خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

KURO TOKA

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
29/8/19
ارسال ها
954
امتیاز واکنش
20,496
امتیاز
418
محل سکونت
卂几|爪乇 ㄥ卂几ᗪ 丂卂Ꮆ卂
زمان حضور
106 روز 4 ساعت 11 دقیقه
نویسنده این موضوع

خواب ۳۴ ساله ناومی جاکوبس



خانمی که ۳۴ ساله خوابید و ۱۵ساله بیدار شد!
این داستان عجیب زنی ساکن منچستر انگلیس است که در شبی در سال ۲۰۰۸ در سن ۳۴ سالگی همانند همیشه خوابید اما صبح زمانی که بیدار شد فکر کرد ۱۵ ساله است!
صبح یک روز سال ۲۰۰۸ “ناومی جاکوبس” از خواب بیدار شد و آماده رفتن به مدرسه شد اما از طبقه پایین همانند همیشه عطر خوش صبحانه را احساس نکرد.
همه جا ساکت بود و فهمید که در خانه خودشان نیست. شب قبل را به یاد آورد که به خواهرش “سایمون” شب بخیر گفت و با فکر امتحان فردا چراغ را خاموش کرد و اکنون در تـ*ـخت دیگری در اتاق دیگری در خانه دیگری بیدار شده بود و عکسهای یک پسر بچه ۱۱ ساله ناشناس را روی میز عسلی کنار تـ*ـخت می دید. به آینه نگاه کرد و خود را بزرگسال یافت.
۱۵ ساله خوابیده و اکنون ۳۴ ساله بیدار شده بود. اما در واقع ۳۴ ساله خوابیده بود و با خاطرات ۱۵ سالگی از خواب بیدار شده بود. درحالی که فراموش کرده بود یک پسر ۱۱ ساله دارد که وی را “مامان” صدا می کرد!!


خواب ۳۴ ساله ناومی جاکوبس

 
  • تشکر
Reactions: DIANA_Z

KURO TOKA

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
29/8/19
ارسال ها
954
امتیاز واکنش
20,496
امتیاز
418
محل سکونت
卂几|爪乇 ㄥ卂几ᗪ 丂卂Ꮆ卂
زمان حضور
106 روز 4 ساعت 11 دقیقه
نویسنده این موضوع
اکنون سه سال از آن روز عجیب گذشته است و “ناومی جاکوبس” به زندگی عادی خود بازگشته است. این زن از یک شکل بسیار نادر فراموشی آسیب دیده بود که وی را ۱۷ سال به عقب برده و عقربه های ساعت زندگی اش را بر روی سال ۱۹۹۲ متوقف کرده بود.
سالی که هنوز در داونینگ استریت، “جان مژر”، جانشین مارگارت تاچر نخست وزیر بود، در کاخ سفید جورج بوش پدر آخرین روزهای ریاست جمهوری خود را می گذراند. تروریستها در ایرلند بمبگذاری کرده بودند و هنوز برجهای دوقلوی منهتن سر جایشان بود.
در دنیای “ناومی” نه گوگل بود نه فیس بوک، نه تلفنهای همراه و نه شوک دیجیتالی هزاره نو.
لئو، پسر این زن با یادآوری آن روز گفت: “مادرم را صدا کردم. به نظر می رسید که همسن خودم باشد.” این زن در این خصوص گفت: “در ۱۵ سالگی فکر می کردم که در ۳۴ سالگی دنیا را تکان خواهم داد. خودم را همیشه در سفر تصور می کردم، یک خبرنگار و یا نویسنده ای در میان هزاران ماجرا و یا پزشکی که برای درمان کودکان به آفریقا رفته است.
افقی از احتمالات بیکران را پیش روی خود می دیدم. از اینکه مثل مایکل جی. فاکس در فیلم سفر در زمان باشم خوشحال نبودم و نمی دانستم چه کسی هستم. کاری جز گریه کردن نبود. فقط می خواستم به زندگی دختری ام بازگردم.” “فراموشی کلی گذرا ” (TGA ) نوعی از دست رفتن موقت توانایی به خاطر آوردن است که می تواند بین چند ساعت تا چند هفته به طول انجامد.
این آسیب با بسامد بیشتری بین افراد ۵۶ تا ۷۵ سال شایع است و در انگلیس از هر ۱۰۰ هزار نفر ۵ نفر به آن دچار می شوند.

منبع: مانستر کوئست سایت


خواب ۳۴ ساله ناومی جاکوبس

 
  • تشکر
Reactions: DIANA_Z
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا