خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

KURO TOKA

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
29/8/19
ارسال ها
954
امتیاز واکنش
20,496
امتیاز
418
محل سکونت
卂几|爪乇 ㄥ卂几ᗪ 丂卂Ꮆ卂
زمان حضور
106 روز 4 ساعت 11 دقیقه
نویسنده این موضوع

ریموند رابینسون یا چارلی فاقد چهره, Charlie No-Face (Raymond Robinson)


ریموند رابینسون (Raymond Robinson) در ۱۹۱۰ در موناکو پنسلوانیا به دنیا آمد. در ۹ سالگی زندگی او برای همیشه تغییر کرد. زمانی که در نزدیکی محل گذر تواموای برقی مشغول بازی بود, دوستانش برای برداشتن لانه یک پرنده وی را ترغیب به بالا رفتن از تیر برق کردند اما زمانیکه او به بالا رسید با سیم برق تصادف کرد و با ۲۲۰۰۰ ولت دچار برق گرفتگی شد. بازوی چپ, بینی, چشمها و یک گوش خود را از دست داد و پوستش پر از زخم های بد شد.



او به همراه مادرش به خانه ای جدید نقل مکان کرد و از آنجایی که حوصله اش سر رفته بود تصمیم گرفت در اطراف شهر به پیاده روی بپردازد. افرادی که در آن محل زندگی میکردند به شدت ترسیدند و چارلی رو از این کار منع میکردند چون بچه ها با دیدنش میترسیدند و تذکر میدادند که از محل سکونت آنها فاصله بگیرد. اما چارلی به تذکر های آنها بی اعتنایی میکرد. افرادی که از او نمیترسیدند با او وارد صحبت میشدند و چارلی با آنها عکس می‌انداخت.



علیرغم نقص عضوی که داشت بسیار مهربان بود. در حوالی سال ۱۹۶۰ معروف شد و ملقب شد به “مسبب ترافیک” چون بسیاری از خودرو ها در آن منطقه تجمع میکردند تا او را از نزدیک ببینند. در سال ۱۹۸۰ به موسسه سالمندان منتقل شد و در ۷۴ سالگی دار فانی را وداع گفت و در قبرستان گرندویو (Grandview) به خاک سپرده شد. جالب اینجاست که محل دفنش با محلی که این اتفاق برایش افتاد فاصله چندانی نداشت.

منبع : مانستر کوئست سایت


ریموند رابینسون یا چارلی فاقد چهره, Charlie No-Face (Raymond Robinson)

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: Saghár✿
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا