خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~narges.f~

مدیر آزمایشی تالار گویا
مدیر آزمایشی
گوینده انجمن
میکسر انجمن
  
عضویت
5/9/18
ارسال ها
1,167
امتیاز واکنش
9,013
امتیاز
333
محل سکونت
In my dreams:)
زمان حضور
41 روز 19 ساعت 34 دقیقه
نویسنده این موضوع
IMG_20180906_151818_484.jpg

۱. رایحه‌اش را استشمام می‌کنید.

هر وقت روح عزیزتان در نزدیکی‌تان باشد، به چند راه ابراز وجود ‌می‌کند. یکی از مرسوم‌ترین راه‌ها اتساع رایحه است. رایحه‌ی هر فرد قوی‌ترین راه ارتباطی او است. این رایحه می‌تواند بوی تنباکوی پیپ، یا عطر، یا حتی بوی غذای مورد علاقه‌تان باشد. آن را بشناسید. این پیامی است که مستقیما از سوی عزیز مرحوم‌تان به شما فرستاده‌شده است.
به خواب‌تان می‌آیند.
این یکی از رایج‌ترین روش‌های تعامل روح‌ها با ما است. ذهن‌های نیمه‌آگاه‌مان دنیای ارواح را بیش‌تر می‌پذیرند و باور می‌کنند، و اغلب به آنها اجازه‌ی ورود می‌دهند. خواب‌هایی که در آن‌ها روح هست معمولا به‌طور شگفت‌انگیزی واقعی هستند و چندان رویایی و خواب‌گونه نیستند. به معنی این خواب‌ها خیلی توجه کنید. شاید پیامی از دنیای پس از مرگ باشد.
وسایل‌تان گم می‌شود.
هنگامی که پی‌می‌برید وسایل‌تان از محلی که آنها را قرار داده‌بودید جابه‌جا شده‌اند هوش و حواس‌تان را از دست می‌دهید. شاید یکی از اقوام یا دوستان فوت‌شده دارد با شما شوخی می‌کند. احمقانه به نظر می‌رسد اما، این‌ واقعیت که فوت کرده‌اند صرفا به این معنی نیست که دیگر دوست ندارند سربه‌سرتان بگذارند. به شوخی‌های‌شان بخندید.
افکار غیرعادی.
شاید افکاری را تجربه کنید که گویی افکار خودتان نیستند، انگار شخص دیگری موضوع تک‌گویی ذهنی‌تان را انتخاب می‌کند. شاید این نشانه‌ای باشد که عزیز مرحوم‌تان هنوز با شما است. اگر احساس می‌کنید به چیزی عجیب یا غیر عادی فکر کرده‌اید، زمانی را به آن اختصاص دهید و درباره‌اش بیندیشید. به‌ویژه اگر تک‌گویی یا مونولوگ‌های ذهنی‌تان طوری آغاز می‌شود که انگار خودتان نیستید.
نشانه‌هایی در مراسم خاک‌سپاری
براساس نظر جیمز ون پراگ، یک واسطه‌ی احضار روح مشهور، روح ما در مراسم خاک‌سپاری‌مان شرکت می‌کند. روح‌ها در محیط پرسه می‌زنند و سعی می‌کنند به کسانی که دوست‌شان دارند آرامش بدهند و نشانه‌هایی بدهند که همه‌چیز خوب است. اما چون اغلب آدم‌ها به‌شدت اسیر اندوه هستند، این نشانه‌ها دیده نمی‌شوند. هنگام شرکت در مراسم خاک‌سپاری نشانه‌هایی را که روح‌ها می‌فرستند دریافت کنید.


نشانه هایی از زندگی ارواح در خانه شما

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: *SADAT*
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا