- عضویت
- 19/5/20
- ارسال ها
- 1,782
- امتیاز واکنش
- 34,190
- امتیاز
- 368
- زمان حضور
- 120 روز 12 ساعت 32 دقیقه
نویسنده این موضوع
☆تاریخچه برند ویکتوریا سکرت☆
ویکتوریا سکرت( Victoria’s Secret) را می توان یکی از پر تقاضا ترین برند ها در زمینه عطر و ادکلن و اسپری بدن در ایران دانست. اما شهرت و آوازه این برند جهانی است. در این مطلب قصد داریم بیوگرافی این شرکت مشهور را برای شما بیان کنیم تا با این برند آمریکایی بیشتر آشنا شوید. چهل سال پیش یعنی در سال ۱۹۷۷ شرکت Victoria’s Secret در ایالت کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا تاسیس شد. البته در حال حاضر دفتر مرکزی این شرکت در ایالت اوهایو قرار دارد. روی ریموند موسس ویکتوریا سکرت این نام را با کمک همسر خود به وجود آورد و در حالی که در سن سی سالگی بود، اولین فروشگاه را با این نام تاسیس کرد. ویکتوریا سکرت در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ شعبه و فروشگاه های بزرگ در سراسر جهان دارد و کارمندان، طراحان و مدل های زیادی در این شرکت بزرگ مشغول به کار هستند.
ویکتوریا سکرت Victoria’s Secret طراح، تولیدکننده و فروشندهی لباسهای زنانه و محصولات آرایشی و بهداشتی است. این برند بزرگترین خردهفروش لباسهای زیر زنانه در آمریکاست و در حقیقت زیرمجموعهی ال برندز L. Brands, شرکتی با سهامی عام است. ویکتوریا سکرت در سال ۱۹۷۷ در واکنش به چیزی که بنیانگذار برند آن را "پیژامههای گلدار بدشکل" توصیف میکرد، شروع به کارکرد که توانست پنج سال بعد از تأسیسش تعداد فروشگاههایش را به پنج عدد رسانده و کاتالوگ موفقی طراحی کند. در سال ۱۹۹۰ برند توسط ال برندرز خریداری شد و تمرکز خود را فقط به تولید پوشاک زنانه معطوف کرد که توانست خیلی سریع در زمینه فروش پستی به موفقیت برسد. در سال ۲۰۰۰ در تلاشی برای تغییر تصویر خود، تمرکز خود را بیشتر بر روی مشتریان خود و طراحی لباسهای مد روز معطوف کرد و جاذبه **** را در ردههای بعدی اهمیت قرار داد.
•••ایده برند ویکتوریا سکرت از کجا آمد؟ •••
صاحب برند ویکتوریا سکرت، ایدهی جدیدی داشت. اما هرگز فکر نمیکرد که ایدهاش تا کجا پیش خواهد رفت. داستان شکلگیری برند از جایی شروع شد که روی ریموند Roy Raymond که دانشجوی رشتهی ام بی ای MBA دانشگاه استنفورد بود، خواست تا برای زنش لباسزیر بخرد اما جسارت خرید آن از یک مجتمع تجاری را نداشت. ایدهی بازگشایی مکانی بزرگ که مردها هنگام خرید لباسزیر در آن احساس شرم نکنند در ذهنش شکل گرفت. او چهل هزار دلار وام بانکی گرفت، چهل هزار تای دیگر هم از بستگان خود قرض گرفت و با آن فروشگاهی افتتاح کرد و نام آن را ویکتوریا سکرت گذاشت. در سال اول فعالیت خود توانست پانصد هزار دلار درآمد کسب کند. او کاتالوگی طراحی کرد و سه فروشگاه دیگر راه انداخت و پنج سال بعد شرکت خود را به Leslie Wexner and the Limited به قیمت یکمیلیون دلار فروخت. پایان خوش؟ نه، منتظر شنیدن مابقی داستان باشید وقتیکه دو سال بعدازاین ماجرا ارزش شرکت بالغبر پانصد میلیون دلار شد در حالی که ریموند فقط میخواست برای همسر خود لباس بخرد.
در سال ۱۹۸۳ وکسنر لسلی مدل فروش شرکت را دگرگون کرد. او شیوهی زیانآور فروش لباسهای زیر به مردان را کنار گذاشت و بهجای آن تمرکز خود را بر روی خریداران خانم معطوف کرد. درنتیجه ویکتوریا سکرت به پایگاه اصلی فروش لباسهای قابلقبول زنانه رسید. به این ترتیب، رنگها، الگوها و استایلهای جدید با بستهبندیهای زیبا و اغواگرانه برای جذب طبقهی مرفه اروپایی بهمنظور جلب نظر زنان وارد بازار شدند.
در سال ۱۹۸۵ هاوارد گراس Howard Gross به سمت مدیرعاملی برند برگزیده شد. در اکتبر همان سال لسآنجلس تایمز در گزارشی اعلام کرد ویکتوریا سکرت در حال ربودن سهم بازار درفروش لباسهای زیر زنانه از مراکز فروش بزرگ است. در سال ۱۹۸۷، کاتالوگ این برند جزو پرفروشترین کاتالوگها قرار گرفت. در سال ۱۹۹۰ طبق گزارشها فروش شرکت طی چهار سال چهار برابر شد که این امر شرکت را به یکی از پررونقترین شرکتها در زمینهی سفارش پستی قرار داد. برند ویکتوریا سکرت در سال ۱۹۹۲ اولین خط تولید عطر خود را نیز راهاندازی کرد.
برند ویکتوریا سکرت
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com
آخرین ویرایش: