خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Narín✿

سرپرست بخش کتاب
سرپرست بخش
ناظر کتاب
ویراستار انجمن
  
  
عضویت
1/12/19
ارسال ها
2,272
امتیاز واکنش
44,350
امتیاز
418
محل سکونت
☁️
زمان حضور
107 روز 12 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع

حوادث رکنا: 6 عضو یک خانواده در شیراز در پی حادثه ریزش ساختمان قدیمی زنده زنده دفن شدند.


ریزش ساختمان مسکونی قدیمی ساخت در خیابان لطفعلی خان زند شیراز، حبس 6 نفر از اعضای خانواده را به دنبال داشت که با حضور گروه امدادی سازمان آتش‌نشانی نجات یافتند.

به گزارش رکنا، ساعت ۱۴:۵۶ روز گذشته، همسایگان یک ملک قدیمی با صدای هولناک فرو ریختن آوار سراسیمه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند و این حادثه را اطلاع رسانی کردند و ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بلافاصله پس از دریافت این خبر، زنگ ایستگاه‌های ۱۱ ،۱۲،۹ را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه تیم سگ های تجسس ایستگاه ۱۴ عازم کوچه ۷۰ خیابان لطفعلی خان زند شدند.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز در این باره اظهار داشت: پس از رسیدن نیروهای عملیات به محل حادثه مشاهده شد که این ملک با توجه به قدمت بالا، فرسودگی و ترک های متعدد در دیواره های آن از قسمت مشرف به کوچه، به داخل کوچه آوار شده بود.

محمدهادی قانع افزود: آتش نشانان بلافاصله با توجه به ازدیاد جمعیت داخل کوچه به کشیدن نوار احتیاط و ایمن سازی محل حادثه و همزمان نیز به تخلیه ملک‌های مجاور اقدام کردند.

وی بیان کرد: طبق استعلام از همسایگان مبنی برحضور ۶ نفر از اعضای خانواده در منزل مسکونی و با توجه به مسدود شدن راه خروجی منزل و احتمال تخریب کامل این ملک قدیمی آتش نشانان به سرعت و با ایمنی کامل عملیات آواربرداری را به جهت رها سازی اعضای خانواده آغاز نمودند.



6عضو یک خانواده زنده زنده دفن شدند.

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا