خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MacTavish

مدیـر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
16/8/19
ارسال ها
3,662
امتیاز واکنش
13,898
امتیاز
348
زمان حضور
79 روز 12 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع


آیا تا به امروز با خود فکر کرده‌اید که بلندقدترین موجودات کره زمین کدام جانوران هستند؟ در این ویدیو شما را با بلندترین و طولانی‌ترین جانوران تمام دوران‌ها آشنا می‌کنیم.

بلندقد بودن به فاکتورهای گوناگونی بستگی دارد؛ از تغذیه تا نژاد در میزان ارتفاع یا بلندی و طول یک جانوار تاثیر دارند. معمولا گیاهان از سایر جانداران بلندتر هستند و دلیل آن به سبک زندگی و نوع تکامل آن‌ها بازمی‌گردد. یک درخت نیازی به صرف انرژی برای حرکت، تامین گرما یا شکار ندارد و تنها کاری که باید بکند دراز شدن است! اما اوضاع برای سایر جانداران متفاوت است. مثلا سبک زندگی خزندگان آن‌ها را وادار می‌کند تا برای زادآوری و حفظ جان خود انرژی زیادی صرف کنند و نیازی هم به قد کشیدن نداشته باشند، اما در میان همین حیوانات نیز جانوری همچون تمساح را داریم که اگر ملاک بلندی را از ارتقاع به طول تغییر دهیم، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد!

انسان‌ها به طور کلی پستانداران بلند قدی به شمار می‌روند و ایرانی‌ها هم در زمره کشورهایی با قد متوسط قرار می‌گیرند. در این ویدیو به بلندقدترین کشور جهان و نسبت قد انسان‌ها به سایر جانوران هم پرداخته‌ایم؛ در نتیجه اگر می‌خواهید بدانید با یک فیل آفریقایی یا کوسه سفید چقدر اختلاف قد دارید، تماشای این ویدیو را از دست ندهید!

بلندقدترین موجودات زمین

ویدیو
منبع:گجت نیوز

انجمن رمان نویسی


بلندقدترین موجودات کره زمین را بشناسید؛ از تمساح تا دایناسور

 
  • تشکر
Reactions: SONIA.K، Arnosh و Saghár✿
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا