خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~elнa_м~

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
19/3/18
ارسال ها
423
امتیاز واکنش
7,871
امتیاز
313
محل سکونت
Yazd
زمان حضور
46 روز 19 ساعت 38 دقیقه
نویسنده این موضوع
نتایج اولیه کنکور سراسری در مهرماه اعلام می‌شود

ایرنا نوشت: رییس سازمان سنجش و اموزش کشور با بیان اینکه احتمالا نتایج نهایی آزمون دکتری تا پایان مهرماه اعلام شود، گفت: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه و نتایج اولیه کنکور نیز تا هفته اول مهر ماه اعلام خواهد شد.

ابراهیم خدایی روز پنجشنبه گفت: نتایج اولیه آزمون دکتری سال ۹۹ اعلام شده و پذیرفته‌شدگان انتخاب رشته خود را انجام داده‌اند و این داوطلبان برای انجام مصاحبه به دانشگاه‌ها معرفی می‌شوند. حدودا ۲۰ تا ۲۵ روز مصاحبه این داوطلبان زمان می‌برد ضمن اینکه تمامی این مصاحبه‌ها به شکل مجازی انجام می‌شود.

رییس سازمان سنجش و اموزش کشور در ادامه تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که نتایج نهایی آزمون دکتری ۹۹ تا آخر مهر ماه اعلام شود. نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد نیز شنبه یا یکشنبه این هفته یعنی ۱۵ یا ۱۶ شهریور ماه و نتایج اولیه کنکور نیز تا هفته اول مهر ماه اعلام خواهد شد.

خدایی با تأکید بر اینکه انتخاب رشته پذیرفته‌شدگان ارشد از هفته پیش رو شروع خواهد شد. طبیعتا با توجه به اینکه در آزمون کارشناسی ارشد یکسری از رشته‌ها نیازمند مصاحبه است بنابراین پیش‌بینی ما این است که نتایج نهایی این آزمون و کنکور نیز همانند دکتری تا پایان مهر ماه اعلام شود.

وی ادامه داد: همان طور که عنوان شد نتایج اولیه کنکور حتما تا هفته اول مهر ماه اعلام می‌شود و با توجه به اینکه یک سری از رشته‌های این آزمون نیز نیازمند مصاحبه است و دانشگاه فرهنگیان که حدود ۲۰ هزار ظرفیت پذیرش دانشجو دارد، حدودا پذیرفته‌شدگان این دانشگاه ۱۶ روز زمان برای انجام مصاحبه نیاز دارند. بنابراین تلاش سازمان سنجش این است که نتایج تمامی آزمون‌ها تا اواخر مهر ماه اعلام شود و داوطلبان بتوانند از اوایل آبان‌ ماه ثبت نام خود را برای حضور در کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌ها انجام دهند.

۲۳۵۲۳۱
منبع: ایرنا



نتایج اولیه کنکور سراسری در مهر ماه اعلام می‌شود

 
  • تشکر
Reactions: حنانه سادات میرباقری
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا