خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

KURO TOKA

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
29/8/19
ارسال ها
954
امتیاز واکنش
20,496
امتیاز
418
محل سکونت
卂几|爪乇 ㄥ卂几ᗪ 丂卂Ꮆ卂
زمان حضور
106 روز 4 ساعت 11 دقیقه
نویسنده این موضوع

جاده تمپه معروف به جاده اسرار آمیز مرگ!


در پنانگ مالزی جاده ای معروف و در عین حال انگشت نما و بد نام موسوم به جاده (تمپه) وجود دارد سال های سال قبل آن جاده ساخته شد تا دسترسی به دریاچه پشت سد میسر گردد در کیلومتر ۷٫۱ جاده تپه ای وجود دارد که به دو حومه متصل میشود راه ورودی دریاچه پشت سد در جایی در میان جاده ای کم عرص و باریک و پیچ در پیچ قرار دارد.

حوادث و اتفاقات اسرار آمیز و مرموز بیشماری در آن جاده رخ داده اند اکثر اوقات قربانیان به همراه وسیله نقلیه خود به داخل دره عمیقی پرتاب شده اند و عده اندکی از مهلکه جان سالم به در برده و فرار کرده اند. بسیاری از اهالی پنانگ از رانندگی شب هنگام در ان جاده خودداری میکنند چون میترسند و به همه توصیه میکنند که شب هنگام در آن جاده تردد نکنند.

یک مرتبه یک دختر معصوم و بیگناه توسط پلیسی کشته شد اگر چه علت مرگ دخترک معلوم نشد و بصورت یک راز سر به مهر باقی ماند ولی به نظر میرسد دخترک گناهی نداشت و آن پلیس مقصر شناخته شد ولی عجیب آنکه روح دخترک که پلیس را عامل مرگش میدانست هرگز دست از سر هیچ پلیسی برنداشت در نتیجه اکثر پلیس ها جرات ندارند شب هنگام در جاده رانندگی کنند چون بسیاری از آن ها جان سالم به در نبردند ظاهرا روح انتقامجو دخترک هر مرتبه حادثه مرگبار را برای پلیس ها ایجاد میکند. طبق اظهارات بومیان آن منطقه سال ها قبل یک تصادف دلخراش و مرگبار در آن جاده رخ داده است در آن تصادف خانم جوانی در دم کشته میشود ظاهرا روح آن خانم نیمه های شب بطور ناگهانی مقابل رانندگان بد اقبال نمایان نمایان میشود


جاده تمپه معروف به جاده اسرار آمیز مرگ!

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: Saghár✿ و "zhina"
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا