خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

آیا این مطالب برای شما مفید واقع شد؟

  • بله

    رای: 0 0.0%
  • خیر

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    0

حنانه سادات میرباقری

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/11/19
ارسال ها
1,194
امتیاز واکنش
8,273
امتیاز
283
زمان حضور
40 روز 9 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
انجمن رمان نویسی | سایت انجمن رمان 98
اگر قصد خرید تبلت دارید، معیارهای مختلفی را درنظر می گیرید: از ویژگی های متعدد سخت افزاری گرفته تا قابلیت های نرم افزاری. ازجمله ویژگی های نرم افزاری که بسیاری از خریداران تبلت می بایست درنظر بگیرند، سیستم عامل دستگاه است. شاید انتخاب بسیاری از کاربران برای خری یک تبلت، محصولات برندهای اپل و یا سامسونگ باشد. پیشنهاد اپل، سیستم عامل ios و پیشنهاد سامسونگ، سیستم عامل Android است. در این میان، مایکروسافت با ارائه تبلت های ویندوزی، توانسته است گوی سبقت را در کسب بالاترین محبوبیت بگیرد. هر کدام از سیستم عامل های مطرح شده معایب و مزایای خاص خود را دارند ولی تبلت های ویندوزی به خاطر ویژگی های خاص خود که بیشتر به سیستم عامل محبوب ویندوز برمی گردد، نسبت به همتایان اپل و اندرویدی دارای مزایایی می باشند. در ادامه سعی داریم مهم ترین مزیت های سیستم عامل ویندوز در مقایسه با سایر سیستم عامل ها را معرفی کنیم.

در ابتدا لازم می دانیم که با معیارهای مهم در خرید تبلت آشنا شوید. ازجمله این معیارها، کیفیت صفحه نمایش است. در این زمینه دو فاکتور را در کنار هم درنظر بگیرید: رزولوشن و پنل نمایشگر. پنل باکیفیت در زاویه دید بالا و شفافیت رنگ ها از اهمیت شایانی برخوردار است.. اگر به دنبال پنل بسیار باکیفیت در لپ تاپ خود هستید، می بایست به دنبال پنل های AMOLED و super-AMOLED در محصولات سامسونگ باشید. همچنین، هرچه رزولوشن صفحه نمایش بالاتر باشد، تصاویر شفاف تر، درخشان تر و شارپ تر نمایش داده می شوند. پشتیبانی از سیم کارت، دومین معیاری است که می بایست در خرید تبلت درنظر بگیرید. توصیه می شود سیم کارتی خریداری کنید که هم قابلیت پشتیبانی از سیم کارت و هم قابلیت مکالمه داشته باشد. به عنوان معیار دیگر، به حافظه ذخیره سازی دستگاه توجه کنید. به صورت کلی پیشنهاد می شود دستگاهی خریداری کنید که قابلیت پشتیبانی از کارت های microSD را داشته باشد. همچنین حداقل فضای لازم برای تبلت های اقتصادی برابر با ۸ گیگابایت، تبلت های میان رده ۱۶ گیگابایت و تبلت های بالارده و پرچمدار ۳۲ گیگابایت می باشد. ظرفیت و طول عمر باتری و طراحی تبلت ازجمله تبلت لنوو و یا تبلت سامسونگ از دیگر معیارهایی است که می بایست در خرید تبلت درنظر بگیرید.


چرا یک تبلت ویندوزی بهتر از تبلت اندرویدی است؟

 
آخرین ویرایش:

حنانه سادات میرباقری

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/11/19
ارسال ها
1,194
امتیاز واکنش
8,273
امتیاز
283
زمان حضور
40 روز 9 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
انجمن رمان نویسی | سایت انجمن رمان 98
از زمانی که سیستم عامل های ویندوز ۸٫۱ و ویندوز ۱۰برای تبلت معرفی شد، تبلت های ویندوزی توانستند همچون یک کامپیوتر کامل، از طیف گسترده ای از دستگاه ها و لوازم جانبی پشتیبانی کرده و کمک کردند تا افراد بتوانند بدون حضور در محل کار، امور شغلی خود را مدیریت کنند.بک کارمند اداری می تواند با داشتن آفیس کامل بر روی تبلت ویندوزی خود، بسیاری از کارهای اداری خود را در منزل مدیریت نماید. یکی از مزیت های بزرگ تبلت های ویندوزی این است که نسخه های آفیس بر روی سایر پلتفرم ها مانند آفیس بر روی ویندوز به صورت بومی عمل نمی کنند و با سایر پلتفرم ها دچار مشکلاتی می شوند. اگر از لحاظ هزینه ای نیز حساب کنید، تبلت ویندوزی با آفیس، ارزان تر از آفیس روی آیپد و اندروید با همان کارایی خواهد بود.یکی دیگر از مزیت های تبلت های ویندوزی، چندوظیفگی بر روی صفحه دسکتاپ است. در واقع ویندوز قابلیت اجرای همزمان تعداد زیادی از نرم افزارها را دارد. مانند صفحه دسکتاپ کامپیوتر، به راحتی می توانید به چند برنامه همزمان دسترسی پیدا کنید. این درحالی است که در سیستم عامل های ios و Android برای دسترسی سریع به ویژگی چندوظیفگی، می بایست مراحلی را بگذرانید. اجرای برنامه ها در چند پنجره، در تعدادی از تبلت های اندرویدی نیز وجود دارد ولی تعداد پنجره ها از دو یا سه عدد بیشتر نمی شود و مدیریت آن ها نیز به آسانی ویندوز نمی باشد.بیشتر تبلت های ویندوزی و ازجمله تبلت سرفیس دارای خروجی HDMI هستند که توسط آن کاربر می تواند تبلت را به نمایشگر و یا تلویزیونی با صفحه بزرگ تر متصل کرده و از آن به عنوان یک میز کار خارجی بهره ببرد. برخی از تبلت های اندرویدی نیز این قابلیت را دارند ولی تبلت آی پد نیاز به آداپتور مخصوص دارد.

انجمن رمان نویسی | سایت انجمن رمان 98
اپلیکیشن های کاربردی ویندوز در مقایسه با اندروید بسیار بیشتر بوده و عملکرد بسیار بهتری دارند. برخی، شاید با این موضوع موافق نباشند که برای درک بهتر این موضوع می توان مجموعه آفیس مایکروسافت را مثال زد که به هیچ عنوان با نرم افزارهای اندرویدی قابل مقایسه نیست. علی رغم این که تعداد نرم افزارهای تبلت های اندرویدی در مقایسه با ویندوز بسیار زیاد است، ولی در زمینه تولید محتوا، ویندوز همواره حرف اول را زده است.قابلیت میز کار از راه دور یا Remote Desktop از دیگر قابلیت های تبلت های ویندوز ۸ و بالاتر می باشد. برای استفاده از این برنامه، می بایست آن را از اپ استور مایکروسافت دانلود کرده و با نصب و فعال سازی برنامه بتوانید به هر نوع رایانه شخصی که اتصال از راه دور را تأیید کرده است، وصل شوید و به کمک تبلت، آن را از راه دور کنترل کنید.اگر قصد انجام امور حرفه ای و نگهداری اطلاعات محرمانه خود را دارید، تبلت های ویندوزی می توانند انتخاب بهتری باشند. آسیب پذیری سیستم عامل ویندوز در مقابل نفوذ و هک، بسیار کمتر از سیستم عامل اندروید می باشد.


چرا یک تبلت ویندوزی بهتر از تبلت اندرویدی است؟

 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا