خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Narín✿

سرپرست بخش کتاب
سرپرست بخش
ناظر کتاب
ویراستار انجمن
  
  
عضویت
1/12/19
ارسال ها
2,272
امتیاز واکنش
44,317
امتیاز
418
محل سکونت
☁️
زمان حضور
107 روز 12 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
بر اساس یک گزارش جدید فروش جهانی تلویزیون طی 3 ماهه سوم سال 2020 رشدی انفجارگونه را تجربه کرد. کمپانی سامسونگ با رشد بیش از 2 برابری میزان فروش تلویزیون‌های خود عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده این محصول در جهان را به خود اختصاص داد. همچنین درآمد شرکت TCL از محل فروش تلویزیون‌های خود نیز در مقایسه با سال گذشته به میزان چشمگیری افزایش یافت.

موسسه تحلیل‌گر بازار با نام TrendForce خاطرنشان می‌کند که در 3 ماهه سوم سال 2020 مجموعا 62.5 میلیون دستگاه تلویزیون در سراسر جهان به فروش رفته است. این رقم در مقایسه با دوره 3 ماهه سال گذشته رشد 38 درصدی را نشان داده و از رشد سالیانه 12 درصدی این بازار حکایت دارد. در کشورهایی نظیر منطقه آمریکای‌شمالی میزان فروش تلویزیون در حد فاصل ماه‌های ژانویه تا آگوست 2020 رشد سالیانه 20 درصدی را تجربه کرد. طی این مدت کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ، ال‌جی و TCL از پیامدهای ناشی از شیوع فراگیر ویروس کرونا بهره‌مند شدند. در میان این شرکت‌ها TCL بیش‌ترین میزان رشد فروش سالیانه معادل 57 درصد را به خود اختصاص داد و موفق به فروش مجموعا 7.33 میلیون دستگاه تلویزیون طی 3 ماهه سوم سال 2020 شد. این گزارش خاطرنشان می‌کند که به دلیل طولانی‌تر شدن دوران قرنطینه کمپانی TCL استراتژی خود برای استفاده از پنل‌های داخلی را تغییر داده و قیمت‌گذاری رقابتی نیز در افزایش میزان فروش تلویزیون‌های این برند موثر بوده است.
با این‌حال سامسونگ با فروش 14.3 میلیون دستگاه تلویزیون طی 3 ماهه سوم سال 2020 به بزرگ‌ترین تولیدکننده تلویزیون در جهان تبدیل شد. میزان فروش این برند کره‌ای نسبت به دوره 3 ماهه مشابه در سال گذشته بیش از 2 برابر افزایش یافته است. موضوع جالب‌توجه این‌که ال‌جی با وجود ثبت کم‌ترین میزان رشد فروش سالیانه در جایگاه دوم قرار گرفته است. کمپانی TCL رتبه سوم را به خود اختصاص داده و شرکت‌های چینی هایسنس و شیائومی نیز در رتبه‌های بعدی جای گرفته‌اند. گزارش فوق خاطرنشان می‌کند که در صورت ادامه روند رشد تقاضا در 3 ماهه چهارم سال 2020 میزان فروش جهانی تلویزیون‌ها بار دیگر رشدی 4 درصدی را تجربه کرده و به 64.53 میلیون دستگاه خواهد رسید.

بر اساس پیش‌بینی موسسه TrendForce در صورت ادامه روند فعلی مجموع میزان فروش تلویزیون‌ها در جهان طی سال 2020 به 216.09 میلیون دستگاه خواهد رسید که در مقایسه با سال 2019 افت 0.8 درصدی را نشان می‌دهد. همچنین بدیهی است که جهش ایجاد شده در فروش جهانی تلویزیون‌ها مدیون فاکتورهای مختلفی از جمله شیوع فراگیر ویروس کرونا در جهان است. با این وجود افت کمتر از 1 درصدی فروش جهانی تلویزیون‌ها نشان‌دهنده بازگشتی چشمگیر برای بازار خواهد بود.
اگرچه در این میان بایستی به یک نکته مهم نیز توجه کرد. بر اساس اعلام گزارش قیمت پنل‌های تلویزیونی 32 اینچی با رزولوشن اچ‌دی و پنل‌های 55 اینچی UHD طی 3 ماهه سوم امسال در مقایسه با دوره 3 ماهه سال گذشته به‌ترتیب 50 و 41 درصد افزایش یافته است. گزارش اخیر ادعا می‌کند که کمپانی‌ها به منظور دستیابی به اهداف فروش ترسیم شده خود از کسب سودهای هنگفت صرفنظر کرده‌اند؛ اما در 3 ماهه چهارم سال میلادی جاری مشتریان ناچار به پذیرش افزایش قیمت‌ها خواهند بود. این پدیده به منظور اطمینان از تامین مداوم محصول توسط تولیدکنندگان حیاتی خواهد بود. بنابراین افزایش 15 تا 20 درصدی قیمت‌ها برای مدل‌های 32 و 55 اینچی امری محتمل به‌نظر می‌رسد.



سامسونگ به بزرگترین تولید کننده تلویزیون در جهان تبدیل شد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا