خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

zhrrr14

عضو جدید انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/9/20
ارسال ها
1
امتیاز واکنش
2
امتیاز
73
سن
28
زمان حضور
1 ساعت 32 دقیقه
نویسنده این موضوع
چگونه می توانیم در مدت زمان کوتاهی مشکلات خود را به طور موثر حل کنیم؟



ما در جهانی زندگی می کنیم که میلیون ها اتفاق همزمان رخ می دهد. برای اکثر ما ، تلاش برای انجام همزمان چندین کار باعث می شود فکر کنیم و احساس کنیم که با روزگار همگام هستیم. اما یک مشکل وجود دارد: فقط 2٪ از افراد قادر به حل چندین کار همزمان هستند. این بدان معناست که 98٪ مردم فقط عجله دارند تا مشکلات خود را به موقع برطرف کنند.

بدیهی است که مغز ما آنقدر بزرگ نیست که بتواند چندین کار را همزمان انجام دهد. وقتی مغز همزمان با چندین کار روبرو می شود ، می تواند "یخ بزند". مطالعات نشان می دهد هنگامی که ما در یک حالت چند وظیفه ای کار می کنیم ، مغز ما به سرعت به جای حل آنها ، توجه ما را از یک کار به وظیفه دیگر معطوف می کند.

برنامه عملیاتی






اگرچه بیشتر افراد در حل همزمان چندین کار متمرکز هستند ، تحقیقات نشان می دهد اگرچه تمرکز روی یک کار برای افراد دشوار است ، اما تمرکز روی چندین کار حتی دشوارتر است. دلسرد نشوید. اگر اعتراف کنید که قادر به انجام چندین کار به صورت موازی نیستید ، می توانید از نکات زیر استفاده کنید که توجه شما را به یک کار متمرکز می کند و به شما کمک می کند بدون آسیب به آن حل کنید:

تلفن خود را خاموش کنید: تمام مواردی را که مانع از حل پرونده می شود جدا کنید - تلفن ، تلویزیون و سایر دستگاه هایی را که مانع انجام این کار می شوند خاموش کنید.

یک برنامه کاری تنظیم کنید: اگر زمان زیادی را جلوی کامپیوتر یا در خانه می گذرانید ، حتی برای شما مفیدتر خواهد بود. برای روز خود برنامه ریزی کنید - برای هر کار زمانی مشخص کنید. با این کار ، بین وعده های غذایی و زمان استراحت به یاد داشته باشید. به این ترتیب ، می دانید هنگام شروع کار چه کاری انجام دهید. همچنین از اتلاف وقت در شبکه های اجتماعی جلوگیری می کند.

اهداف تعیین کنید: قبل از انجام کاری ، به دقت در مورد هدفی که انجام می دهید فکر کنید. اگر هدف مشخصی نداشته باشید ، به راحتی شروع به اجتناب از کار خود خواهید کرد. قبل از شروع به حل یک کار جدید ، برای برنامه ریزی فعالیت های خود کمی وقت بگذارید.

صبحانه سالم بخورید: یک صبحانه سالم تمرکز شما را افزایش داده و پتانسیل کار شما را افزایش می دهد.

مراقبه کنید: مطالعات نشان می دهد که استفاده از روش های شرقی عملکرد مغز را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند تمرکز کنید. مدیتیشن همچنین یکی از بهترین راه های کاهش استرس است.

با دقت گوش دهید: دریافت اطلاعات جدید از شخص با پاسخ دادن به پیام ها ، خواندن اخبار یا تماشای فیلم ها مثر نیست. اگر با کسی صحبت می کنید ، باید روی مکالمه تمرکز کنید.

حفظ نظم: هر آنچه در رایانه شما ایجاد حواس پرتی می کند را سازماندهی کنید . فقط پرونده ها و برنامه های مورد نیاز خود را در صفحه اصلی نگه دارید.

استراحت کنید: تحقیقات نشان می دهد که وقفه های کوتاه باعث افزایش توجه هنگام حل یک کار می شوند.

بخوانید: مشاوره بیشتری می خواهید؟ کتابهای کافی برای توسعه استراتژی شما در این زمینه وجود دارد.




بدون شک ، این نکات به شما در تمرکز و حل پرونده کمک می کند. سپس سایر کارها را به همین ترتیب حل خواهید کرد. در نتیجه خواهید توانست مشکلات خود را به موقع حل کنید و در نتیجه اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.اگردراین زمینه نیازمشاوره داریدبامادرتماس باشید.


راه حل هایی برای حل مشکلات

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: Narín✿ و KURO TOKA
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا