خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ronak.a

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/6/20
ارسال ها
722
امتیاز واکنش
6,364
امتیاز
213
سن
23
محل سکونت
اتاقم
زمان حضور
27 روز 20 ساعت 49 دقیقه
نویسنده این موضوع
تقسیم بندی سرورها از لحاظ ظاهری

قالب سرورها را از لحاظ ظاهری و شکلی می توان به ۳ دسته زیر تقسیم کرد که البته هر کدام کاربرهای مخصوص به خود را خواهند داشت:

1-tower server ها

این سرورها شباهت خیلی زیادی با pc های معمولی دارند با این تفاوت که از لحاظ اندازه بزرگتر و از لحاظ پیکربندی تجهیزات داخلی مانند cpu-ram و ... قدرتمندتر از pc های معمولی می باشند.این pc ها را هم می توان داخل rack نگهداری کرد و هم به مانند یک کیس بر روی زمین قرار داد که البته مورد اول بهتراست.از این سرورها بطورمعمول در موسساتی که شبکه کوچک تا متوسط دارند استفاده می شود.



2- rack mount ها

از مهمترین ویژگی این سرورها این است که مخصوص قرار گیری در رک تهیه شده اند و می توان آنها را به راحتی و با اتصالات مربوطه در رک قرار داد و به همین ترتیب داخل یک رک می توان چندین سرور از این نوع جایگذاری کرد و مدیریت خوبی بر کابلها و اتصالات آنها داشت.



3- blade server ها

این نوع سرورها که در شکل زیر نمایش داده شده در رک های مخصوص خود قرار می گیرند که اصطلاحا به آنها chassis گفته می شود و مهمترین تفاوت آنها با دو نمونه قبل در این است که فاقد power بوده و برق آنها از همان chassis ها تامین می گردد. البته این تنها مختص پاور نبوده و بسته به نوع سرور می توان کارت شبکه و موارد دیکری به chassis اضافه کرد.


تقسیم بندی سرورها از لحاظ ظاهری

 
  • تشکر
Reactions: nahal18
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا