خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

نگار 1373

نویسنده انجمن
نویسنده انجمن
  
عضویت
8/8/19
ارسال ها
1,681
امتیاز واکنش
15,226
امتیاز
323
محل سکونت
همدان
زمان حضور
62 روز 21 ساعت 12 دقیقه
نویسنده این موضوع
بازگشت سریال Dexter با بازی مارک سی‌هال و نویسندگی کلاید فیلیپس

شبکه شوتایم (Showtime) تایید کرد فصل جدید از سریال محبوب دکستر (Dexter) در ده قسمت ساخته خواهد شد.

فصل هشتم این سریال پر طرفدار در هفت سال پیش با پایانی بسیار بد نمایش داده شد. دکستر یکی از سریال‌هایی است که شروع تحسین‌برانگیزی داشت و توانست خیل عظیمی از مردم را با خود همراه کند ولی در فصل آخر باعث نارضایتی آن‌ها شد.

از چندی پیش، برخی رسانه‌ها و اکانت‌های توییتری خبرهایی از بازگشت دوباره دکستر دادند تا اینکه چند روز پیش، شبکه شوتایم اعلام کرد فصل جدید در سال ۲۰۲۱ و در ده قسمت با بازی مارک سی‌هال پخش خواهد شد.


مارک سی‌هال نقش اول این سریال را برعهده داشت و با درخشش در نقش یک قاتل زنجیره‌ای باهوش به نام «دکستر مورگان» سعی می‌کند دنبال دیگر قاتلان زنجیره‌ای و ترسناک باشد.

کلاید فیلیپس هم دوباره «شورانر» یا تهیه‌کننده اجرایی به همراه نویسنده فصل جدید دکستر انتخاب شده است. کلاید فیلیپس چهار فصل اول این سریال تلویزیونی را هم شورانر بود و این نویدبخش بازگشت دوباره این سریال به کیفیت فصول نخستین است.

ادامه سریال یا سوئیچ به فضایی جدید

هنوز اطلاعاتی از جزئیات داستان فصل نهم سریال دکستر به بیرون درز نکرده است ولی بسیاری از تحلیل‌گران و همین‌طور اظهارنظرهای مدیران شبکه شوتایم نشان می‌دهد باید منتظر «دکستر مورگان» در نقش و فضایی جدید باشیم و دنباله فصل هشتم نخواهد بود.

در آخرین قسمت این سریال که سال ۲۰۱۳ به پایان رسید؛ مورگان یک زندگی دوگانه خود را رها کرده و سراغ شغل چوب‌بری با قیافه‌ای جدید رفته بود. در فصل هشتم، بسیاری از شخصیت‌های اصلی سریال از جمله دبرا مورگان با بازی جنیفر کارپنتر که نقش خواهر دکستر را داشت؛ کشته شدند.

دیوید نوینس، رئیس شبکه شوتایم گفته دکستر در ساختاری جدید به نمایش درمی‌آید و سریال یک حس و حال متفاوتی خواهد داشت و فصل جدید صرفا یک دنباله برای سریال قدیمی نیست!

زمزمه‌های بازگشت دکستر از سال ۲۰۱۵ آغاز شده و بینندگان آرزو داشتند شاهد یک پایان رضایت‌بخش با داستان‌های متفاوت و پیچیده مورگان دکستر باشند.

شخصیت تودرتو مورگان، به‌ویژه در فصل‌های نخستین مورد توجه مردم قرار گرفت و با دقت دنبال ریشه‌های روانی و زندگی تاریک مورگان در گذشته بودند که باعث می‌شد دنبال افراد شروری برود که از دست عدالت فرار کرده و تهدیدی برای جامعه هستند.

همین‌طور، مردم ایجاد تعادل در یک زندگی قاتل زنجیره‌ای با مشکلات تاریک در گذشته را دوست داشتند. اینکه چگونه یک قاتل می‌تواند در شرکت‌های مختلف کار کند، ازدواج کند، به ورزش‌هایی مانند بوئینگ و کارهای خلاقانه و تفکرمدارانه تمایل نشان بدهد ولی در خلال آن‌ها به دنبال طرح‌ها و ایده‌هایی برای کشتن افراد باشد.

قرار است پاییز ۲۰۲۱ فصل جدید سریال دکستر روی آنتن برود.

منبع: digitaltrends


ساخت فصل جدید از سریال جنایی و پرطرفدار Dexter

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا