خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Ghazaleh.A

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
19/5/20
ارسال ها
1,782
امتیاز واکنش
34,179
امتیاز
368
زمان حضور
120 روز 12 ساعت 32 دقیقه
نویسنده این موضوع


کمتر کسی را می‌توانید بیابید که نام برند لویی ویتون (Louis Vuitton) را نشنیده باشد. برند لویی ویتون (که خیلی‌ها آن را به اختصار، ال وی LV می‌نامند) از جمله برندهای لوکس جهان محسوب می‌شود و نزدیک به یک و نیم قرن قدمت دارد.
محصولات لویی ویتون شامل کالاهای چرمی، کفش، کیف دستی، جواهرات و طیف بسیار گسترده‌ای از محصولات لوکس است که روی اکثر آنها می توانید لوگوی LV را ببینید.
لویی ویتون در ده سالگی مادرش را از دست داد و در فاصله‌ی زمانی نسبتاً کمی پدرش هم (که یک نجار بود) فوت کرد.

شاید لویی ویتون، وقتی در چهارده سالگی، با پای پیاده، ۴۰۰ کیلومتر راه طی کرد تا به پاریس برسد و کاری برای خود بیابد، هرگز فکر نمی‌کرد که بتواند در آینده‌ای نه چندان دور، یکی از بزرگترین امپراطوری‌های لوکس جهان را بنا کند.

لویی ویتون در پاریس به شاگردی یک مغازه پرداخت و ساختن چمدان را یاد گرفت. درآمد شاگردی آنقدر زیاد نبود و او کار دومی را هم در کنار آن بر عهده گرفت: بستن چمدانهای مسافرتی.

آن زمان، چمدان یک کالای نسبتاً لوکس حساب می‌شد و می‌توانید تصور کنید که چه کسانی برای بستن چمدان خود کارگر می‌گرفتند: طبقه‌ اشراف و ثروتمندان فرانسه.
آشنایی با سبک زندگی ثروتمندان و انبوه وسایل لوکس و غیرضروری آنها و قیمت بالایی که حاضر بودند برای محصولات مختلف پرداخت کنند، به تدریج ایده تولید محصولات لوکس را در ذهن او پرورش داد.
شهرت و کیفیت محصولات لویی ویتون در حدی بود که به دربار ناپلئون سوم راه پیدا کند و به عنوان چمدان ساز همسر وی، منصوب شود.


برند لویی ویتون

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: MINO.S، FaTeMeH QaSeMi، Not found و 2 نفر دیگر

Ghazaleh.A

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
19/5/20
ارسال ها
1,782
امتیاز واکنش
34,179
امتیاز
368
زمان حضور
120 روز 12 ساعت 32 دقیقه
نویسنده این موضوع
اما طبیعتاً ما در متمم، بیش از آنکه به مطالعه زندگینامه کودک کارگر فقیری بپردازیم که یکی از برندهای موفق لوکس جهان را بنیان گذاری کرد، می‌خواهیم ببینیم از برند لویی ویتون، چه ایده‌هایی برای یادگیری و به کارگیری بهتر استراتژی می‌توان به دست آورد.
برای درک بهتر استراتژی های لویی ویتون، لازم است هنوز کمی بیشتر در مورد سابقه این برند بدانیم:

ادامه‌ این درس، برای دوستانی قابل نمایش است که کاربر ویژه متمم بوده و حداقل در یکی از درس‌های تمرین دار استراتژی، مشارکت کرده و تجربیات خود را در اختیار سایر دوستان متممی خود قرار داده باشند.


برند لویی ویتون

 
  • تشکر
Reactions: MINO.S، FaTeMeH QaSeMi، Not found و 2 نفر دیگر
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا