خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*KhatKhati*

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
16/7/20
ارسال ها
2,694
امتیاز واکنش
9,213
امتیاز
233
محل سکونت
گلنمکستان
زمان حضور
63 روز 21 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
بسته بندی و شکل دارویی

3 بلیستر 1٠ عددی کپسول خوراکی به همراه اطلاعات درج شده در داخل جعبه


content_pasteاجزا و مواد تشکیل دهنده

فمی لاکت® یـک ترکیـب سین بیوتیک (پروبیوتیک + پری بیوتیک) مناسب برای همه اعضای خانواده (افراد 1٠ تا 5٠ سال) می باشد و حاوی مقادیر بالایی از 9 سویه باکتری سودمند و ایمن به همراه فروکتوالیگوساکارید به عنوان پری بیوتیک است. سویه ها و پری بیوتیک به کار رفته در این محصول شامل موارد زیر می باشد:

•لاکتوباسیلوس رامنوسوس

•بیفیدوباکتریوم لاکتیس

•لاکتوباسیلوس کازئی

•بیفیدوباکتریوم بروه

•لاکتوباسیلوس اسیدوفیلوس

•بیفیدوباکتریوم لانگوم

•لاکتوباسیلوس پلانتاروم

•بیفیدوباکتریوم بیفیدوم

•استرپتوکوکوس ترموفیلوس

(109CFU blend)

این فراورده فاقد گلوتن می باشد.

content_pasteموارد مصرف

مصرف پروبیوتیک در بسیاری از موارد مفید است، اما اثرات این فرآورده در شرایط زیر مشهود است:

• پیشگیری و یا کاهش طول دوره و شدت انواع اسهال شامل اسهال ناشی از مصرف آنتی بیوتیک، اسهال ناشی از کلستریدیوم دیفیسل، اسهال مسافرتی و اسهال ناشی از روتاویروس

• بهبود علائم سندروم روده علاقه‌مند پذیر (IBS) مانند کاهش دردهای شکمی، نفخ، یبوست، دفعات اجابت مزاج و بهبود قوام مدفوع

• کاهش علائم بیماریهای التهابی روده (IBD) مانند کولیت اولسراتیو، جلوگیری از عود بیماری و کمک به درمان التهاب مزمن رکتوم مصنوعی (Chronic Pouchitis)

• افزایش سنتز اسید فولیک و ویتامین های B6، B3، B2 و B12

• بهبود هضم و جذب مواد مغذی مانند پروتئین ها و چربی ها

• بهبود بیماریهای قلبی-عروقی شامل بالا بودن کلسترول خون و پرفشاری خون. پروبیوتیک ها و پری بیوتیک ها می توانند فشار خون، کلسترول تام، LDL و تری گلیسیرید را کاهش و HDL را افزایش دهند.

• کمک به هضم لاکتوز (قند شیر) و تامین کلسیم در افراد مبتلا به عارضه عدم تحمل لاکتوز

• پیشگیری و کنترل افزایش قند خون در افراد مبتلا به دیابت (کمک به کاهش قند خون ناشتا و کاهش مقاومت به انسولین)

• کمک به کاهش آنزیم های آمینوترانسفراز کبدی، کلسترول تام و مقاومت به انسولین در بیماران مبتلا به کبد چرب

• کمک به کنترل سلیاک با هضم گلوتن و اعمال اثر محافظتی روی سلولهای اپیتلیال


content_pasteمقدار و روش مصرف


روزانه 1 تا 2 کپسول و یا طبق تجویز پزشک مصرف شود. بهترین زمان مصرف پس از غذا می باشد.


content_pasteاثرات درمانی و فارماکولوژی


در دستگاه گوارش انسان تعداد بسیار زیادی باکتری وجود دارد که بیشتر آنها باکتری های مفید هستند و فلور میکروبی نامیده می شوند. این باکتری ها در حفظ توازن دستگاه گوارش و تقویت سیستم ایمنی بدن نقش موثری دارند. فلور میکروبی بدن تحت تاثیر عوامل متعددی دچار دگرگونی و عدم تعادل می شود. این عوامل شامل تغییرات رژیم غذایی، افزایش سن، مسافرت، استرس و فشارهای روانی، انواع بیماری ها و مصرف داروهای مختلف به خصوص آنتی بیوتیک می باشند. این عوامل تعادل میکروبی روده را به گونه ای تغییر می دهند که تعداد باکتری های دارای پتانسیل بیماری زایی افزایش یافته و سلامت میزبان به خطر می افتد. در نتیجه باعث پدید آمدن اختلالات گوارشی (مانند اسهال، یبوست، علائم سوهاضمه، اختلال در جذب مواد غذایی، مقاومت به انسولین و...) و مشکلات ناشی از علاقه‌مند بیش از حد سیستم ایمنی (مانند آلرژی، اگزما، درماتیت و...) می گردند.

"پروبیوتیک ها" باکتری های سودمند دستگاه گوارش هستند که با بازسازی فلور میکروبی دستگاه گوارش اثرات محافظتی متعددی را در بدن اعمال می کنند و سبب پیشگیری و بهبود این مشکلات می گردند.


content_pasteعوارض جانبی

سويه های پروبيوتيکی مورد استفاده در اين محصول ایمن هستند. بسیاری از پروبیوتیک ها به عنوان عوامل Generally Recognized as Safe) GRAS) توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) به ثبت رسیده اند، و بقیه توسط اروپا و ژاپن تایید شده است. پروبیوتیک ها به خوبی تحمل می شوند ولی ممکن است در بعضی از بیماران ایجاد نفخ کنند که معمولا با ادامه مصرف برطرف می شود. در صورت ادامه یا تشدید این عارضه، می بایست به پزشک یا داروساز اطلاع داده شود.


content_pasteتداخل دارویی

استفاده همزمان آنتی بیوتیک ها و پروبیوتیک می تواند اثربخشی پروبیوتیک ها را کاهش دهد، لذا توصیه می شود که حداقل با فاصله زمانی 2 ساعت از یکدیگر مصرف شوند.


content_pasteموارد احتیاط و هشدارها

در موارد زیر، قبل از مصرف محصول به پزشک اطلاع دهید:


داشتن شرایط خاص از جمله نقص سیستم ایمنی ، استفاده از داروهای سرکوب کننده ایمنی یا داروهای شیمی درمانی، استفاده از کاتتر وریدی، ابتلا به بیماری دریچه قلب، کولیت اولسراتیو فعال، سندرم روده کوتاه، وجود علائم عفونت (مانند تب، استفراغ، اسهال خونی و درد شکمی شدید) و هر گونه سابقه حساسیت دارویی یا غذایی.
در صورت مشاهده علائم عفونت (مانند تب بالا، لرز و سرفه پایدار) و یا واکنش های آلرژیک نظیر راش پوستی، خارش، کهیر، تورم صورت، سرگیجه شدید، سرفه، تنگی قفسه سـ*ـینه و مشکل تنفسی، بلافاصله به پزشک یا داروساز اطلاع دهید.


content_pasteمنع مصرف

در صورت ابتلا به پانکراتیت حاد و یا وجود سابقه آلرژی به هر یک از اجزای محصول، از مصرف آن خودداری کنید.



content_pasteبارداری و شیردهی

بر اساس مطالعات علمی متعدد، استفاده از پروبیوتیک ها در دوران بارداری و شیردهی ایمن است، اما بهتر است مصرف آن با مشورت پزشک صورت گیرد.



content_pasteشرایط نگهداری

بر اساس نتایج آزمایش های پایداری، مکمل های پروبیوتیک شرکت زیست تخمیر را می توان به مدت 2 هفته در دمای 25 درجه سانتیگراد نگهداری نمود، اما بهترین شرایط نگهداری این محصول در دمای 8-2 درجه سانتیگراد (داخل یخچال) می باشد که موجب افزایش طول عمر باکتری های پروبیوتیک خواهد شد. این محصول را دور از رطوبت و نور خورشید و همچنین دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.
آداب باور نکردنی بچه داری در کشورهای دیگر

تجهیزات برای تزئین مو در کودکان بیش از بقیه

در مکزیک، مدرسه ها عادت های تزئینی روی مو زیادی دارند. خانواده ها نیز معمولا از طرف مدرسه، دست نوشته هایی را دریافت می کنند که مثلا کودک شما موهایش را به خوبی شانه نمی کند یا اینکه به اندازه کافی از لوازم تزئینی برای موهای او و جمع کردن آن استفاده نشده است.

در آلمان والدین برای اینکه پدر مادر خوبی باشند، از دولت پول می گیرند

در آلمان خانواده ها از دولت مبلغی را ماهیانه دریافت می کنند که به آن کیندرگلد می گویند. این مبلغ حدود 200 یورو برای هر فرزند است و این پول صرف هزینه هایی از جمله خوراک و پوشاک و اسباب بازی و دیگر مایحتاج فرزندان می شود و اگر فرزندی در 18 سالگی شغل نداشته باشد، خانواده ها تا 21 سالگی خرج او را پرداخت می کنند و اگر درس بخوانند تا 25 سالگی هم این کار را می کنند.

در کره گرسنه ماندن فرزندان اشکالی ندارد

در کره غذا خوردن یک نوع مهارت در زندگی می باشد.در بسیاری از فرهنگ ها به کودکان غذا خوردن را آموزش می دهند تا بهترین تجربه و لـ*ـذت را داشته باشند.در کره نیز به فرزندان یاد می دهند که باید گرسنگی خود را تحمل کنند تا اینکه کل اعضای خانواده برسند و بتوانند با یکدیگر غذا را صرف کنند.

برعکس در آمریکا همیشه غذای کودکان زودتر از بقیه سرو می شود این درحالی است که کودکان در ژاپن مثل دیگر کشورهای آسیایی همان غذای بزرگسالان را می خورند.

آویزان کردن پستانک کودکان به درخت در دانمارک

کودکان در 3 سالگی در دانمارک ، پستانک های خود را به شاخه های یک درخت خاص آویزان می کنند تا از آن برای همیشه خداحافظی کنند.


انجمن رمان‌نویسی
رمان۹۸


آشنایی با قرص فمی لاکت

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: ASaLi_Nh8ay
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا