خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Narín✿

سرپرست بخش کتاب
سرپرست بخش
ناظر کتاب
ویراستار انجمن
  
  
عضویت
1/12/19
ارسال ها
2,272
امتیاز واکنش
44,324
امتیاز
418
محل سکونت
☁️
زمان حضور
107 روز 12 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
10ویژگی یک گرافیست موفق

اگر می‌خواهید به یک طراح گرافیک موفق تبدیل شوید، تعداد بی‌نهایتی از ابزارها و اپلیکیشن‌های هوشمند وجود دارند که به شما در این زمینه کمک خواهند کرد. اما در مورد چیزهایی که قابل خریداری نیستند چطور؟

در کنار استعداد، چه ویژگی‌، خصوصیت و ذهنیتی برای این صنعت خلاق که همیشه در حال تغییر است نیاز می‌باشد؟

۱- ارتباطات
کار طراح وب ارتباط برقرار کردن با داستان، برند و ایده‌های ارباب رجوع است، اما شما برای ارائه، رونمایی و مذاکره درباره کارتان به مهارت‌های ارتباطی خوب نیز نیاز دارید. ضروری است که در موقعیت‌های حساس حرفه‌ای عمل کنید و با مشتری روراست باشید.

۲- کنجکاوی
اگر عشق به هنر نداشته باشید و یا در مورد جهان پیرامون خود کنجکاو نباشید، هرگز در کار طراحی موفق نخواهید شد. طراحان به ماوراء هر چیز توجه می‌کنند تا بتوانند هم جزئیات و هم تصویر کلی را دریابند.

۳- اشتیاق
اگر کاری که انجام می‌دهید را دوست نداشته باشید، در یک صنعت خلاقانه موفق نخواهید شد. حتی با وجود اشتیاق و استعداد، طراحی کاری مملو از عشق است. این کار شامل ساعات کاری غیر عادی، ویرایش‌های طولانی و حجم کار پیچیده می‌باشد. در زمان خستگی باید اشتیاق خود را به کار گیرید که باعث بهبود کارتان می‌شود. یاد خواهید گرفت که چگونه پروژه‌ها را متعادل نگه دارید و زمان را مدیریت کنید، اما باید کار را از ابتدا آغاز کنید.

۴- داشتن فکر باز
در طراحی گرافیک باید ذهن بازی داشته باشید، علاقه‌مند به امتحان کردن چیزهای جدید باشید و از منابع دور از انتظار پند بگیرید. طراحان بزرگ، قسمتی از خود را در کارهایشان نشان می‌دهند، بنابراین از به نمایش گذاشتن خود نهراسید و آنچه را هستید نشان دهید.


10 ویژگی یک گرافیست موفق

 
  • تشکر
Reactions: . faRiBa .، *KhatKhati* و Mohammad_farhangi

Narín✿

سرپرست بخش کتاب
سرپرست بخش
ناظر کتاب
ویراستار انجمن
  
  
عضویت
1/12/19
ارسال ها
2,272
امتیاز واکنش
44,324
امتیاز
418
محل سکونت
☁️
زمان حضور
107 روز 12 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
۵- انتقاد پذیر بودن
ممکن است سخت ترین چیز برای هر طراح باشد، اما هر فردی باید با انتقاد کنار بیاید. به عنوان یک طراح باید برای پیشرفت در کار خود و ایجاد ارتباط، از انتقادات به نحو احسن استفاده کنید. این کار راهی برای رشد است و اغلب نتایج خوبی را به بار می‌آورد.

۶- حل مشکل
همانند جنبه زیبایی طراحی، بهتر است از جنبه حل مشکل آن نیز لـ*ـذت ببرید. به عنوان طراح باید برای انجام کار، منطقی و منتقدانه بیاندیشید. خلاقیت نه تنها برای ایجاد چیزی فوق‌العاده بلکه برای فهم چگونه قرار گرفتن قطعات کنار هم و تبدیل ایده‌ها به محصول نهایی لازم است.

۷- عدم اعتماد به نفس
مقدار کمی عدم اعتماد به نفس در دنیای طراحی چیز خوبی است. عدم اعتماد به نفس شما را مطمئن می‌سازد به طور مداوم تصمیمات خود را ارزیابی کنید و برای انجام کار بهتر در تلاش باشید. خوب است که پرس‌وجو کنید و خود را مورد چالش قرار دهید.

۸- بردباری
کار طراحی روند کندی دارد، پاسخ‌ها به سرعت بدست نمی‌آیند. توسعه یک ایده، قبل از دست‌یابی به نتیجه نهایی، نیازمند صبر است. باید همگام با جریان کار باشید.

۹- قابلیت اطمینان
مشتریان تنها به دنبال استعداد نیستند. آنان کسی را می‌خواهند که قابل اعتماد باشد. مهم است که قابل اطمینان باشید، احتیاجات مشتریان را مدیریت کنید، ثبات داشته باشید و امانت‌دار باشید. این موضوع راهی به سوی رابـ*ـطه کاری طولانی و رضایت‌بخش است.

۱۰- سیر تکاملی
هیچکس همه چیز را نمی‌داند. رشد و در جست‌وجوی الهامات تازه بودن بسیار خوب است. تکنولوژی‌های جدید را امتحان کنید، ایده‌های خود را در جوامع گسترده‌تر به اشتراک بگذارید و هرگز از یادگیری دست نکشید.


10 ویژگی یک گرافیست موفق

 
  • تشکر
Reactions: . faRiBa .، *KhatKhati* و Mohammad_farhangi
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا