خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Melika Kakou

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
عضویت
24/4/20
ارسال ها
351
امتیاز واکنش
7,080
امتیاز
263
محل سکونت
In The Windows
زمان حضور
73 روز 27 دقیقه
نویسنده این موضوع
در حال حاضر مدیران زیادی به دنبال یک سئوکار مناسب هستند تا با استفاده از آن بتوانند اقدام به سئو سایت خود کنند و در نتایج گوگل و کلمه کلیدی های مورد نظر در بین لینک های بالا باشند. در سال ۲۰۱۸ الگریتم های گوگل بسیار حساس تر نسبت به قبل کار خود را انجام می دهند و هرگونه تکنیک و روش های اسپم را شناسایی می کند و همچنین سایت های خوب که استاندارد هستند را بیشتر مورد توجه قرار داده است.

سئو

کلمه سئو نیز از کلمه Search Engine Optimization آمده و اگر بخواهیم بصورت کلی به آن اشاره داشته باشیم می توانیم اینگونه بیان کنیم : سئو یا همان (بهينه سازی موتور جستجو) ابزاری برای کار های مخرب برای بالا آوردن سایت در نتایج اول گوگل نمی باشد، بلکه به معنای رقابت سالم و همچنین استاندارد بودن سایت برای رسیدن به هدف مورد نظر می باشد.

برای به دست آوردن رتبه مناسب در نتایج گوگل باید بدانید مسیر بسیار طولانی و نیاز به صرف زمان دارید و همچنین باید کلیه کار هایی را که برای ارتقاء رتبه خود در نتایج انجام می دهید توسط گوگل تایید شده باشد در غیر اینصورت باید منتظر جریمه شدن سایت توسط گوگل بود. بدون شک با داشتن سئو سایت خوب تماس های ورودی و همچنین بازدید سایت افزایش پیدا می کند که این امر باعث افزایش فروش و… می شود.



سئو سایت اگر بصورت استاندارد و اصولی باشد هیچگاه افت نخواهد کرد و در نتایج بالا تا زمانی که یک پشتیبانی مناسب را دارا هستید می ماند. ما با داشتن کارشناسان سئو و همچنین یک تیم فنی مناسب توانسته ایم بهترین پلن ها و برنامه ریزی ها را برای پیشرفت یک سایت انجام دهیم! باید بدانید تولید محتوا و بروز بودن سایت بسیار مهم می باشد.


سئو سایت | سئو و بهینه سازی سایت چگونه انجام می شود؟

 

Melika Kakou

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
عضویت
24/4/20
ارسال ها
351
امتیاز واکنش
7,080
امتیاز
263
محل سکونت
In The Windows
زمان حضور
73 روز 27 دقیقه
نویسنده این موضوع
بهینه سازی سایت ملزم به داشتن مهارت و تخصص می باشد و ما دیده ایم که مشتریانی بیش از یک سال وقت خود را برای بالا آوردن سایت خود گذاشته اند و پس از به نتیجه نرسیدن سایت و تماس با مرکز ما و برسی کارشناسان ما پیشنهاد شده است تا کلا حتی نام دامنه نیز تغییر پیدا کند، چراکه کار های جبران ناپذیری را بر روی سایت خود به جای گذاشته اند و پس از سپردن سایت خود به ما پس از ۶ ماه در نتایج مورد نظر بین خط ۱ تا خط۳ بوده اند.

تاریخچه سئو سایت

در سال های نه چندان دور یعنی ۱۹۹۰ موتور های جستجو شروع به کار کردند که یکی از انها موتور جستجوی Yahoo بود و البته در آن زمان این موتور ها بسیار ساده و به صورت لیست بار بوده اند و کاربران نتایج را به صورت لیست و بر اساس حروف الفبا می دیدند که البته این حروف الفبا نیز در سئو آن زمان بسیار مهم بود.

با گذشت زمان و پیشرفت علم موتور های جستجو نیز رشد بسیار خوبی کردند و همچنین تعداد درخواست های کاربران در اینترنت برای سرچ بیشتر شده بود و خب سایت ها نیز با سرعت بسیار زیادی در حال رشد بوده اند و کم کم برای سئو توسط موتور های جستجو فاکتور هایی در نظر گرفته شد که در حال حاضر بیش از ۲۰۰ فاکتور برای رتبه بندی در نتایج گوگل موجود است و سایتی در نتایج رتبه بهتری دارد که بصورت استاندارد عمل کرده باشد.



در حال حاضر برای بهینه سازی سایت به هیچ عنوان عجله نکنید و قبل از انجام کاری ابتدا از کارشناسان ما سوال فرمایید تا راهنمایی های لازم برای بهترین نتیجه به شما داده شود و درصد خطا توسط شما به ۰ برسد.

مزیت های یک سایت سئو شده چیست؟

  • روبه رو شدن با افزایش ورودی گوگل و بازدید
  • برند شدن اسم سایت
  • دیده شدن در نتایج اول گوگل
  • افزایش فروش محصولات فروشگاه
  • و…
سئو داخلی سایت (On Page SEO)

سئو سایت نیز شامل سئو داخلی و سئو خارجی و… می باشد که در سئو داخلی باید تکنیک هایی که باعث بهتر شدن دسترسی ها و همچنین درک بهتر مطالب و محتوا و یا سرعت سایت و هرچیزی که باعث بهبود مطلب و دسترسی برای خزنده ها و همچنین کاربران سایت باشد را شامل می شود. ما در این مطلب قصد آموزش این موضوع را نداریم و فقط باید بگوییم سئو داخلی سایت On Page SEO اگر به صورت کامل در سایت کارشده باشد می توان نتیجه ای بسیار عالی را در آینده بر روی سایت خود مشاهده کنیم.


سئو سایت | سئو و بهینه سازی سایت چگونه انجام می شود؟

 

Melika Kakou

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
عضویت
24/4/20
ارسال ها
351
امتیاز واکنش
7,080
امتیاز
263
محل سکونت
In The Windows
زمان حضور
73 روز 27 دقیقه
نویسنده این موضوع
اگر به دنبال یک سایت موفق هستید حتما به سئو داخلی سایت خود توجه داشته باشید چراکه اگر سایتی درون خود مشکلی داشته باشد قطعا از دید خزنده های گوگل آنچنان استقبال نمی شود و رتبه خوبی را در نتایج نمی گیرد. به طور مثال استفاده بهینه از تایتل ، دیسکریپشن ، تگ های هدینگ ، لینک سازی داخلی ، توجه به کد های سایت و اسکیما ، میکرو دیتا ها و … در این امر موثر می باشد.

سئو خارجی (Off Page SEO)

بدون شک یکی از مهم ترین کار هایی که یک سئوکار انجام می دهد توجه به سئو خارجی و یا همان Off Page SEO می باشد که با گذاشتن وقت و برسی های تخصصی و شناسایی سایت های مرتبط با موضوع کسب و کار شما اقدام به هدف گذاری و گرفتن لینک از آن ها می کنند. گرفتن بکلینک از سایت های مرتبط بسیار نتیجه بخش می باشد و برخلاف لینک گذاری در سایت های نامرتبط تاثیر بسیار خوبی را بر روی کلمه مورد نظر و در نتیجه سایت می گذارد.



سئو خارجی در واقع بسیار سخت می باشد چراکه برخی از افراد آنقدر این امر را آسان گرفته اند که در نهایت باعث جریمه شدنشان می شود. برای انجام لینک سازی در سایت ها باید دارای تخصص باشید چراکه برسی کیفیت لینک و میزان اسپم بودن سایت و… را باید برسی کرد و نمی توان از هر سایتی اقدام به در یافت لینک کرد.

استراتژی لینک گذاری باید بلند مدت و پایدار باشد تا بتوان یک نتیجه بسیار عالی از این روش برای سایت گرفت، رقبای سایت قطعا همیشه در حال گسترش کسب و کار خود می باشند و ما نباید از کار خود عقب بمانیم و باید همه کار ها را انجام دهیم تا در نهایت یک سایت مرجع و عالی داشته باشیم.

سئو سایت کلاه سفید یا (White Hat)

باید بدانید که همه سئوکار ها از روش های استاندارد استفاده نمی کنند و در مواردی دیده شده است برخی افراد اقدام به سئو سایت به صورت کلاه سیاه می نمایند که در ادامه با آن بیشتر آشنا می شویم. و اما سئو کلاه سیاه به استفاده از تکنیک ها و ترفند های استانداردی که در موتور های جستجو گر برای بهینه شدن سایت معرفی شده است می گویند.

به عبارتی دیگر استفاده از رو های بی خطر برای رسیدن به نتایج اول گوگل است و با این روش نباید نگران افت سایت و… شد چراکه گوگل کاملا متوجه استاندارد بودن سایت می شود و کلیه تکنیک های استفاده شده و استاندارد را می فهمد و امتیاز مناسبی را به سایت شما می دهد. لازم است بدانید در سایت های ایرانی یکسری اطلاعات غلط با عنوان آموزش سئو داخلی قرار داده شده است و لازم است قبل از استفاده از این نوع تکنیک ها حتما از یک کارشناس سئو مشاوره بگیرید.

سئو سایت کلاه سیاه یا (Black Hat)

در این روش نیز از یکسری تکنیک های منفی جهت دور زدن موتور های جستجو و برای رشد سریع تر سایت در نتایج گوگل استفاده می شود که رایج ترین این کار استفاده از بکلینک انبوه می باشد.

با استفاده از سئو سایت بصورت کلاه سیاه قطعا در آینده نه چندان دور شاهد جریمه شدن سایتتان توسط گوگل می شوید چراکه روز به روز الگریتم ها در حال بروز رسانی و هوشمند تر شدن می باشند و قطعا نمی توانید به راحتی از این قوانین عبور کنید و دیر یا زود حذف سایت از نتایج گوگل گریبان گیر سایتتان می شود.

ما به شما توصیه می کنیم به هیچ عنوان سمت استفاده از روش هایی برای دور زدن موتور های جستجو نروید و به صورت قانونی کار سایت خود را جلو ببرید و هدف گذاری بلند مدت و مناسبی را برای سایت خود در نظر بگیرید.


سئو سایت | سئو و بهینه سازی سایت چگونه انجام می شود؟

 

Melika Kakou

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
عضویت
24/4/20
ارسال ها
351
امتیاز واکنش
7,080
امتیاز
263
محل سکونت
In The Windows
زمان حضور
73 روز 27 دقیقه
نویسنده این موضوع
حضور در شبکه های اجتماعی و ارتباط آن با سئو سایت

باید بدانید شبکه های اجتماعی فضایی بسیار عالی برای شناخته شدن کسب و کارتان به کاربران می باشد و در نتیجه با حضور فعال شما در شبکه های اجتماعی علاوه بر شناخته شدن سایت و محصولات آن به کاربران می شوید باعث دریافت ورودی به سایت خود می شوید و همچنین انجام سوشیال سیگنال برای سایت مفید می باشد و همچنین باعث ایندکس شدن سریع تر مطلب شما می شود.

هر سایتی باید دارای شبکه اجتماعی باشد و با فعالیت در آن ها نشان دهد که سایت بسیار کاربری و مفید و همچنین بروزی دارد و اینگونه آینده ای روشن در انتظار سایت می باشد.

پاسخ به سوالات کاربران در مورد سئو سایت

سوال : بهینه سازی سایت در نتایج جستجو چقدر زمان بر است؟

پاسخ : بهینه سازی نیز با در نظر گرفتن چندین فاکتور از جمله قدمت دامنه و تاریخ فعالیت سایت و همچنین کلمه کلیدی مورد نظر و … بستگی دارد و پس از برسی دقیق می تواند احضار نظر کرد. در حال حاضر رقابت در بین سایت ها بسیار زیاد شده است چراکه همه متوجه مهم بودن سایت برای درامد بیشتر شده اند و هرکدام رقیب سایت ها در هر زمینه ای شده اند.

سوال : سرعت سایت در رتبه نتیج گوگل موثر می باشد؟

بله در حال حاضر سرعت یکی از فاکتور های اصلی برای رتبه بندی در نتایج گوگل می باشد و همانطور که شاهد هستیم استفاده از فناوری AMP در موبایل باعث بهبود در کلمات مورد نظر در نتایج جستجو می شود. همچنین سایت درصورت کند بودن کاربران خود را از دست می دهد و این یکی از مهم ترین چیزی است که باعث افت می شود.

سوال : هزینه سئو سایت چقدر است؟

هزینه سئو سایت بسیار متفاوت و بر اساس سبک و سنگین بودن کلمات و همچنین مدت زمان مورد نیاز بستگی دارد که این مبلغ نیز می تواند به صورت ماهانه و یا پروژه ای با کارفرما توافق شود.


سئو سایت | سئو و بهینه سازی سایت چگونه انجام می شود؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا