خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

آیا این مطالب برای شما مفید واقع شد؟

  • بله

    رای: 0 0.0%
  • خیر

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    0

حنانه سادات میرباقری

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/11/19
ارسال ها
1,194
امتیاز واکنش
8,271
امتیاز
283
زمان حضور
40 روز 9 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
انجمن رمان نویسی | سایت انجمن رمان 98
1) Apex Legends اپکس لجندز موبایل

بازی Apex Legends از شرکت بازی سازی Respawn Entertainment، یکی دیگر از بازی های جدید 2020 اندروید در سبک جنگی و استراتژی است. مطمئناً همچون نسخه کامپیوتر و نسخه کنسول آن، روی پلتفرم موبایل نیز بازار داغی پیدا خواهد کرد.

با توجه به گرافیک عالی و چالش های جدید آن، گفته می شود که این بازی با بازی های دارای عناوین برتر در رده بتل رویال از جمله Fortnite و PUBG ، برابری می کند.

در مورد تاریخ عرضه بازی هنوز اخبار دقیقی در دست نیست، اما مدیرعامل EA خواهان توسعه فرنچایز آن است. بنابراین، گیمرها در سال 2020 می توانند منتظر عرضه شدن این بازی باشند.

2) Dauntless دانتلس

اگر عاشق جنگیدن با اژدها و مبارزه با شیاطین هستید، در این صورت Dauntless بازی است که میزان شجاعت، توانایی و درایت شما را در دنیای خارق العاده ای از قهرمانان، هیولاها و موجودات عظیم الجثه می آزماید.

دانتلس یکی دیگر از عناوین بازی های کنسول و ویندوز است که در سال 2020 به پلتفرم موبایل خواهد رسید، شرکت بازی سازی Phoenix در حال کار روی نسخه ای است که هماهنگ با صفحه لمسی گوشی باشد.

در این بازی باید برای بقا تلاش کنید ! تقریبا مانند نسخه ارائه شده برای کامپیوتر است و در آن بازیکنان موجودات عظیم الجثه را که در زمین رعب و وحشت میآفرینند، از بین می برند.

دانتلس یک بازی نقش آفرینی است و به بازیکنان در سراسر جهان این امکان را می دهد تا عضو یک تیم شده و با هم به رقابت بپردازند. از سلاح های خاص گرفته تا زره های محکم و آهنین ، نسخه موبایل همه این موارد را در خود خواهد داشت.

3) Diablo Immortal (دیابلو ایمورتال)

Diablo Immortal نیز به زودی به لیست بازی های اندرویدی اضافه می شود. بر خلاف دیگر بازی های جدید موبایل، این یک بازسازی نسخه رایانه یا کنسول نیست و نسخه اندروید Diablo Immortal ماجراجویی های کاملاً جدیدی را به همراه خواهد داشت.

خط داستان حول محور حوادث دیابلو دوم و سوم می چرخد. بنظر می رسد که Archangel مرده است و قطعات خرد شده World Stone شیطانی جدید را به وجود می آورد! این موجودات هیولایی با هدف تصاحب زمین، در حال شکار سنگ هستند.

نسخه موبایل این امکان را به گیمرها می دهد که بتوانند نوع جنگجوی خودشان را انتخاب کنند. از Barbaria گرفته تا Monk، Wizard، Crusader ،Demon Hunter ،Necromancer هر یک مجموعه ای از 12 مهارت را دارند.

علی رغم انتقاد های شدید بازیکنان از نسخه کامپیوتری این بازی و پیش بینی اینکه نسخه دیگری برای این سری از بازی های Diablo منتشر شود، اما همچنان طرفدارانش را مشتاقانه در انتظار گذاشته است.

ادامه دارد...


معرفی بازی هایی که در سال ۲۰۲۰ منتظر آنها هستیم.

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: Melika Kakou

حنانه سادات میرباقری

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/11/19
ارسال ها
1,194
امتیاز واکنش
8,271
امتیاز
283
زمان حضور
40 روز 9 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
انجمن رمان نویسی | سایت انجمن رمان 98
4) Minecraft Earth (ماین کرافت ارث)

مایکروسافت با اضافه کردن AR (واقعیت افزوده) در بازی های موبایل خود، انقلابی در دنیای بازی ها ایجاد می کند، Minecraft Earth به زودی به عنوان یکی از بازی های اندروید سال 2020 معرفی می شود.

این بازی به بازیکنان اجازه می دهد تا به کمک یکدیگر و از طریق فناوری AR (واقعیت افزوده) ساختمان هایی بسازند که بتوانند در دنیای واقعی با ابعاد واقعی قرار بگیرند.

طرفداران Minecraft در میان فیچر های جدید، همچنان عاشق فیچر های ماب موجود در بازی خواهند بود. بازیکنان همچنین می توانند انواع مختلف ماب را پرورش داده و از آنها برای سکونت در ساختمان های خود استفاده کنند.

علاوه بر این ، Minecraft Earth برخلاف نسخه کامپیوتر و کنسول اش، یک بازی رایگان با خریدهای درون برنامه ای است.

به روز رسانی: شما میتوانید ماینکرافت ارث را با کلیک روی باکس صورتی از مایکت دانلود کنید:


5) Shadowgun War Games

مهارت تیراندازی خود را با عنوان بعدی از کمپانی Madfinger Games, Shadowgun War Games ارتقا دهید، این بازی یک عنوان چند نفره با تمام شخصیت های Shadowgun Universe است.

بازیکنان می توانند قهرمانان خود را با ویژگی ها و سلاح های منحصر به فرد برای پیوستن به نبردهای فتح پرچم یا همان Capture the Flag در تیم های پنج نفره انتخاب کنند.

در عرصه مجازی که تماشاگران تشنه ی دیدن صحنه های اکشن هستند، مهارت بازیکنان آزموده می شود! این بازی دو تیم 5 نفره را در نبرد نهایی قرار می دهد، این نبرد به درایت، استراتژی و برنامه ریزی نیاز دارد. افراد باید با هم کار کنند و بهترین تاکتیک را برای پیروزی در جنگ ابداع کنند!

Shadowgun War Games برای نسل جدید گوشی های مخصوص بازی (گیمینگ)، تولید شده است و تجربه یک بازی رقابتی پرسرعت را عرضه می کند.

6) Forza Street

بازی Street Forza یکی دیگر از تولیدات مایکروسافت در مجموعه بازی های Forza است. اگر از مسابقات پر خطر و هیجان انگیز لـ*ـذت می برید، این بازی مخصوص شماست.

می توانید مانند گروه سریع و خشن، به خیابان ها در یک دنیای واقعیت مجازی رفته، در آن ماشین خود را ارتقا دهید یا وسایل جدیدی بخرید و گاراژ خود را راه اندازی کنید. اما به این سادگی هم نیست! برای گرفتن خفن ترین چرخ ها، ابتدا باید در مسابقه پیروز شوید!

همانند بازی های سبک آرکید، مهمترین چیز زمان بندی است. در سال 2020، بازیکنان باید به مهارت مسابقه خیابانی تسلط پیدا کنند، یاد بگیرند چه موقع باید گاز بدهند و یا ترمز کنند، از نیتروژن استفاده کنند و جوایز را کسب کنند.

ادامه دارد...


معرفی بازی هایی که در سال ۲۰۲۰ منتظر آنها هستیم.

 
آخرین ویرایش:

حنانه سادات میرباقری

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/11/19
ارسال ها
1,194
امتیاز واکنش
8,271
امتیاز
283
زمان حضور
40 روز 9 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
انجمن رمان نویسی | سایت انجمن رمان 98
7) Teamfight Tactics

در سال 2020 بازی اندرویدی دیگری از کمپانی League of Legends یک بازی خوب به نام Teamfight Tactics منتشر خواهد شد، یک بازی استراتژی که قدرت ذهنی شما را مانند Dota Underlords یا Auto Chess مورد آزمایش قرار می دهد.

بازیکنان مقابل هفت حریف به میدان نبرد می روند که هر کدام یک تیم از قهرمان های بازی را در اختیار دارند، داشتن یک گروه متنوع از قهرمانان با نقاط قوت مختلف و همکاری آنها با هم، در کسب امتیازات کمک بیشتری می کند، علاوه بر این، گیمرها می توانند مجموعه ای از سلاح ها و آیتم ها را جمع آوری کرده و یک گروه بسیار قدرتمند بسازند.

8) League of Legends: Wild Rift

League of Legends: Wild Rift در واقع League of Legends از طریق بازی لیگ اف لجندز برای گوشی های هوشمند است. Riot Games در تلاش است خود را به بزرگترین بازی MOBA در جهان برای تلفن همراه تبدیل کند ، این بازی نیز در سال 2020 منتشر خواهد شد.

9) Impossible Bottles

Impossible Bottles یک بازی موزیکال با کمی چالش است!در این بازی گیمرها نقش یک مخترع را بازی می کنند و سعی می کنند با ارتشی از روبات های کوچک و غول های عظیم الجثه، منبع بی پایان انرژی را در اختیار جهانیان قرار دهند.

چالش این بازی در اینجاست که بازیکنان با شلیک جریان های برق همزمان با ریتم موسیقی، روبات ها را شارژ می کنند. اما ممکن است با یک اشتباه کوچک، شما باعث خاموشی جهان شوید و ماشین ها را از بین ببرید.

بازیکنان می توانند ده ربات دست ساز و آهنگ های اختصاصی برای هر ماشین دریافت می کنند.

ادامه دارد...


معرفی بازی هایی که در سال ۲۰۲۰ منتظر آنها هستیم.

 
آخرین ویرایش:

حنانه سادات میرباقری

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/11/19
ارسال ها
1,194
امتیاز واکنش
8,271
امتیاز
283
زمان حضور
40 روز 9 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
انجمن رمان نویسی | سایت انجمن رمان 98
10) Plants vs. Zombies

بخش سوم این سری بازی گوشی Plants VS Zombies، در سال 2020 رونمایی خواهد شد. اگر تمایل دارید برخی از مردگان متحرک را به قتل برسانید، نسخه سوم برای پلتفرم موبایل مطمئناً با هیجان بیشتر، گرافیک بهتر و ماجراجویی های جدید، رضایت شما را جلب می کند.

11) Eve: Echoes

Eve: Echoes بازی در سبک فضایی است که در حال حاضر نسخه بتای ان برای کاربران گوشی های اندرویدی منتشر شده است، نسخه رسمی بازی قرار است در اواسط سال 2020 به بازار عرضه گردد.

12) Final Fantasy: Crystal Chronicles Remastered

کمتر گیمری است که با سری بازی گوشی فاینال فانتزی اشنا نباشد، Crystal Chronicles Remastered یک بازی اکشن نقش افرینی است.

داستان از این قرار است که بازیکن کنترل گروهی از ماجراجویان را بر عهده دارد که جهان را در جستجوی درختانی نادر که میوه ای به نام “Myrrh” تولید میکنند زیر و رو میکنند، از این میوه جهت زنده نگه داشتن و منبع سوختی برای کریستال هایی که مسوول حفاظت از دنیا هستند استفاده میشود.

13) Game of Thrones: beyond the wall

داستان این بازی بر بر اساس فیلم گیم اف ترونز ساخته شده، چندی قبل در آگوست 2019 (مرداد 1398) اعلام شد که این بازی فعلا در مرحله بتا است و طبق شایعات قرار است تا انتهای سال 2020 برای اندروید عرضه گردد.

بازی در سبک نوبتی (turn-based) است و سازنده آن شرکت Behaviour Interactive است که در کارنامه خود بازی ترسناک و محبوب Dead By Daylight را دارد.

پایان.


معرفی بازی هایی که در سال ۲۰۲۰ منتظر آنها هستیم.

 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا