خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Melika Kakou

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
عضویت
24/4/20
ارسال ها
351
امتیاز واکنش
7,080
امتیاز
263
محل سکونت
In The Windows
زمان حضور
73 روز 27 دقیقه
نویسنده این موضوع
هنگامی که وب سایت شما بیش از حد از منابع اختصاص یافته به آن در سرور استفاده نماید با ارور Resource Limit Is Reached در سایت مواجه خواهید شد ، این منابع ممکن است مقدار cpu , مقدار رم , I/O و یا هر پروسه دیگری باشد .استفاده بیش از حد از منابع سرور در هاست های اشتراکی رخ میدهد .

در هاست اشنراکی منابع سرور بین اکانت های مختلف تقسیم می شود تا همه سایت ها بتوانند به یک میزان از منابع سرور بهره ببرند . دلایل بروز این خطا بسیار است اما شایعترین دلیل وقوع این خطا اسکریت شما و یا پلاگین های نصب شده بر روی سایت شما است .برخی از پلاگین ها معمولا منابع زیادی را از سرور درخواست میکنند و همین موضوع باعث بروز همچین خطایی در سایت شما میشود.
برای رفع مشکل پلاگین ها و ماژول های سایت خود را یک به یک غیر فعال کنید و تست کنید بهتر است که فایل error_log را در هاست خود باز کنید و آن را مطالعه کنید و پلاگین مربوطه که موجب ایجاد مشکل شده است در این فایل نمایش داده می شود آن را حذف و یا غیر فعال نمایید سایت لود می شود .

همچنین میتوانید تنظیمات CloudFlare را برای سایت خود اعمال نمایید CloudFlare باعث کاهش زمان بارگذاری سایت , کاهش منابع سرور و کاهش حجم سایت شما میشود .

و روش دیگر اینکه سایت خود را به سرور مجازی منتقل نمایید .سرور مجازی برای آن دسته از کاربران مناسب می باشد که وب سایت آنها دارای بازدید بالا و مصرف منابع سرور بیش از حد معمول است و هاست اشتراکی پاسخگوی نیازهای وب سایت آنها نیست.



م


رفع ارور Resource Limit Is Reached

 
  • تشویق
Reactions: Mrs.hosseiny
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا