خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

آیا این مطالب برای شما مفید واقع شد؟

  • بله

    رای: 0 0.0%
  • خیر

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    0

حنانه سادات میرباقری

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/11/19
ارسال ها
1,194
امتیاز واکنش
8,273
امتیاز
283
زمان حضور
40 روز 9 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
انجمن رمان نویسی | سایت انجمن رمان 98
طراحی و صفحه نمایش

صرف‌نظر از اندازه و ابعاد بدنه،‌ دو مدل تب اس 7 و تب اس 7 پلاس سبک طراحی مشابهی داشته و از لحاظ ظاهری تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند. مدل استاندارد در جلوی بدنه خود به یک صفحه نمایش 11 اینچی مجهز می‌باشد در حالی که اندازه نمایشگر در مدل پلاس برابر 12.4 اینچ است. پانل نمایشگر هر دو مدل 120 هرتزی است اما با این حال تفاوت‌هایی هم دارند. گلکسی تب اس 7 پلاس از پانل اولد استفاده می‌کند اما مدل استاندارد این تبلت از پانل LCD برخوردار است. یکی از تبعات استفاده از پانل LCD در تب اس 7 این بوده که امکان تعبیه اسکنر آن در زیر نمایشگر وجود نداشته و از همین رو این سنسور در کناره بدنه تعبیه شده است. این در حالی است که مدل پلاس از اسکنر زیر نمایشگر بهره می‌برد.

سخت افزار و قطعات داخلی

همانند گوشی‌های سری نوت 20، تبلت‌های جدید سامسونگ هم از قدرتمندترین پردازنده حال حاضر کوالکام یعنی اسنپدراگون 865 پلاس استفاده می‌کنند. در کنار این پردازنده پرچمدار، امکان انتخاب حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی و حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی نیز فراهم شده است. البته وجود شیار کارت حافظه باعث شده تا بتوان در صورت نیاز فضای ذخیره‌سازی را ارتقاء داد. همچنین در نسخه‌های سیم کارت خور تب اس 7 و تب اس 7 پلاس، قابلیت اتصال به شبکه‌های فایو جی در هر دو نوع موج میلی‌متری و زیر 6 گیگاهرتز مهیا شده است.

رنگ‌بندی و قیمت

هر دو تبلت گلکسی تب اس 7 و تب اس 7 پلاس در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و برنزی تولید شده‌اند و قیمت در نظر گرفته شده برای آن‌ها نیز به ترتیب 649.99 و 849.99 دلار می‌باشد.

ادامه دارد...


گلکسی تب اس 7 و تب اس 7 پلاس رونمایی شدند

 
آخرین ویرایش:

حنانه سادات میرباقری

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/11/19
ارسال ها
1,194
امتیاز واکنش
8,273
امتیاز
283
زمان حضور
40 روز 9 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
انجمن رمان نویسی | سایت انجمن رمان 98
دوربین

برخلاف گوشی‌های هوشمند، در تبلت‌ها دوربین اهمیت چندان بالایی ندارد و از همین رو سامسونگ به یک دوربین دوگانه با لنزهای 13 و 5 مگاپیکسلی بسنده کرده است. دوربین جلویی تب اس 7 و اس 7 پلاس هم تنها از یک سنسور و آن هم 8 مگاپیکسلی، استفاده می‌کند.


باتری و سرعت شارژ

برای تبلت‌های قدرتمند مانند گلکسی تب اس 7 و تب اس 7 پلاس، برخورداری از یک باتری بزرگ و پرظرفیت کاملاً ضروری است. با توجه به همین مسئله،‌ سامسونگ در مدل کوچک‌تر از یک باتری 8000 میلی آمپر ساعتی و در مدل پلاس از یک باتری 10090 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. در هر دو مدل باتری از طریق پورت USB نوع C شارژ می‌شود و سرعت آن حداکثر 45 وات است.

سایر ویژگی‌ها

تبلت‌های جدید سامسونگ مانند گوشی‌های این شرکت از رابط کاربری One UI بر پایه اندروید 10 بهره می‌برند و از Samsung DeX برای استفاده به عنوان لپ تاپ پشتیبانی می‌کنند. همچنین سامسونگ برای استفاده از این تبلت‌ها به شکل یک لپ تاپ، صفحه کلید ویژه‌ای طراحی کرده که قیمت آن برای مدل معمولی 199.99 دلار و برای مدل پلاس 229.99 دلار است.

پایان.


گلکسی تب اس 7 و تب اس 7 پلاس رونمایی شدند

 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا