و یا ایستگاه اتوبوس نشسته، و قصد داشته باشید تا با انجام کاری وقت خود را بگذرانید؛ در این شرایط، بازی‌های موبایلی به کمک شما خواهند آمد.

با این وجود، چنین بازی‌هایی دیگر به مانند گذشته طراحی ساده و یا کیفیت پایینی ندارند؛ بلکه پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا حتی عناوینی مانند فورتنایت که در کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی اجرا می‌شود نیز در پلتفرم اندروید قابل تجربه باشد.

همچنین تعداد این بازی‌ها روز به روز در حال افزایش است؛ به نحوی که اگر به فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور سری بزنید، قطعا با سیل عظیمی از بازی‌های مختلف مواجه خواهید شد که البته همه آن‌ها ارزش دانلود و گذاشتن وقت را ندارند. به همین منظور، امروز در گجت تی وی قصد داریم تا به معرفی ده مورد از بهترین بازی های اندروید و iOS که در ماه گذشته (مهر ۹۹) منتشر شده‌اند بپردازیم.

دقت کنید که تمامی عناوین معرفی شده در ویدئو زیر کاملا رایگان بوده و شماره‌گذاری آن‌ها به معنای رتبه‌بندی و کیفیت بهتر نخواهد بود.

بهترین بازی های اندروید و iOS (مهر ۹۹)

ویدیو


معرفی بهترین بازی های اندروید و iOS در مهر ماه ۹۹

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا