خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~BAHAR.SH~

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
13/10/20
ارسال ها
1,156
امتیاز واکنش
33,669
امتیاز
418
محل سکونت
...
زمان حضور
151 روز 7 ساعت 55 دقیقه
نویسنده این موضوع

کاخ آمالینبورگ کپنهاگ دانمارک

کاخ آمالینبورگ کپنهاگ خانه خانواده سلطنتی دانمارک است و در کپنهاگ دانمارک واقع شده است. این مجموعه از چهار نما کاخ کلاسیک یکسان با فضای داخلی روکوکو در اطراف یک حیاط هشت ضلعی تشکیل شده است در مرکز این میدان یک مجسمه سوارکاری سنگین از بنیانگذار آمالینبورگ ، پادشاه فردریک V ، قرار دارد.

در ابتدا آمالیانبورگ برای چهار خانواده نجیب ساخته شد. با این حال ، هنگامی که کاخ مسیحیانبورگ در 26 فوریه 1794 آتش گرفت ، خانواده سلطنتی کاخ ها را خریدند و به آنجا نقل مکان کردند. با گذشت سالها ، سلطنت های مختلف و خانواده های آنها در چهار کاخ مختلف اقامت گزیدند.


منطقه فردریکاشتادن


منطقه فردریکاشتادن بر اساس زمینهای قبلی دو کاخ دیگر ساخته شده است. کاخ اول با نام سوفی آمالینبورگ نامیده شد. در سالهای 17 هجری شمسی توسط ملکه سوفی آمالی ، کنسول فردریک سوم ، در بخشی از زمینی که پدری مسیحی چهارم در خارج از شهر قدیمی کپنهاگ ، که اکنون با نام منطقه Indre By منطقه شهرت دارد ، ساخته شده است. او پادشاه بوده است. قسمت های دیگر زمین برای قلعه روزنبورگ ، Nyboder و دیوار غنی شده شرقی جدید در اطراف شهر قدیمی مورد استفاده قرار گرفت.

باغ کاخ آمالینبورگ کپنهاگ دانمارک


این باغ شامل یک باغ ، جایگزینی برای “باغ ملکه” بود که در آن سوی دروازه غربی شهر وستروپورت واقع شده بود ، منطقه ای که امروزه با نام وستروبرو شناخته می شود و در سال 1659 از سوئد در محاصره نابود شده بود.

کار روی باغ از سال 1664 آغاز شد و قلعه قلعه 1669-1673 ساخته شد. پادشاه در سال 1670 درگذشت و ملکه داوجر تا زمان مرگش در آنجا زندگی کرد .


تاریخچه کاخ آمالینبورگ کپنهاگ دانمارک



چهار سال بعد ، در 15 آوریل 1689 ، پسر سوفی امالی ، پادشاه کریستین پنجم ، با ارائه یک اپرا آلمانی ، شاید اولین نمایش اپرایی در دانمارک ، در یک تئاتر موقت ویژه ساخته ، چهل و چهارمین سالگرد تولد خود را در کاخ جشن گرفت. موفقیت بسیار خوبی بود و چند روز بعد در 19 آوریل نیز تکرار شد. اما بلافاصله پس از شروع اجرای دوم دکوراسیون صحنه آتش گرفت و باعث شد تئاتر و کاخ به زمین بسوزند و حدود 180 مردم جان خود را از دست دادند.




کاخ آمالینبورگ کپنهاگ دانمارک

 

~BAHAR.SH~

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
13/10/20
ارسال ها
1,156
امتیاز واکنش
33,669
امتیاز
418
محل سکونت
...
زمان حضور
151 روز 7 ساعت 55 دقیقه
نویسنده این موضوع

باز سازی کاخ آمالینبورگ کپنهاگ دانمارک

پادشاه قصد داشت تا کاخ را بازسازی کند ، که کلیسا ، رویال خانگی و ساختمانهای باغ هنوز دست نخورده بودند. اوله رومر سرپرستی کارهای مقدماتی برای بازسازی امالینبورگ در اوایل دهه 1690 بود. در سال 1694 ، پادشاه در مورد معامله با استاد ساختمان سوئدی نیکودیموس تسسین جوان ، که در تابستان مدتی را در کپنهاگ گذراند ، مورد بازنگری قرار داد. نقشه و الگوی او در سال 1697 به پایان رسید. با این حال ، پادشاه ، نقشه ها را بسیار جاه طلبانه دانست و در عوض شروع به ریختن ساختمانهای موجود در همان سال ، با مصالح ساختمانی بازپس گیری شده برای ساختن كلیسای جدید پادگان كرد.

دومین آمالینبورگ

دومین آمالینبورگ در ابتدای سلطنت خود توسط فردریک چهارم ساخته شد. دومین آمالینبورگ متشکل از یک خانه تابستانی ، یک غرفه مرکزی با زلزله زدگی ها ، و طاق ها در دو طرف غرفه بود. در یک طرف ساختمانها یک باغ به سبک فرانسوی و از طرف دیگر زمین های حفاری نظامی بوده است. غرفه یک اتاق ناهار خوری در زیر زمین داشت. در طبقه فوقانی سالنی با چشم انداز به بندر ، باغ و زمین های حفاری بود.



کاخ آمالینبورگ کپنهاگ دانمارک

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا