خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

♕Elaisa

عضو جدید انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
4/9/20
ارسال ها
2
امتیاز واکنش
39
امتیاز
83
سن
23
محل سکونت
~°• جنگل دلباختگی•°~
زمان حضور
6 ساعت 19 دقیقه
نویسنده این موضوع
این موجودات اسرار آمیز به حیوانات اهلی حمله کرده و تمامی خون بدن آنها را می میمکد بنا بر گزارشات این موجودات مرموز بیشتر در آمریکای جنوبی دیده شده است. اولین گزارش که در سال 1995 اتفاق افتاد از پیدا شدن جسد هشت گوسفند خبر می داد که تمامی خون بدن آنها به طور کامل تخلیه شده بود و اثر چند سوراخ که توسط دندان بوجود آمده بود در قسمت سـ*ـینه ی آنها دیده می شد!

در گزارشات بعد از پیدا شدن اجساد دیگر حیوانات اهلی از جمله مرغ بوقلمون بز و… خبر میداد.
1)برخی معتقدند که این موجود ممکن است چیزی بین خون آشام و آدم گرگی باشد زیرا چند تن که این موجود را کشته و از آن عکس تهیه کرده اند می گویند بدنی به بلندی 150 سانتی متر و پنجه هایی مانند گرگ دارد!


2)برخی معتقدند که ممکن است منشائی فضایی داشته باشد زیرا طبق گزارشات تعداد سوراخهایی که بر اثر دندان نیش ایجاد شده بود سه عدد بوده است واین غیر معمول است زیرا تمامی درندگان بر روی زمین تنها دو دندان نیش دارند!

3)بعضی اعتقاد دارند که ممکن است این موجود بر اثر تحقیقات ژنتیکی دانشمندان بر روی موجودات درنده و ادغام چند ژن ازاین موجودات بوجود آمده باشد.

4)یکی دیگراز نظرات این است که این موجود ممکن است جزو خانواده دیوهای ماورایی باشد ولی این نظریه چندان درست نیست زیرا بر طبق افسانه ها دیوها قامت‌هایی بلند داشته اند و قربانی خود را از هم میدریدند ولی این موجود قد کوتاه دارد و فقط خون قربانی را میخورد!


چوپا کابرا، موجودی فضایی یا ماورایی؟ مسئله این است!!

 
  • تشکر
Reactions: FaTeMeH QaSeMi و حنانه سادات میرباقری
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا