خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~PARLA~

مدیر ارشد بازنشسته
طراح انجمن
  
عضویت
7/7/20
ارسال ها
1,362
امتیاز واکنش
18,205
امتیاز
373
محل سکونت
~OVEN~
زمان حضور
34 روز 20 ساعت 33 دقیقه
نویسنده این موضوع
در این مطلب شما را با ۱۲ شغل اینترنتی پولساز در سال 1399 آشنا خواهیم کرد . اگر قصد دارید که یک کسب و کار اینترنتی پر درآمد در سال جدید داشته باشید پیشنهاد میکنم این مطلب 12 شغل اینترنتی را مطالعه کنید و یک شغل اینترنتی را به عنوان کسب و کار اینترنتی در منزل شروع کنید.
البته در این مقاله علاوه بر اینکه شما را با ایده های کسب و کار اینترنتی آشنا کردیم سعی کردیم مرحله به مرحله نحوه راه اندازی کسب و کار اینترنتی را آموزش بدهیم. مطمئن باشید بهترین کار برای درآمدزایی راه اندازی کسب و کار در اینترنت است.:گل:
وقتی کسب و کار آنلاین تان را راه اندازی میکنید حتی در خواب هم میتوانید از اینترنت کسب درآمد کنید. وقتی کسب و کار اینترنتی راه اندازی میکنید حتی در مهمانی و مسافرت هم در حال درآمدزایی هستید. تصور کنید یک شب به مهمانی رفتید، وقتی از مهمانی بر میگردید حساب بانکی خود را چک میکنید و میبینید که چقدر از طریق اینترنت کار کردید! این یکی از بهترین حس هایی که یک فرد بعد از اینکه خیلی اصولی کسب و کار اینترنتی خودش راه میندازه بهش میرسه!
همانطور که میدانید بسیاری از افراد قصد کسب درآمد اینترنتی را دارند اما نمیدانند که چه ایده ایی را شروع کنند. خیلی از افراد به دنبال ایده ناب میگردند. اگر قصد دارید که یک شغل اینترنتی مناسب انتخاب کنید و کسب و کار اینترنتی پولسازتان را راه اندازی کنید پیشنهاد میکنم حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. البته قبل از اینکه شما را با این ایده ها اشنا کنم میخواهم به شما آموزش بدهم که بهترین ایده را چطور برای کسب و کار و شغل اینترنتی خودتان انتخاب کنید.


12 شغل اینترنتی با درآمد عالی!

 
  • تشکر
Reactions: *RoRo*، Z.A.H.Ř.Ą༻، !MeŁłКa ƝasłƦłaƝ! و یک کاربر دیگر

~PARLA~

مدیر ارشد بازنشسته
طراح انجمن
  
عضویت
7/7/20
ارسال ها
1,362
امتیاز واکنش
18,205
امتیاز
373
محل سکونت
~OVEN~
زمان حضور
34 روز 20 ساعت 33 دقیقه
نویسنده این موضوع
سرمایه اولیه برای راه اندازی کسب و کار آنلاین
خیلی از دوستان فکر میکنند که برای راه اندازی کار اینترنتی نیاز به سرمایه های بالایی مثل تبلیغات، طراحی سایت های حرفه ای و… است. در صورتی که اگر بخواهید یک کسب و کار آنلاین پولساز راه اندازی کنید به سرمایه زیادی نیاز ندارید.
بر خلاف راه اندازی کسب و کار های سنتی نیاز به سرمایه بسیار بالایی دارید در کسب و کار های اینترنتی چنین نیست! تصور کنید شما میخواهید یک مغازه فروش لباس راه اندازی کنید! تا به حال فکر کردید که اگر بخواهید یک فروشگاه فیزیکی لباس راه اندازی کنید به چقدر سرمایه نیاز دارید؟!
ممکن است به ده ها میلیون تومان تا 100 ها میلیون تومان سرمایه اولیه نیاز باشه، مثل سرمایه اولیه رهن و اجاره مغازه، هزینه مالیات، هزینه قبض آب، برق و گاز و هزینه های اضافی دیگه. در صورتی که با هزینه بسیار کمی میتونید یک فروشگاه اینترنتی لباس راه اندازی کنید. پس اگر شما هم میخواهید یک کار اینترنتی پر درآمدی راه اندازی کنید اصلا جای نگرانی نیست!
تنها هزینه ای که برای شروع یک کسب و کار آنلاین نیاز دارید هزینه راه اندازی و ساخت سایته، البته این نکته هم به شما بگم که برای راه اندازی و ساخت وب سایت نیازی نیست یک فروشگاه اینترنتی تخصصی مثل دیجی کالا راه اندازی کنید. شما خودتون بدون اینکه کدنویسی و برنامه نویسی بلد باشید میتونیدیک سایت کاملا حرفه ای با تمام امکانات در کمتر از یک ساعت راه اندازی کنید. البته در ادامه در مورد راه اندازی و ساخت سایت بیشتر به شما توضیح دادم.


12 شغل اینترنتی با درآمد عالی!

 
  • تشکر
Reactions: *RoRo* و Z.A.H.Ř.Ą༻

~PARLA~

مدیر ارشد بازنشسته
طراح انجمن
  
عضویت
7/7/20
ارسال ها
1,362
امتیاز واکنش
18,205
امتیاز
373
محل سکونت
~OVEN~
زمان حضور
34 روز 20 ساعت 33 دقیقه
نویسنده این موضوع
چرا باید به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی باشیم؟
جواب این سوال خیلی واضح و مشخصه، در ادامه تمام دلایل اینکه چرا باید به فکر راه اندازی کسب و کار آنلاین در اینترنت باشید را گفتم!
  • کسب و کارهای آنلاین اصلا نیاز به سرمایه بالایی نداره، شما با سرمایه بسیار کمی میتونید یک کسب و کار اینترنتی پولساز راه اندازی کنید. البته در ادامه در مورد سرمایه لازم برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی گفتم که به چقدر سرمایه اولیه نیاز دارید.
  • در هر سنی میتونید کسب و کار آنلاین خودتون راه اندازی کنید. برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی هیچ محدودیت سنی وجود نداره و میتونید همین الان کسب و کارتان را در اینترنت راه اندازی کنید.
  • در کسب و کارهای آنلاین اصلا جنسیت مهم نیست! شما چه خانوم باشید و چه اقا میتوانید کسب و کارتان را در اینترنت راه اندازی کنید.
  • یکی از باورهای اشتباه نسبت به کسب و کار اینترنتی اینه که خیلی از افراد فکر میکنند کسب و کارهای اینترنتی منسوخ شده است و کسی حاضر نیست از طریق اینترنت محصولی را تهیه کند، اما شما با یک جستجو ساده میتونید ببینید که دیجی کالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران روزانه بالای 30 میلیارد تومان فروش اینترنتی دارد.
  • در کسب و کارهای اینترنتی هیچ سقف درآمدی وجود ندارد! اگر اصولی کسب و کار آنلاین‌تان راه اندازی کنید بعد از 1 الی 2 سال خیلی راحت میتوانید به درآمدهای بالای 100 میلیون تومان برسید.
  • شما به عنوان شغل دوم میتوانید کسب و کار آنلاین‌تان را راه اندازی کنید. اگر کارمند یا دانش آموز و دانشجو هستید میتوانید در کنار کار و تحصیلاتتان کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنید.
  • اگر شغل آزاد مثل فروشندگی هم دارید میتوانید کسب و کارتان را در اینترنت راه اندازی کنید. به عنوان مثال ممکن است شما یک فروشگاه فیزیکی کیف و کفش داشته باشید، شما میتوانید خیلی راحت با راه اندازی کسب و کار اینترنتی‌تان محصولاتتان را در اینترنت بفروشید. برای فروش محصولاتتان به صورت اینترنتی فقط و فقط به یک فروشگاه اینترنتی نیاز دارید. البته در ادامه در مورد راه اندازی و ساخت فروشگاه اینترنتی پرداختیم.
  • اگر هیچ محصول و خدماتی ندارید باز هم میتوانید در اینترنت کسب و کارتان را راه اندازی کنید، پس اصلا جای نگرانی نیست!
  • برای کسب و کار در اینترنت به هیچ مجوزی نیاز ندارید. برای همین است که هر کسی میتواند کسب و کار آنلاینش را راه اندازی کند.


12 شغل اینترنتی با درآمد عالی!

 
  • تشکر
Reactions: *RoRo*، Z.A.H.Ř.Ą༻ و !MeŁłКa ƝasłƦłaƝ!

~PARLA~

مدیر ارشد بازنشسته
طراح انجمن
  
عضویت
7/7/20
ارسال ها
1,362
امتیاز واکنش
18,205
امتیاز
373
محل سکونت
~OVEN~
زمان حضور
34 روز 20 ساعت 33 دقیقه
نویسنده این موضوع
۱۲ شغل اینترنتی پولساز در ایران!
در این مطلب ما شما را میخواهیم با پولسازترین مشاغل اینترنتی اشنا کنیم که شما خیلی راحت میتوانید با راه اندازی یکی از این ایده ها و ادامه ی ان زندگی خود را متحول کنید
پس اگر واقعا میخواهید در زندگی خود تغییر و تحول ایجاد کنید همراه ما باشید .​

1_شغل اینترنتی 1 ساخت اپلیکیشن کاربردی:
یکی از شغل اینترنتی مهم که خیلی راحت میتوانید از ان کسب درامد کنید طراحی یک برنامه ی کاربردی و خلاقانه برای گوشی های اندروید و ایفون میباشد . اگر دقت کنید میبینید که تلفن های همراه همه جا هستند و روز به روز در حال افزایش پیدا کردن هستند .
شما با داشتن یک ایده ی خلاق و جذاب میتوانید خیلی راحت به درامد فوق العاده ای در ماه برسید . زمان گذاشتن برای طراحی یک اپلیکیشن و فروش ان خیلی ارزش دارد زیرا روشی حرفه ای برای کسب درامد اینترنتی و رسیدن به درامد بسیار بالایی میباشد .
اگر واقعا شما به برنامه نویسی اندروید و ios علاقه دارید و یا اینکه یک برنامه نویس هستید خیلی راحت میتوانید زندگی خود را متحول کنید . اگرم واقعا برنامه نویسی نیستید در ادامه ما شما را با چند شغل اینترنتی که اصلا نیاز نیست برنامه نویسی باشید اشنا خواهم کرد پس همراه ما باشید.


12 شغل اینترنتی با درآمد عالی!

 
  • تشکر
Reactions: *RoRo* و Z.A.H.Ř.Ą༻

~PARLA~

مدیر ارشد بازنشسته
طراح انجمن
  
عضویت
7/7/20
ارسال ها
1,362
امتیاز واکنش
18,205
امتیاز
373
محل سکونت
~OVEN~
زمان حضور
34 روز 20 ساعت 33 دقیقه
نویسنده این موضوع
2_دومین شغل اینترنتی طراحی سایت :
یکی دیگر از شغل های اینترنتی پر درامد و پرسود که در سطح جهان خیلی طرفدار دارد طراحی سایت میباشد . البته این را بدانید که برای طراحی سایت اصلا نیازی به برنامه نویسی وب نیست شما برای طراحی سایت میتوانید از سایت ساز های رایگان و cms های رایگان استفاده کنید . خیلی از افراد فکر میکنند که برای راه اندازی و طراحی سایت باید برنامه نویسی بلد باشند و یا اینکه اگر برنامه نویسی نمیدانند باید بابت راه اندازی و ساخت سایتشان هزینه های زیادی پرداخت کنند در صورتی که اصلا اینطور نیست!
شما برای اینکه وبسایت راه اندازی کنید به هیچ علم برنامه نویسی و کدنویسی نیاز ندارید. به لطف بزرگ سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس راه اندازی و ساخت سایت برای تمام افراد ممکن شده است و بدون اینکه برنامه نویسی بلد باشید میتوانید سایت راه اندازی کنید. اگر کار با سیستم های مدیریت محتوا را یاد بگیرید میتوانید با طراحی سایت درآمدزایی داشته باشید. البته برای کسب درآمد از طراحی سایت نیازی به راه اندازی شرکت و دفتر ندارید. بسیاری از افراد توانسته اند با یادگیری طراحی سایت کار در منزل خود را راه اندازی کنند و به درآمد میلیونی برسانند.
اگر به مبحث طراحی سایت علاقه دارید میتوانید این ایده را جهت راه اندازی کسب و کار اینترنتی تان انتخاب کنید و با طراحی سایت برای دیگران کسب درآمد کنید.
مهارت طراحی سایت اصلا نیاز به بلد بودن علم برنامه نویسی مثل Html , Css, js ,php و … ندارد . شما دوستان عزیز خیلی راحت میتوانید بدون برنامه نویسی طراحی سایت را یاد بگیرید و پروژه های طراحی سایت انجام بدهید برای طراحی سایت بدون کد نویسی میتوانید از سایت اکادمی سبز استفاده کنید .


12 شغل اینترنتی با درآمد عالی!

 
  • تشکر
Reactions: *RoRo* و Z.A.H.Ř.Ą༻

~PARLA~

مدیر ارشد بازنشسته
طراح انجمن
  
عضویت
7/7/20
ارسال ها
1,362
امتیاز واکنش
18,205
امتیاز
373
محل سکونت
~OVEN~
زمان حضور
34 روز 20 ساعت 33 دقیقه
نویسنده این موضوع
3_سومین شغل اینترنتی فروش فالوور و لایک اینستاگرام :
یکی دیگر از مشاغل اینترنتی پردرامدفروش فالوور و لایک اینستاگرام میباشد . میزان درآمد از سیستم بسیار بالا میباشد . شما با راه اندازی این سیستم خیلی ساده میتوانید به درامد بالایی دست پیدا خواهید کرد . میزان سقف درامدزایی از این سیستم میتواند ماهانه چندین میلیون تومان باشد .
همان طور که میدانید شبکه ی اجتماعی اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی میباشد که روزانه افراد زیادی در این شبکه ی اجتماعی عضو میشوند. شما برای راه اندازی این سیستم فروش فالوور اینستاگرام به هیچ سرمایه خواصی نیاز ندارید و خیلی ساده میتوانید این سیستم را برای خود راه اندازی کنید . اگر این سیستم را راه اندازی کنید قطعا با روزی 2 الی 3 ساعت کار در منزل به درآمد باور نکردنی دست پیدا خواهید کرد .
میزان درامد زایی از این سیستم 100 درصدی است اگر همان گونه که به شما اموزش میدهیم عمل کنید قطعا نتیجه ی مطلوب را میگیرید و به استقلال مالی دست پیدا خواهید کرد .
اگر واقعا میخواهید یک کسب و کار اینترنتی راحت با حاشیه سود بسیار بالا داشته باشید من این شغل اینترنتی را به شما توصیه میکنم . برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید .


12 شغل اینترنتی با درآمد عالی!

 
  • تشکر
Reactions: *RoRo* و Z.A.H.Ř.Ą༻

~PARLA~

مدیر ارشد بازنشسته
طراح انجمن
  
عضویت
7/7/20
ارسال ها
1,362
امتیاز واکنش
18,205
امتیاز
373
محل سکونت
~OVEN~
زمان حضور
34 روز 20 ساعت 33 دقیقه
نویسنده این موضوع
4_چهارمین شغل اینترنتی ساخت فروشگاه اینترنتی :
چهارمین ایده شغل اینترنتی برای شما دوستان عزیز داشتن یک فروشگاه اینترنتی میباشد که در کشور ما خیلی مرسوم شده است همان گونه که میبینیم با پیشرفت علم بیشتر کسب و کار ها به سمت اینترنت کشیده شده اند .
باز هم بگم که برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی اصلا نیاز به علم برنامه نویسی نیست شما خیلی راحت میتوانید با چند قدم ساده میتوانید فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید و خیلی سریع به درامد اینترنتی بسیار بالایی برسید .
در فروشگاه اینترنتی خود شما میتوانید محصولاتی که تولید میکنید و یا محصولاتی را که دارید ارائه بدهید که این محصولات میتوانند به صورت فیزیکی و یا دانلودی باشند که محصولات فیزیکی مثل یک طرح دستی , تابلو نقاشی , عطر , لوازم جانبی گوشی و… و محصولات دانلودی میتواند تخصص شما باشد که شما ان تخصص را در قالب فایل دانلودی ارائه میدهید و برای فروش قرار میدهید .


12 شغل اینترنتی با درآمد عالی!

 
  • تشکر
Reactions: *RoRo* و Z.A.H.Ř.Ą༻

~PARLA~

مدیر ارشد بازنشسته
طراح انجمن
  
عضویت
7/7/20
ارسال ها
1,362
امتیاز واکنش
18,205
امتیاز
373
محل سکونت
~OVEN~
زمان حضور
34 روز 20 ساعت 33 دقیقه
نویسنده این موضوع
5_پنجمین شغل اینترنتی خرید و فروش دامنه :
یکی دیگر از شغل اینترنتی خرید و فروش دامنه میباشد . افراد زیادی هستند که از خرید و فروش دامنه به درآمد اینترنتی بسیار بالایی رسیده اند و این شغل به زمان و سرمایه کمی نیاز دارد . شما دوستان عزیز میتوانید با قیمت بسیار پایین یک دامنه را خریداری کنید و ان را با قیمت بالا تری برای فروش قرار بدهید برای این کار لازم است در سایت های حراج دامنه عضو شوید .

6_ششمین شغل اینترنتی وبلاگ نویسی تخصصی :
یکی دیگر از مشاغل اینترنتی با هزینه ی کم وبلاگ نویسی تخصصی میباشد . اگر به نوشتن خیلی علاقه دارید این شغل میتواند گزینه ی خوبی برای شما باشد .شما با نوشتن موضوعات خاص و با ایجاد یک وبلاگ برای خودتان میتوانید به درامد بالایی برسید .
طراحی یک وبلاگ نیاز به دانش خاصی ندارد و شما میتوانید خیلی راحت و ساده یک وبلاگ خیلی حرفه ای برای خود ایجاد کنید . اگر زمان تایپ کردن دارید میتوانید با تایپ کردن به درامد بسیار بالایی در ماه برسید.


12 شغل اینترنتی با درآمد عالی!

 
  • تشکر
Reactions: *RoRo* و Z.A.H.Ř.Ą༻

~PARLA~

مدیر ارشد بازنشسته
طراح انجمن
  
عضویت
7/7/20
ارسال ها
1,362
امتیاز واکنش
18,205
امتیاز
373
محل سکونت
~OVEN~
زمان حضور
34 روز 20 ساعت 33 دقیقه
نویسنده این موضوع
7_هفتمین شغل اینترنتی طراحی قالب و افزونه وردپرس :
یکی دیگر از شغل اینترنتی پر درامد برای برنامه نویسان وب طراحی قالب و پلاگین برای سایت های وردپرسی میباشد . اگر شما با زبان های برنامه نویسی وب اشنا هستید خیلی راحت میتوانید به درامد بسیار بالایی از طریق طراحی قالب و افزونه وردپرس برسید . میتوان گفت این شغل اینترنتی میتواند به عنوان سرمایه باشد .
شما هر قالبی را که طراحی میکنید میتوانید در مارکت های ایرانی و خارجی ان را قرار بدهید و بفروشید البته شما از این طریق میتوانید درامد دلاری هم کسب کنید . شما با طراحی چند قالب و افزونه وردپرس حرفه ای و انتشار ان در بازار اینترنتی ایران و جهان مثل تم فارست و… خیلی راحت به درامد بسیار بالایی خواهید رسید .


12 شغل اینترنتی با درآمد عالی!

 
  • تشکر
Reactions: *RoRo* و Z.A.H.Ř.Ą༻

~PARLA~

مدیر ارشد بازنشسته
طراح انجمن
  
عضویت
7/7/20
ارسال ها
1,362
امتیاز واکنش
18,205
امتیاز
373
محل سکونت
~OVEN~
زمان حضور
34 روز 20 ساعت 33 دقیقه
نویسنده این موضوع
8_هشتمین شغل اینترنتی سئو و بهینه سازی وبسایت :
یکی دیگر از مشاغل اینترنتی پر درامد سئو و بهینه سازی وبسایت ها میباشد . شما اگر به یک متخصص سئو تبدیل شوید خیلی راحت میتوانید پروژه های سئو انجام بدهید که درامد بسیار بالایی دارد . این را بدانید که برای سئو و بهینه سازی سایت اصلا نیاز به علم کد نویسی و زبان برنامه نویسی خاصی نیست .
علم سئو مانند علم برنامه نویسی نیست با یاد گیری سئو میتوانید اینده ی خود را تضمین کنید ولی برای یاد گیری این شغل اینترنتی باید زمان بگذارید تا خیلی زود به یک متخصص سئو حرفه ای تبدیل شوید . سئو علمی است که از طریق تجربه بدست می اید و شما باید ان را تجربه کنید به هر حال سئو نیز میتواند یک شغل اینترنتی پر درامد باشد .


12 شغل اینترنتی با درآمد عالی!

 
  • تشکر
Reactions: *RoRo* و Z.A.H.Ř.Ą༻
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا