خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.
وضعیت
موضوع بسته شده است.

~PARLA~

مدیر ارشد بازنشسته
طراح انجمن
  
عضویت
7/7/20
ارسال ها
1,362
امتیاز واکنش
18,205
امتیاز
373
محل سکونت
~OVEN~
زمان حضور
34 روز 20 ساعت 33 دقیقه
نویسنده این موضوع
ıllıllı به نام تک نگارنده‌ی عالمیان ıllıllı

با سلام و خسته نباشید خدمت تمامیِ نویسندگان انجمن رمان 98!
برای رعایت نظم و منسجم بودن این قسمت از تالار کتاب، لطفاً قوانین این بخش را رعایت کنید:

۱. داستان کودک‌هایی که در این تالار قرار می‌دهید، به هیچ عنوان نباید از اینترنت یا هر گونه منبع دیگری از نویسنده‌ای دیگر کپی کرده و در این جا قرار داده باشید. به طور کلی، داستان‌ها باید نوشته‌‌ی شخص شما باشد!
اگر خلاف قانون ۱ عمل کنید، وقتی پس از بررسی اثبات شود که داستان شما کپی برداری شده، شما به عنوان سارق ادبی محسوب و داستان شما به طور کامل حذف خواهد شد.

۲. از آن جهت که داستان کودک برای گروه سنی الف و ب نوشته می‌شود، لازم است دقت کنید به مسائل مربوط به سنین بالا (از جمله روابط ممنوع، مسائل شرعی و این قبیل موارد) به هیچ عنوان اشاره نکنید! چرا که برای این گروه سنی بد آموزی داشته و منجر به انحراف اخلاقی می‌شود.

۳. از واژه‌ها، عبارات، جملات و اصطلاحات سنگین و پر بار که برای سنین پایین قابل فهم و درک نیست استفاده نکنید. داستانی که شما می‌نویسید، باید برای سنین پایین ملموس باشد.

۴. از پردازش فضاهای تاریک و بدبینانه شدیداً پرهیز کنید. داستان‌های بدبینانه با فضاهای تاریک و ناامید کننده، بر روحیه‌ی کودکان تاثیرات منفی جبران ناپذیری می‌گذارد؛ لذا حتی الامکان خوش بینانه، امیدوار کننده و البته روشن بنویسید.(دقت کنید قرار نیست همه‌ی وقایع رمان مثبت و عالی باشند، بلکه قرار است به گونه‌ای بنویسید که در اوج یاس و نا امیدی و شرایط ناگوار، کورسوی امید و تلاش و تکاپو برای بهبود و آموزش از شکست‌ها، داستان را روشن و امیدوار کننده بسازد.)

۵. آموزنده بنویسید. دقت بفرمایید که در پایان داستان شما، کودکان باید درسی هر چند ساده و کوچک را با بیانی کودکانه از شما یاد بگیرند. لذا تلاش کنید نکات اخلاقی و آموزنده را در داستان خود بگنجانید.

۶. علائم ویراستاری را حتماً در داستان کودک خود رعایت بفرمایید. دقت کنید این علائم با بخش رمان و داستان کوتاه بزرگسالان تفاوتی ندارند.

۷. داستان کودک شما به دو حالت می‌تواند نوشته شود:
◆◈ حالت اول: مجموعه‌ای از تعداد مشخصی داستان کوتاه (هر جلد بین ده تا پانزده داستان کوتاه)
◆◈ حالت دوم: یک داستان کودکانه‌ی بلند که تعداد پست‌ها در هر جلد بین ده الی سی پست باشد.

۸. برای اسم داستان کودک شما باید از اسامی ساده و کوتاه و البته جذاب برای کودکان استفاده کنید. لطفاً از اسامی بلند و غیر قابل فهم استفاده نفرمایید.

۹. برای اطلاع از نحوه‌ی قرار دادن داستان کودک خود در این تالار و البته برخورداری از آموزش اولیه جهت نوشتن داستان کودک، به تاپیک زیر مراجعه کنید:


با سپاس از روشنک.ا عزیزم برای وضع این قوانین :)

موفق و سربلند باشید!
مدیریت تالار کتاب انجمن رمان98




⚜ قوانین ساب داستان کودکان ⚜

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
  • عالی
  • جذاب
Reactions: * ELINA *، *RoRo*، Jãs.I و 8 نفر دیگر
وضعیت
موضوع بسته شده است.
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا