خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

sima90

عضو جدید انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/9/20
ارسال ها
2
امتیاز واکنش
1
امتیاز
73
سن
43
زمان حضور
1 ساعت 12 دقیقه
نویسنده این موضوع
برخورداری همزمان ایران از تمامی مواهب طبیعی مثل دریا، جنگل، کوهستان و بیابان، کشومان را به یک اقلیم کم نظیر تبدیل کرده است. کوه های تالش و سوباتان، جواهردشت، چابهار، جزیره قشم تنها بخشی از طبیعت زیبای ایران است.
جواهر دشت

می توان گفت گویا با سفر به این منطقه زیبا زمان متوقف خواهد شد و شما بر فراز ابرها قدم خواهید زد. ترکیبی زیبا و خارق العاده از کوه، ابر و جنگل به همراه هوای پاک، مناظر بکر و پیاده روی در کوهپایه سماموس برای هر گردشگری که به منطقه سیاهکل رود سفر می کند، کافی خواهد بود. برای آشنایی با مناطق گردگشری کشورمان می توانید به چچیلاس بروید و با هتل ها، تورها، آژانس های مسافرتی و همیار گردشگری ارتباط برقرار کنید.

چابهار

همچنین یکی از زیباترین بندرهای ایران، بندر چابهار است. چابهار تنها بندر ایران اسیت که به اقیانوس راه دارد. وجه تسمیه چابهار یا چهار بهار به دلیل آن است که در تمامی فصول سال آب و هوایی معتدل بر منطقه حاکم است. از جمله جاذبه های گردشگری در چابهار می توان به جنگل حرا، سواحل سنگی، انجیر معابد و کوههای مریخی اشاره کرد.

جزیره قشم

واقع در تنگه هرمز، قشم می تواند بیشتر از یک ماه زمان سفر شما را به خود اختصاص دهد. تصور آن را داشته باشید که با قدم زدن در جزیره قشم بی همتاترین و منحصربه فردترین جاذبه های گردشگری دنیا را خواهید دید. از جمله جاذبه های گردشگری قشم می توان به غار نمک، دره ستارگان، جنگل حرا، انجیر معابد، سدهای دوره ساسانیان و سواحل زیبا از دیدنی های خاص این جزیره است.

کوه های تالش و سوباتان

کوه های تیلار و باغرو که در مرز استان های آذربایجان، زنجان و گیلان واقع شده اند، جایی است که تنوع فرهنگی و طبیعی زیبایی قابل مشاهده است. شما اول با جنگل انبوهی روبرو شده و سپس به دشتی می رسید که گوسفندان برای چرا به آنجا آورده شده اند و کمی بعد تر می توانید به دریا برسید.


بهترین مقاصد طبیعت گردی ایران کدامند؟

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: FaTeMeH QaSeMi
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا