خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

mahaflaki

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/7/18
ارسال ها
693
امتیاز واکنش
16,996
امتیاز
303
محل سکونت
Golestan
زمان حضور
100 روز 8 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
| لطفا با هفت تیر وارد شوید! |

شده ایا که ببینی و بشینی و کمی گریه کنی؟
بعد هم با رفیقای اون گپ خودمونیتون ویله کنی؟
که سرت را به چه دیوار بکوبی زین پس ؟
از فراوونی این رفتارای عجیب غریب ناله کنی؟
من و تو در این هیاهوی شلوغ کاهو ها گم شده ایم
شایدی در این تاپیک تو هم براش چاره کنی

شاعر: مح فلک زده | mahaflaki


زیر ذره بین تاپیکی برای زیر ذره بین بودن! لطفا مراقب باشید! شاید شما زیر ذره بین ما باشید!
در صورت یافتن سوژه کاهو زده، به پیوی من مراجعه کنید!

پ ن: ( زیر میزی، رشوه، پیشنهاد عنوان و رنک هم پذیرفته نمی‌شود حتی شما مدیر عزیز! )

#زیر_ذره_بین
#با_جنبه_باشیم
#مح_فلک_زده
#آقای_امید_ایمان_چرا؟


زیر ذره بین | با هفت تیر وارد شوید

 
آخرین ویرایش:
  • قهقهه
  • تشکر
  • خنده
Reactions: parädox، Mrs.hosseiny، MĀŘÝM و 22 نفر دیگر

mahaflaki

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/7/18
ارسال ها
693
امتیاز واکنش
16,996
امتیاز
303
محل سکونت
Golestan
زمان حضور
100 روز 8 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
پست اول رو سعی کردم دست روی موضوعی نرم تر بذارم تا شروع نکرده، بسته بندی نشم! نکته مهم اینه که منو از شاتاتون نترسونین! فقط بگین قبلش ژست بگیرم!:tongueym:
پیش نوشت: با کسی هم خصومت شخصی ندارم، کاملا فان، سر ذره بینم رو به طرف همه می‌گیرم اگه دوستان ذره بین رو از پهنا نکن تو پروفایلم! (((:


از وقتی یادم می‌آید یک قانون نانوشته بین عناوین ارشد به بالا دایر بود! ان هم حرام بودن اواتار رنگی رنگی یا نهایتا با رنگی بجز سیاه و خاکستری و زغالی و زرشکی خال دار است! همه شان هم – اگر اقا باشند- قطعا یکی دو اواتار با تصویر مرد کلاه به سر با یک پیپ یا سی‌گار در در دست در کارنامه خود دارند. یک چیزی تو مایه های پدرخوانده مافیا! همانقدر خوفناک!
البته که هر صد سال یک بار تعویض می‌شود چون سر مدیر شلوغ است! اگر زود به زود عوض کند مردم چه می‌گویند؟
خدا را شکر مدیر ما از این ادا ها ندارد! تازه دو تفنگ در اواتارش جا داده تا با ان ها بزند ویترین بدخواهانش را بیاورد پایین! اگر این خلاقیت و هدفمند بودن نیست، پس چیست؟
از همینجا به زیر اب زن‌ها و من دشمن پندارهای دوست داشتنی‌ام می‌گویم هر گونه زیر اب زنی علیه من، تصویر سه تفنگ در اواتارم را به همراه دارد! الگوی من مدیریت است؛ حال خود دانید.
بعضی‌ها هم مثل من الگو پذیریشان از مدیریت بالاست! می‌روند از این اواتار‌های خاکستری سی‌گار و پیپ به دست از زیر سنگ هم که شده پیدا می‌کنند بگذارند اواتارشان و شاخ شوند! اما باید بگویم قربانی عزیز ، خود مدیریت کل هم اگر ان قانون نانوشته نبود عکس اواتارش #ارمیا_قاسمی بود تو دیگر چه می‌گویی؟ تو با همان #مهلقا_جابری‌ ات خوش باش که عکسش را گذاشته ای روی همه شخصیت های داستانت!
بعضی ها هم هستند که تصویر اواتارشان نوشته ایست با این عنوان: #انچستیکا جونم عاااااشقتم قلب بـ*ـو*س قلب لـ*ـب!
حال جراتش را داری برو بگو این دیگر چیست؟! فوری انچستیکا را خبر می‌کند و انچستیکا جونش به سرعت یک استاتوس چشم درار می‌گذارد که چشم حسودان کور شود به حق مهلقا جابری که چشم ندارند ما را بینند! الهی مشکیت را بگذارم اواتار ذلیل شده که به خارستیکای من که قلب بـ*ـو*س قلب من است توهین کردی و...!
البته خودتان را ناراحت نکنید! خارستیکا ادم خزی نیست! طبق مطالعات و بررسی های انجام شده او چیز دیگریست که صلاح نمی‌بینم تا قبل از تعویض اواتارم به سه تفنگ بیانش کنم!
بعضی‌ها هم هستند که برای خود پری خان خانمی بوده اند در گذشته ای نه چندان دور اما یک‌هویی یک چیز هایی پیش امد که حالا بگذریم خودشان بهتر می‌دانند؛ از خان خانمی تبدیل به پارمیدا جوون شده اند که بگذریم..

{ شات هایت را که پخش نکردم، اسمت را هم که نگفتم؛ هنوز وقت ان نرسیده است ایمان بیاوری و به خواسته ام عمل کنی؟}

بعضی‌هایی هم هستند که اواتار ست می‌کنند تا چشم بدخواهان دربیاید و کور شود هرکه چپ بگوید به اکیپشان! از انجایی که خودم هم این حرکت را می‌زنم فورا شبکه را عوض می‌کنیم و می‌رسیم به اواتار مشکی ها و بی اواتاران عزیز!
البته اتفاق ناخوشایندی دور از جان نیفتاده است اکثرا! بلکه فقط فصل لوس بازی فرا رسیده است. اینگونه افراد که اغلب رنک و عنوانی هم دارند کافیست بگویی بالای پروفایلت اسپم! چنان اواتاری برمیدارند و مشکی به تن می‌کنند که فوری عالم و ادم خبر دار شوند و مسئولین و دوستان بروند نازکشی...
راستش را بگویم خود من هم چند باری اینکار را کرده‌ام تا یک بنده خدایی بیاید پیوی و بپرسد چه مرگت شده باز؟! –توجه کنید که اقدامی سی‌اسی نبود! من خز هستم ولی این مرحله هنوز برایم قفل است-:big_grin:
صد درصد تضمینی‌است! حق دارند به خدا! فقط از من به شما نصیحت! کسی که حال و حوصله ندارد دست به اواتار و فلان و بیسارش نمیزند!
گول این بازی کثیف را نخورید!
بعضی ها هم هستند که عکسنوشته می‌گذارند با میکس اندر گل و بلبل و عکس مهلقا و ارمیا و فلان! که باید کور شوی تا بخوانی چیست اصلا ان متنش! دوست من این عکسنوشته زیبایت را بگذار استاتوس باور کن بهتر خوانده می‌شود! به فکر ما عینکی ها هم باش.
بعضی تر ها که دیگر شورش را دراورده اند! فکر کردند اینجا زبانم لال دیس‌کو یا چمیدانم ازینجور مبتذلیات مکانهاست است که اواتار میگذارند یک تکه پارچه تن دختر مبتذل اواتارشان نمی‌کنند؟ - این تعداد به مدد گزارش کنان همیشه در صحنه- تقریبا صفر است.
خوشگل عزیزم باور کن تو قشنگ تر از پریا که نباید تنها تو کوچه برود هستی اما نمی‌دانم چرا از وقتی قانون ممنوعیت عکس در اواتار عنوان شده همه راه به راه عکس پخش و پلا می‌کنند در اواتار! من که نمی‌دانم چرا! خدا به خیر کند عاقبتمان را! دخترم مهلقا جابری بگذار اواتار اگر کسی حرفی زد خودم بلاکش می‌کنم برایت!
بعضی‌ها هم هستند عکس اواتارشان قدمی از پسر بودن ان طرف تر نمی‌رود! از فمنیست های عزیز خواستارم بیایند این عده را جمع کنند! فکر کردند ما نمیفهمیم هدفشان مخ زنی و ایسگاه کردن دختران تازه وارد است؟ اف بر انها! شاخ های کاذب بی معنی! بلاک کنین این کذابین را!
حقیقتا انواع دیگری هم هست که از حوصله همه‌مان خارج است مثلا همان هایی که شیر و ببر و پلنگ می‌گذارند برای ابهت – اینها باز مانده های الگوی مدیران هستند با ورژن قدیمی- و یا انهایی که پیشی ملوس از اواتارشان نمی‌افتد گوگولی های خاله مح فلک زده!
اگر یکی یکی عنوان کنم به مکتبی که در ان عضویت دارم بر می‌خورد!
فقط باید بگویم همه اینها که نام بردم هادس است! به خودتان نگیرید! همه همه انها! خدا بخواهد هادس هم قرار است به راه راست هدایت شود خودتان را ناراحت نکنید قول داده زین پس کمتر کاهو تناول کند!




#زیر_ذره_بین
#با_جنبه_باشیم
#مح_فلک_زده
#آقای_امید_ایمان_چرا؟


زیر ذره بین | با هفت تیر وارد شوید

 
آخرین ویرایش:
  • قهقهه
  • تشکر
  • خنده
Reactions: MĀŘÝM، Mahla_Bagheri، Narín✿ و 19 نفر دیگر

mahaflaki

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/7/18
ارسال ها
693
امتیاز واکنش
16,996
امتیاز
303
محل سکونت
Golestan
زمان حضور
100 روز 8 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
نکته: #انچستیکا و خارستیکا نام شخص نیست بلکه بیشتر برای من مجموعه ای از رفتار هاست که هر بار قرعه به نام یک نفر میفتد! ممکن است در یک پست چندین نفر رول انچستیکا را بازی کنند و ممکن است یک شخص به خصوص!
برای دومین بار عرض می‌کنم بنده با هیچ کس خصومت شخصی ندارم و نامهای ذکر شده صرفا مجموعه رفتار هستند نه شخص!


حقیقتا پست دیگری اماده کرده بودم! اما این هادس بی جنبه لعنتی می‌دانید چه کرد؟ دیوانه! اری دیوانه ام کرد! پروفایلم پیام داد که تو الی و بلی و فلان! بعد هم چند تایی استاتوس گذاشت و یار جمع کرد – عسل زینتی را می‌گویم- بعد هم ان عسل زینتی چشم درامده راه و بی‌راه خصومت شخصی اش را به رخم کشید و هی پوکر زد و هی گیر الکی داد ذلیل شده!
من هم گفتم تا اب ها از اسیاب بیفتد پست را عوض کنم و بروم ذره بین را کج کنم ان طرف تر ببینم چه خبر‌هاییست! تا این ذلیل شده ها ارتششان متفرق شود! می‌دانید؟! هادس چشم سفید می‌گوید یکی از دوستانش –که به قطع همین زینتی چشم درامده است- از من شات هایی دارد که ده بار تا حالا به مدیریت کل خواسته نشان دهد! – شاید هم داده! کسی چه می‌داند؟- کسی اوتار با سه تفنگ داشت بیاورد پیوی بدهد بگذارم اواتار تا کمی ایمن شوم! بگذریم...
تا حالا شده اخرین ارسال‌های پروفایل رو چک کنین و به طور ناگهانی ببینید درست یک لحظه قبل این پیام ارسال شده؟ :

سلام اقای #ارشام_تهرانی_اصل
من شما رو خیلی دوست دارم
هار هار هار من چقدر بامزم من گلوله نمکم هار هار
اینم از این: آی لاو یو پی ام سی

و درست همون لحظه 3 نفر که از قضا دوست های شخص ارسال کننده هستن، با استیکر و ریکشن قهقهه به حد خود زنی، اشک ریز از شدت کیوتی و بامزگی ظاهر میشوند! در این جور مواقع احتمالا شما کاملا پوکر ادامه ماجرا را حدس می‌زنید! بله انچستیکا اینا دارن جرات حقیقت بازی می‌کنن!
جرات حقیقت از بازی های به شدت ریشه دار در انجمن های مجازیست و اگر کسی حداقل یک بار هم که شده این بازی را نکرده، از ما نیست! برود در انجمن شاخ های اصیل نام نویسی کند! والا!
از بحث دور نشویم! خلاصه که درست چند لحظه بعد پیام دیگری از طرف انچستیکا – در موارد معدودی خارستیکا این عمل را به عهده می‌گیرد- در صفحه پروفایل ارشام تهرانی اصل ظاهر می‌شود که واااای ببخشید جرات حقیقت بود!
نکشیمون پوریای ولی، شجاع! سلطان انجمن! شیر جلوی جیگر تو سوسکه دلاور! پشمای همه رو ریزوند این حجم جرات تو!
حقیقتا من و دوستان خز تر از خودم هم زیاد این بازی را انجام داده تا اصالت انجمنی خود را اثبات کنیم اما خال اون اقا خوشگل ترکه که فداش بشم و دانه فلفل سیاه هر دو بلک اند اما این کجا و ان کجا؟
حداقل بگذارید ارشام تهرانی اصل انلاین شود بعد هار هار بگویید جمع باحالتان جمع بود و بازی خفنتان به راه!
عفتتان لکه دار نمی‌شود! انقدر تابلو هستید که ارشام تهرانی اصل بفهمد دارید به شدت جرات خود را می‌سنجید گوگولی های خاله مح فلک زده! که البته پیوی و پروفایل ارشام تهرانی اصل پر از دختران نا دم بخت که خود را دم بختی جلوه می‌دهند است – ارشام را با رمز داداشی و اقا فلانی و هم لحظه عضویتی و اینجور چیز ها صدا می‌زنند- البته که همه زیر ذره بینی ها محرمند و غریبه ها تنها سین می‌کنند و در پیوی و پروفایل و عمومی زیراب مرا می‌زنند! هادس با تو هستم! ببین و بسوز! بگذارید در گوشی سوالی را بپرسم:
لعنتی های ابجی وار! شما چند هم لحظه عضویتی دارید؟
بگذریم... دیگر بحث را در این باره باز نمی‌کنم که سر دراز دارد! تا قبل از این تاپیک -زمانی که با هادس و عسل زینتی چشم سفید دوست بودم- امار تک تک این انچستیکا ها و هم لحظه عضویتی ها را زیر ذره بین داشتیم! اصلا محال بود از زیر دستمان در رود و فقط برایتان بگویم سر دراز دارد که بعدا خواهم گفت!
داشتم از جرات حقیقت می‌گفتم! این جماعت گذرشان بیش از ارشام تهرانی اصل به پروفایل مدیریت کل میفتد! چون مثلا خیلی هیجان انگیز است با مدیر کل شوخی کردن و اصلا شاخ اعظم می‌شوند! چون انچستیکا و خارستیکا و رفقایشان خیلی شاخند! خیلی! –اصلا اینها هشتاد درصد از حضور خود در پروفایل مدیریت کل اویزان و درحال خوشمزه بازی هستند!- خلاصه می‌روند پروفایل مدیریت چهار تا شکلک و شعر اتل متل توتوله گاو حسن چه جوره؟ نه شیر داره نه شیشه شیر و ازین حرفها می‌گذارند و دوباره پروسه ارشام تهرانی اصل را روی مدیریت پیاده می‌کنند! البته از انجا که خوب میدانند امکان نزول انچستیکا از اسمان بیشتر از حضور مدیریت کل است، دست و بالشان باز و پاتوقی برای خود راه میدازند در پروفایل مدیر این پوریای ولی ها و شاگردان! برای خود برو و بیایی دارند اصلا! کسی بخواهد برود پروفایل مدیر باید عوارضی بدهد به اینها!
البته نکته جالب توجه این است هر کدامشان تعداد جمله بیشتر با مدیر گفته باشند خانه خودی تر؛ و صمیمی پندار تر است و دیگران را هدایت می‌کند..
البته که در جرات حقیقتها بیشتر مواقع همان ارشام تهرانی اصل جرات گوگولی‌های خاله مح فلک زده است!
اصلا شوخی نگیرید این دسته را! اصلا! همین‌ها با این ادا هایشان ارتان اریایی مهر را فوری از دور خارج کردند! بله! #ارتان_اریا_مهر رقیب قدر ارشام تهرانی اصل که حداقل به طور ظاهری خاطر خواهانش دست ارشام را از پشت بسته بودند و روزی سه بار در پیوی و پروفایل برایش از این جرات حقیقت ها که من تو را ای لاو یو می‌امد! بله! اخرش هم کت بسته همان ای لاو یو جرات حقیقتی ها – الکی مثلا- بردند پانزده سالی جزایر قناری هوا عوض کند! البته که هنوز علت این کارشان را کشف نکرده ام! شاید ارتان اریایی مهر دل یکی از ان خوشگل های خاله مح فلک زده را شکسته بود! چمیدانم! اصلا به ما چه؟ شاید هم جرات حقیقتشان این دفعه درست و حسابی بوده است! که اگر چنین است خاله مح فلک زده به شما افتخار می‌کند گوگولی‌های خاله!
بعضی‌هاهم جرات نداری بهشان بگویی حقیقت! لعنتی ها تا اسم خاله و عمه بزرگترت را در میاورند! نرگس علی اوغلی با تو هستم! با شخص خودت!
از نرگس علی اوغلی یاد نگیرید! خاله مح فلک زده یک زخم خورده است!
این تاپیک های جرات حقیقت انجمن را که درموردشان اصلا حرفی نمی‌توانم بزنم! لعنتی ها هر کسی میاید می‌گوید جرات! حقیقت! بعد می‌رود به ابدیت تا یکی شاید روزی پیدا شود تگشان کند و سوال بپرسد!
گوگولی های خاله! این بازی اصیل را انجام دهید اما ابروی هر چه پلیر درست و حسابیست را از جا نکنید! باور کنید این جرات حقیقت یک اپشنی دارد که می‌شود یک طرفه اش کرد و فقط حقیقت پرسید! اینگونه در گفتگوی خودتان می‌مانید و همه را سمی نمی‌کنید!
افرین گوگولی‌های خاله! دفعه قبل هادس در عکس پروفایل اصلاح شد گرچه جگرم را خون کرد ذلیل شده! ببینم این بار رفیق یار غارش عسل زینتی دست از این خز بازی های جرات حقیقتی‌اش می‌کشد و مثل ادم جرات حقیقت بازی می‌کند یا خیر!
اگر دیدید افلاین شده و دیگر نیامدم بدانید عسل زینتی یار جمع کرده است و سرم را کرده اند زیر اب! امیدوارم دفعه بعدی ادم شوند این هادس و دار و دسته اش تا بروم سراغ موضوعات محبوب خودم!




#زیر_ذره_بین
#با_جنبه_باشیم
#مح_فلک_زده
#آقای_امید_ایمان_چرا؟




پی‌نوشت1: امیدوارم مبالغه بکار رفته در پست را متوجه شده باشید در خصوص ارشام اینها! باور کنید همان هادس لعنتی و ایل و تبارش برای من کافیست دیگر شما برداشت بد نکنید:tongueym:
پی نوشت2: درصورت مد نظر داشتن هرگونه سوژه در پیوی خاله مح فلک رده به روی همه شما باز است!
پی‌نوشت3: بروید این تاپیک را به صورت غیر مستقیم بدهید دست عزیزان خاله که از دستشان اسایش ندارید! بلکه بخوانند و به قول خانم دینی عربی عزیزم به راه راست هدایت شوند!:tongueym:


زیر ذره بین | با هفت تیر وارد شوید

 
آخرین ویرایش:
  • قهقهه
  • تشکر
  • خنده
Reactions: MĀŘÝM، Mahla_Bagheri، *KhatKhati* و 22 نفر دیگر

mahaflaki

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/7/18
ارسال ها
693
امتیاز واکنش
16,996
امتیاز
303
محل سکونت
Golestan
زمان حضور
100 روز 8 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
خوب شد؟ همین را می‌خواستید؟ دلتان خنک شد؟ فکر کردید همه مثل ارتان اریایی مهر و ارشام تهرانی اصل، با گفتن ورد «بچه زدن نداره» از کنار شجاعت پلنگیتان می‌گذرند و پر به پرتان می‌دهند؟
نه خیر! #ارشاویر_رادمهر و #دکلته_قرمز ش خوب حال گیری کردند. تا شما باشید با فحش از کنار پست های مح فلک زده رد نشوید! پس فردا نمی‌گویند خاله‌شان بهشان درس زندگی نداد؟
مثلا که چه بشود؟ شما پروفایل ارشاویر را که هیچ! می‌امدید از خاله مح فلک زدتان می‌پرسیدید به شما می‌گفتم ارشاویر رادمهر نمی‌تواند سوژه خفن بازی هایتان شود! چرا که دکلته قرمز چشم هایتان را در میاورد و انچستیکا وار استاتوس برایتان ردیف می‌کند که چشمتان در بیاید ذلیل شده ها! من این موها را در اسیاب سپید نکرده‌ام!
صلا چه معنی دارد برای جاست فرندش از این بازی ها بدهید؟ والا خاله مح فلک زده ای که من باشم هم چشم درمی‌اوردم اگر با جاست فرندم ازین ادا ها در میاوردید اینکه دکلته قرمز است! بگذریم...
خوشگل‌های خاله، مهلقا باقری های من! ارشاویر رادمهر شاید کوه غرور و بنز و چشم سگ دار و اعصاب خر دار و شرکت و پزشک فوق دکترای تخصص باشد اما یک دکلته قرمز دارد پس علی الحساب بروید با ارشام که بچه ارامیست و عادت کرده است بازی کنید که قرمزی خاله اعصاب ندارد! –البته از همین جا تشکر خالصانه دارم از ارشاویر اینها! من که نتوانستم خوشگل های خاله را به راه راست هدایت کنم ولی خدا کریم است شاید شد... [بعید می‌دانم...! ]
بگذریم... عسل زینتی است دیگر... ادم نمی‌شود! با ان نرگس علی اوغلی که یک‌هویی نازل شد سرم! اری! همان ارتش هادس را می‌گویم!
هادس جدیدا زرنگ شده! میاید از شیوه:
- عشقم تو بی‌نظیری اصلا مثل اون عقده‌ای های عوضی نیستی که! دور از جونت عزیزم! اره داشتم میگفتم بعضیا خیلی گاون گل گلیم!
استفاده می‌کند! فکر کرده است من احمقم! نمی‌داند من هم فهیم خنجری‌ام و هم فهیمه جوووووون! این بازی‌ها دیگر برای مح فلک زده شوخیست! فکر کرده است نمی‌دانم با همین کارهایش تکه می‌پراند تا یک کلمه حرف بزنی می‌دود اواتار برمیدارد و بدو بدو شات می‌دهد دست مدیران! هادس من دیگر ان فلک زده سابق نیستم! این ورژن جدیدی که نصب کرده ام همه انتی ویروس هایت رویش نصب شده! حال می‌خواهی اف شو تا نرگس علی اوغلی بیاید پروفایلت بگوید:
- درست سی صدم ثانیه‌س که نیستی :)
خلاصه که اگر فکر کردی من از تو و ان لشکری که درست کرده ای می‌ترسم و دیگر حرفی نمی‌زنم سخت در اشتباهی! حال هی ان زینتی چشم درامده را بفرست تا از روی خصومت شخصی به پیام هایم ریکشن پوکر بزند! من هم به کوری چشم تو در کنار انچستیکا و خارستیکا هی می‌روم پروفش، پروفش را بسته بود در چت روم می‌گویم! – که ابرویش هم برود و همه ذات پلیدش را بشناسند!-
بله! من هم میتوانم! نمی‌دانید مگر؟ یک چیز جدیدی مد شده که غلط می‌کند کسی به پیام های من پوکر بزند! دوغ می‌نوشد اگر چشم قلبی و قهقهه ندهد! همین چند وقت پیش! انچستیکا یک فلک زده ای را در چت روم تگ کرد که خاک پکن و شیکاگو بر سرت عقده ای که به استاتوس من پوکر دادی! – استاتوسش از انهایی بود که باید ریکشن سیل اشک میزدی و بعد هم فوری یک پیوی میزدی تا انچستیکا درد دل کند و از بدبختی های عظیمش داستان ها بگوید!-
بعد هم کاشف به عمل امد انچستیکا از دو سال پیش که ان عضو بدبخت زودتر از او عضو شده کینه به دل گرفته و هی قصد می‌کند ذات پلید او را برای همگان رو کند! انچستیکا تو میتوانی! تلاشت را بکن دختر! خاله مح و مهلقا باقری و خارستیکا پشت تو هستند. ذات پلیدش را رو کن!
گفتم خارستیکا! این خارستیکای شیطان که دیگر کم نمی‌گذارد فدایش شوم! اول می‌رود کل پیام ها را پوکر می‌زند بعد نازل می‌شود که:

- چرا پوکر؟ تو با من خصومت شخصی داری! دفعه بعد الی بلی! تو فلانی! پلید بد ذات! عررررررر! گه از من خوشت نمیاد اصراری ندارم که به پستام واکنش نشون بدی! عررر :/

خوشگل‌های خاله اینکار را نکنید. کمی فکر کنید میبینید این تلافی شما فقط امتیاز ریکشن طرفی که با شما – الکی مثلا – خصومت شخصی دارد را بالا می‌برد! مثل یک دختر گل از کنار پوکر و ریکشنهای غیر چشم قلبی رد شوید و محترم بداریدش خاله فدایتان!
البته که می‌دانم طاقت نمی‌اورید و پایتان به پیوی هم حتی باز می‌شود که بپرسید:
-چرا پوکر؟ چرا لایک نه؟

-چرا تعجب؟ چرا لاو نه؟

- چرا لایک؟ چرا قهقهه نه؟

- چرا انجمن رمان 98؟ چرا تهران نه؟

عزیزان به کمپین #ریکشن_ما_مال_ماست بپیوندید و دست از کاراگاه بازی در رابـ*ـطه با ریکشن های این و ان بردارید! باور کنید انها مشکلی با ریکشنی که زدند ندارند این مشکل شماست! اگر می‌توانید برداریدش! والا!
در ضمن وای به حالتان اگر این پست را قهقهه و چشم قلبی ندهید! می‌ایم سراغ تک تکتان ببینم چه خصومتی با من دارید؟! من یک نوزاد هفده ساله کنکوری بیش نیستم که باهاش اینجوری برخورد میشه!
اصلا استاتوس می‌گذارم خود را از پریز جدا کنید شاخ‌های عزیز که ریکشن لایک میزنید! پوکر بزند به کمرتان چشم سفید ها! عسل زینتی بیا تمام پست های مرا پوکر بزن خصومت شخصی دار خیر ندیده!
فکر کرده ای من میترسم؟ شات هایت را هم که نشان مدیریت کل داده ای! من دیگر چیزی برای از دست دان ندارم! برو با ان علی اوغلی و هادس حال زیرابم را در گپتان بزن و سبزی پاک کن!


پی نوشت: پست سفارشی و یهویی بود و نگارشش هم نیز! شما علی الحساب قهقهه ها و لاو و چشم قلبی و دست هایتان را ردیف کنید تا دفعه بعد یک خوبش را تحویلتان دهم:tongueym:




#زیر_ذره_بین
#با_جنبه_باشیم
#مح_فلک_زده
#آقای_امید_ایمان_چرا؟






تبلیغ تایم:
* پیشنهادی-سینما طنز (کلیک کنید)
* نقد و قند جملات (کلیک کنید)


زیر ذره بین | با هفت تیر وارد شوید

 
  • قهقهه
  • خنده
  • تشکر
Reactions: KURO TOKA، Mrs.hosseiny، Narges_Alioghli و 15 نفر دیگر
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا