خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SONIA.K

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
21/4/20
ارسال ها
415
امتیاز واکنش
2,666
امتیاز
248
محل سکونت
جزایر هاوایی
زمان حضور
17 روز 23 ساعت 49 دقیقه
نویسنده این موضوع
چگونه نقاشی کشیدن را شروع کنیم؟
هنگامی که شما تصمیم به آغاز کار نقاشی می کنید شاید با اسطوره یا افسانه ای روبرو شده اید که استعدادتان را شکوفا کرده است. شاید باورتان نشود ولی اشتیاق و شوق در این کار بیش از هر چیز می تواند به شما کمک کند. شما حتی می توانید یک نقاشی عالی بکشید بدون اینکه چیزهای زیادی از مهارت های نقاشی بدانید. با دیدن فیلم آموزش نقاشی و طراحی در سایت اینترنتی با این کار بیشتر آشنا شوید.کلیه آثار هنری که در متن مقاله آورده شده است متعلق به هنرمند نقاش برجسته کشورمان خانم فرحنار پناه می باشد

جذاب‌ترین راه آموزش نقاشی…
جذاب‌ترین راه آموزش نقاشی، می‌تواند آموختن از طریقِ فیلم های آموزش نقاشی باشد. هنر در ما معجزه می‌آفریند. روحمان را آرام می‌کند و ذهنمان را شاداب و فعال نگاه می‌دارد و چه هنری زیباتر از نقاشی و چه راهی برای آموزش نقاشی، مناسب تر از فیلم های آموزش نقاشی… نقاشی، لحظات شما را پر از نور و رنگ خواهد کرد و با قلمویی سحرآمیز، شور و شادی را به روزهایتان خواهد پاشید. در پروسه‌ی آموزش نقاشی، پیدا کردن ایده برای نقاشی و بازی با رنگها، قلبتان را از انرژی های منفی آزاد می کنید و مغزتان را ورزش می دهید. هنر و آموزش نقاشی، احساس تازگی و نشاط را در جسم، روح و زندگیتان سرازیر می‌کند

آموزش نقاشی، دربِ ورود به جهانِ هنر…
آموزش نقاشی درِ ورود به جهانِ جادوییِ هنر است. ما هر روز با احساساتِ متفاوتی درگیریم: غم، دلتنگی، عذاب، خشم، رنج، درد و… برنامه می‌ریزیم و منتظر شنبه‌ایم برای شروع راهی نو و تغییرها رخ نمی‌دهند؛ هنر بهترین و جادویی‌ترین راهِ گریز از منفی هاست. به نقاشی کردن پناه ببرید. شاید با خود بگویید دوست دارید اما وقت، شیفت های کاری و برنامه‌های زندگی اجازه حضور در کلاس‌های نقاشی را به شما نمی‌دهند؛ خب!! از فیلم آموزش نقاشی شروع کنید.. بسیار هیجان انگیز است؛ می‌توانید با آرامش و فراغ بال، در بهترین زمان روزتان، چایی بنوشید، در مبل راحتی خود لم دهید و نقاشی را شیرین و جذاب بیاموزید. بهتر است جنگیدن برای رفعِ احساسات بدتان را رها کنید و آنها را به تابلوهای نقاشی تبدیل کنید. غم، رنج، دلتنگی و… را بر صفحه‌ای سفید بکشید و رنگ آمیزی کنید! رهایی و سبکی بعد از خلق یک هنر، آن هم تابلوی نقاشیِ رنگارنگ، بی نظیر است.



10 نکته ی طلایی برای شروع نقاشی و طراحی

 
  • تشکر
Reactions: Narín✿

SONIA.K

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
21/4/20
ارسال ها
415
امتیاز واکنش
2,666
امتیاز
248
محل سکونت
جزایر هاوایی
زمان حضور
17 روز 23 ساعت 49 دقیقه
نویسنده این موضوع
آموزش نقاشی، خلاقیت را در کودکان و نوجوانان افزایش می دهد.
آموزش نقاشی، خلاقیت را در کودکان و نوجوانان به طرز شگفت انگیزی افزایش می‌دهد؛ اینکه کودک یا نوجوان، مداد، قلمو یا پاستیلی را در دست بگیرد و طرحی خلق کند، مهارت های عملیش را رشد می‌دهد؛ او می‌اندیشد که چه چیزی را نقاشی کند؛ هر قسمتش را چه رنگی بزند و در واقع آنچه در ذهنش می‌گذرد را بر صفحه می‌آورد و اینها همه باعث رشدِ خلاقیت در او می‌گردند. حتی وقتی کودک اثر نقاشی خود یا تابلویی نقاشی را تماشا می‌کند و با آن به رؤیا می‌رود و درباره‌اش تفکر می‌کند، همه و همه ذهنش را قوی می‌کنند و قوه ی بصری کودک یا نوجوان را به شدت تقویت می‌کنند. کودک در ذهنش جستجو می‌کند، ایده می‌یابد و با پیچ و تابِ انگشتانش، نقاشی را خلق می‌کند و فکر، چشم‌ها، قوه ی تفکر، مهارتِ تصمیم گیریش پرورش می‌یابند؛ درست تر می‌بیند و بهتر درک می‌کند. هرچه کودک یا نوجوان بیشتر با هنر و آموزش هنر گره بخورد و بیشتر خلق کند، بیشتر لـ*ـذت می‌برد و خلاق‌تر می شود و خلاقیت به او کمک می کند در مواجهه با مسائل مختلف زندگی، بهتر و سریعتر تصمیم بگیرد و درست ترین راه ِ چاره ها را بیابد. هنر برای مغز همچون ورزش است و عضله‌ی مغز را قوی می‌کند و جریان خون به آن را افزایش می‌دهد.

مقاله مرتبط

تاثیراتی که نگاه کردن به یک تابلو نقاشی بر مغز ما می گذارد

تصمیم گیری درباره انتخاب سبک و نوع رنگ در نقاشی:
اولین گام تصمیم گیری برای شروع نقاشی کشیدن این است که از چه روش هایی برای نقاشی می خواهید استفاده کنید همچنین انتخاب رنگ نقاشی نیز نکته بسیار مهمی است که بایستی به آن توجه داشته باشید.شما برای ورود به دنیای نقاشی می بایست یک سبک ویژه ای را انتخاب نمایید. شما چهار انتخاب اصلی دارید که عبارتند از: رنگ روغن، آبرنگ، آکریلیک و پاستل . این یک انتخاب کاملا شخصی است. اگر یک نوع رنگ برای شما مناسب نباشد می توانید رنگ های دیگر را نیز امتحان کنید.

رنگ روغن: این نوع رنگ سنتی ترین روش برای رنگ آمیزی است. این رنگ ها از مخلوط موادی مثل لاین ، گلرنگ و خشخاش بدست می آید. باید سطحی که توسط رنگ روغن رنگ آمیزی می شود توسط gesso محافظت شده باشد تا اسید موجود در رنگ به سطح آسیبی نرساند. رنگ روغن زود خشک نمی شود به همین دلیل شما می توانید از روزهای قبل, رنگ ها را ترکیب کرده و آماده کنید.
برای تمیز کردن رنگ روغن به حلال های خاصی نیاز است، حلال هایی مثل سنگ مرمر و یا ذرات معدنی. در سال های اخیر روغن های محلول در آب نیز تولید شده اند که با آب به راحتی می شود قلم و یا دیگر اجسام را تمیز کرد.

آبرنگ : آبرنگ هم یک نوع رنگ و روش قدیمی در نقاشی محسوب می شود. آبرنگ از ترکیب موادی ساخته می شود. آبرنگ هم چنان که از نامش مشخص است، حلال در آب می باشد و بعد از ترکیب و ساخت، اگر خشک شود می توان دوباره آن را درست کرد. حتی در مواردی بعد از سال ها هم می توان آبرنگ را فعال کرد. به علت ویژگی هایی که آبرنگ داراست بسیار پر طرفدار بوده و در بسیاری از محیط ها از آن استفاده می شود.


10 نکته ی طلایی برای شروع نقاشی و طراحی

 
  • تشکر
Reactions: Narín✿

SONIA.K

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
21/4/20
ارسال ها
415
امتیاز واکنش
2,666
امتیاز
248
محل سکونت
جزایر هاوایی
زمان حضور
17 روز 23 ساعت 49 دقیقه
نویسنده این موضوع

رنگ آکریلیک :
این نوع رنگ می تواند یک انتخاب مدرن تری باشد. آکریلیک از سال 1950 تولید شده و در اختیار نقاشان قرار گرفته است. این رنگ از پلیمر پلاستیکی ساخته شده است. ویژگی این رنگ طوری است که بسیار زود خشک می شود و تقریبا روی هر سطحی می توان مورد استفاده قرار داد و نیازی به هیچ محافظی ندارد. با وجود این ویژگی ها این رنگ کاملا محلول در آب است و بسیار راحت تمیز می شود. آکریلیک را می توان در موارد بسیاری استفاده کرد. در واقع این رنگ هم شباهت هایی به آبرنگ دارد و هم رنگ روغن.
رنگ های پاستل :
رنگ های پاستل در برند های مختلفی وجود دارد که شما برای شناختن آنها به زمان نیاز دارید . اما به عنوان یک مبتدی می توانید رنگ پاستیل unison ساخته جان هاسکی را خریداری کنید که بسیار به درد بخور است. این برند دارای 400 رنگ مختلف می باشد. اگر به رنگ های دیگری نیاز داشته باشید می توانید به صورت جداگانه خریداری کنید. رنگ پاستل schmincke نیز یک برند رنگ پاستل خوب است که پاستیل های نرمی را دارد، بافت کریستالی عالی دارد که بر روی کاغذ و دیگر سطوح عالی کار می کند. پاستیل Rembrandt هم از رنگ های با کیفیت می باشد که برای مبتدیان انتخاب خوبی است.
تابلوهای نقاشی، حرف های زیادی برای گفتن دارند…
تابلوهای نقاشی، سرشارند از حرف و احساس… وقتی دیوارِ خانه را پر از تابلوهای نقاشی کوچک و بزرگ می‌کنید، گویا دیوار زنده می‌شود و با شما گفتگو می‌کند! با پرنده هایِ داخل تابلوها پرواز می‌کنید؛ در دریاهایِ نیلیِ تابلوها شنا می‌کنید و به سرزمین‌هایِ تابلوها سفر می‌نمایید و در نهایت از بالای بلندترین قله‌ی کوهِ وسطِ نقاشی، خودتان را تماشا می‌کنید که با هنر و نقاشی، آرام تر، شادتر و خلاق‌تر گشته‌اید. تابلوهای نقاشی قلب خانه ها هستند، آنها را به دیوارها بکوبید تا خانه‌ی شما با رنگ‌ها و شکلها بتپد و خونِ تازه را در رگ‌های خانه و بدنتان جاری کند. تابلوهای نقاشی، رؤیابافی و تخیل را در شما بیدار می‌کنند و تخیل ِ شما همان چیزیست که به زودی تبدیل به واقعیت می‌شود. تابلوهای نقاشی در دلِ خود، احساساتِ نقاش و جادویِ دستانش را تا ابد نگاه می‌دارند و شما ناظرِ هر روزه‌یِ قلب، احساس و درونِ یک هنرمندِ بزرگ خواهید بود.


10 نکته ی طلایی برای شروع نقاشی و طراحی

 
  • تشکر
Reactions: Narín✿

SONIA.K

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
21/4/20
ارسال ها
415
امتیاز واکنش
2,666
امتیاز
248
محل سکونت
جزایر هاوایی
زمان حضور
17 روز 23 ساعت 49 دقیقه
نویسنده این موضوع
10 تکنیک برتر برای ارتقا مهارت های نقاشی شما
کلاس آموزش نقاشی قطعا در بهبود مهارت های شما تاثیر گذار خواهد بود.رابی بنو هنرمندی است که با اشتراک گذاشتن دانش و اطلاعات خود امیدوار است که دیگران مهارت نقاشی خود را ارتقاء دهند. امیدوارم کسانی که به تازگی شروع به آموختن نقاشی کرده اند از این مقاله استفاده لازم را ببرند. با دیدن فیلم های آموزشی در سایت ما مهارت خود را بهبود دهید.

10 چیزی که باید یاد بگیرید و تمرین کنید تا مهارت نقاشی خود را بهبود بخشید:

موضوعی را که به آن علاقه دارید انتخاب نمایید.
ترس از خراب کردن نقاشی را کنار بگذارید.
جسور باشید و غرق در نقاشی خود شوید.
گاهی به نقاشی خود از دور نگاه کنید.
5.ارزش اصلی نقاشی را در نظر بگیرید.

یاد بگیرید که شکل ها را ببینید نه اشیا را
سعی کنید رنگ ها را روی پالت و روی سطح نقاشی ترکیب کنید.
سعی کنید از ابزارهای جایگزین استفاده نمایید.
از روش های مستقیم و غیر مستقیم استفاده نمایید.
لبه ها را کنترل کنید.
برای یادگیری و آموزش نقاشی از پایه تا پیشرفته انتخاب یک کلاس آموزش نقاشی کمک بزرگی را به شما می کند.


10 نکته ی طلایی برای شروع نقاشی و طراحی

 
  • تشکر
Reactions: Narín✿

SONIA.K

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
21/4/20
ارسال ها
415
امتیاز واکنش
2,666
امتیاز
248
محل سکونت
جزایر هاوایی
زمان حضور
17 روز 23 ساعت 49 دقیقه
نویسنده این موضوع
1.موضوعی را انتخاب کنید که به شما انگیزه بدهد
وقتی شروع به نقاشی موضوعی می کنید که به آن علاقه دارید و انگیزه لازم را برای آن در خود می بینید، کشیدن نقاشی یک فرآیند راحت و آسان می گردد.

به عنوان مثال من عاشق رنگ هستم و اگر انتخابی بین کشیدن یک چشم انداز ابری و آفتابی داشته باشم قطعا کشیدن چشم انداز آفتابی را انتخاب می کنم. من از این چالش تفسیر سایه ها و نورها و نتیجه شکل گیری آنها بسیار هیجان زده می شوم. اگر نقاشی را که می کشید دوست داشته باشید شما را هیجان زده خواهد کرد. با این حال منتظر باشید با سخت گیر ترین منتقد رو به رو شوید یعنی خودتان.

اکثر مواقع هنرمندان وقتی به نتیجه نهایی اثر خود نگاه می کنند تمام اشتباهاتی را که مرتکب شده اند به وضوح می بینند، در واقع حاصل نهایی چیزی نیست که در شروع نقاشی هنرمند به آن فکر می کرده.

باید چندین بوم نقاشی را خراب کنید تا به چیزی که ایده آل شما است برسید و حتی گاهی به آن نزدیک هم نمی شوید. اما نگران نباشید. به هر نقاشی که می کشید به عنوان مرحله ای عالی از یادگیری نگاه کنید. هر نقاشی جدیدی که می کشید فرصتی برای پیشرفت در این کار است. خرید اینترنتی تابلو های نقاشی را از سایت ما انجام دهید. کلاس آموزش نقاشی برای ارتقاء مهارت نقاشی به شما کمک بزرگی خواهد نمود.

از عکس های کپی برداری شده به عنوان مرجع استفاده نکنید
بهترین عکس های مرجع، عکس هایی هستند که خودتان گرفته اید. تمام عکس هایی که در اینترنت می یابید دارای حق کپی رایت هستند مگر اینکه خلافش نوشته شده باشد، عکس های موجود در کتاب و مجلات نیز همینطور، همه آنها حق کپی رایت را دارا هستند.

اگر واقعا از عکسی خوشتان آمده و میخواهید از آن استفاده نمایید بهتر است به طور مستقیم از صاحب عکس اجازه بگیرید. برای این که کار ایمن باشد سعی کنید از عکس هایی که دارای مجوز کپی هستند استفاده نمایید. دیدن فیلم آموزش نقاشی و طراحی و شرکت در کلاس آموزش نقاشی کمک بسیاری در پیشرفت شما خواهد کرد.


10 نکته ی طلایی برای شروع نقاشی و طراحی

 
  • تشکر
Reactions: Narín✿

SONIA.K

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
21/4/20
ارسال ها
415
امتیاز واکنش
2,666
امتیاز
248
محل سکونت
جزایر هاوایی
زمان حضور
17 روز 23 ساعت 49 دقیقه
نویسنده این موضوع
2.ترس از کشیدن نقاشی را رها کنید و با یک کلاس آموزش نقاشی کار را شروع کنید
اولین چیزی که برای شروع یک نقاشی نیاز دارید ، این است که شجاعت کافی را داشته باشید که بوم خالی نقاشی را پر کنید و رنگ ها را در آن به تصویر بکشید. همانطور که یک نویسنده از صفحه خالی می ترسد، یک نقاش هم از بوم سفید نقاشی ترس دارد. اگر از این مورد ترس دارید زود بوم نقاشی را با یک تن رنگ ملایم رنگ کنید. آن را با نارنجی رنگ کنید ، یا با آبی و یا رنگین کمان بکشید. مهم نیست چگونه فقط حرکت شجاعانه خود را انجام دهید. شما همیشه می توانید نقاشی کنید و حتی آن را تغییر دهید. آموزش نقاشی از پایه تا پیشرفته را با شرکت در کلاس آموزش نقاشی تجربه کنید. چیزهای زیادی را می توان از کلاس آموزش نقاشی آموخت.

3.جسور باشید و در نقاشی خود غرق شوید
گاهی ممکن است تصور و ایده های خود را با مداد یا رنگ روی سطحی نقاشی کنید و طرح اصلی را روی آن پدید آورید.از نقاشی کردن با دقت بسیار پرهیز نمایید.

سعی نکنید فقط داخل شکل ها را رنگ آمیزی کنید. رنگ آمیزی خود را به صورت جسورانه انجام دهید، از این نترسید که رنگ از خطوط بیرون بزند. در پایان نقاشی می توانید اشکال را واضح تر کنید. شرکت در کلاس آموزش نقاشی به شما کمک زیادی خواهد نمود.

با سرعت شروع به رنگ آمیزی کنید و هر رنگی را که دوست دارید استفاده نمایید مطمئن باشید می توانید به عقب برگردید و همه چیز را درست کنید. به کشیدن اشکال بزرگ توجه کنید نه به جزئیات.

هر چه به پایان نقاشی نزدیک می شوید، سرعت خود را کم کنید. اینطوری می توانید اطمینان پیدا کنید که تمام رنگ آمیزی های شما به صورت مناسب انجام شده است. تمام حرکت های خود را به طور قاطعانه انجام دهید. شجاع باشید و بهترین نقاشی ها را بکشید. خرید اینترنتی تابلو نقاشی را از ما بخواهید. برای افزایش علم خود در کلاس آموزش نقاشی شرکت کنید.


10 نکته ی طلایی برای شروع نقاشی و طراحی

 
  • تشکر
Reactions: Narín✿

SONIA.K

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
21/4/20
ارسال ها
415
امتیاز واکنش
2,666
امتیاز
248
محل سکونت
جزایر هاوایی
زمان حضور
17 روز 23 ساعت 49 دقیقه
نویسنده این موضوع
5.یاد بگیرید به ارزش اثر خود اهمیت دهید
رابـ*ـطه بین حجم ها نه تنها در رنگ بلکه در تن ها نیز وجود دارد. این موضوع بسیار مهم است که به طور متناوب نقاط روشن و تیره نقاشی را با یکدیگر مقایسه کنید. حجم های تیره و روشن یک ساختار را به وجود می آورند. آن را مثل یک تصویر اسکلت انتزاعی که روی صحنه قرار دارد تصور کنید. در نگاه اول شما فقط اشیا یا افراد را می بینید اما شما اگر همه ی رنگ ها را تفکیک کرده و فیلترها را از بین ببرید سپس به تاریکی و روشنایی توجه نمایید، می توانید ساختار انتزاعی را به صورت واضح ببینید. شرکت در کلاس آموزش نقاشی را فراموش نکنید.

گاهی با چشم غیر مسلح نمی توانیم مقادیر ارزشمند اثر را تشخیص دهیم. با قرار دادن اخطار های سبز یا قرمز در جلوی چشمانتان می توانید تن های اصلی نقاشی را ارزیابی کنید. اخطار ها را می توانید خریداری کنید و یا خودتان آنها را درست کنید.

6.دید هنرمندانه داشته باشید به جای اشیا، اشکال را ببینید
زمانی که طراحی یا نقاشی می کنید باید به این مسئله توجه کنید که چیزی را که واقعا می بینید را بکشید نه چیزی را که تصور می کنید می بینید. اشیا را فراموش کنید و روی رابـ*ـطه یی که شکل ها با هم دارند تمرکز نمایید. اگر این کار را انجام دهید نقاشی هایتان سه بعدی و واقع بینانه تر می شود. در کلاس آموزش نقاشی تمام مهارت ها را بیاموزید.

برای مثال بیشتر افراد وقتی با یک سیب مواجه می شوند یک نمای جانبی از سیب را می بینند. اما یک هنرمند باید به رنگ ها ، تن ها، سایه هایی که سیب را منحصر به فرد نشان می دهد توجه نماید. به اشکال داخل اشیا و فضاهای مخالف آن توجه کنید. در بهترین کلاس آموزش نقاشی شرکت کنید.

7.ترکیب رنگ بر روی پالت و سطح نقاشی
هنگام استفاده از روش مستقیم، بهترین و مطمئن ترین راه ترکیب رنگ بر روی پالت است، قبل از اینکه بر روی بوم نقاشی کشیده شود. با این حال ممکن است شما دوست داشته باشید ترکیب رنگ را بر روی بوم نقاشی انجام دهید. شستشو نیز می تواند بر روی بوم انجام شود. کلاس آموزش نقاشی جایی برای ارتقا مهارت های شما است.

بهتر است هر دو روش را امتحان نمایید. هر دو را بر روی یک نقاشی ترکیب کنید.
رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی


10 نکته ی طلایی برای شروع نقاشی و طراحی

 
  • تشکر
Reactions: Narín✿

SONIA.K

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
21/4/20
ارسال ها
415
امتیاز واکنش
2,666
امتیاز
248
محل سکونت
جزایر هاوایی
زمان حضور
17 روز 23 ساعت 49 دقیقه
نویسنده این موضوع
8.از ابزارهای جایگزین استفاده نمایید
خودتان را به استفاده از یک قلم مو یا برس محدود نکنید. تقریبا از هر چیزی می توان برای ابزار رنگ آمیزی استفاده کرد. مثل چاقو، انگشتان دست و پا، کارت های اعتباری قدیمی، کلاه گیس، اسفنج، قیچی و شانه های قدیمی و غیره….
با استفاده از ابزار های مختلف می توان نقاشی های خلاقانه تر را ایجاد نمود. دیدن فیلم آموزش نقاشی و طراحی و همچنین شرکت در کلاس آموزش نقاشی کمک شایانی به افزایش مهارت های شما می کند.
9.نقاشی مستقیم و غیر مستقیم
دو روش اصلی برای نقاشی وجود دارد: روش مستقیم و روش غیر مستقیم. هر دو تکنیک را می توان با رنگ های روغن و آکریلیک استفاده کرد.
می توان گفت که نقاشی مستقیم تقریبا بصری است یعنی در آن رنگ را همانطور که دوست دارید، میبینید. آن را روی بوم نقاشی اجرا می کنید و آن هم همانطوری که هست می ماند. با شرکت در کلاس آموزش نقاشی تمام مهارت ها را فرا بگیرید.
روش غیر مستقیم یک رویکرد کلاسیک تر است که در آن زیر نقاشی اصلی یک رنگ آمیزی وجود دارد که ممکن است grisaille و monochromatic یا چند رنگ باشد. لایه های روی آن لعاب شفاف است به طوری که لایه های مات زیرین را تغییر می دهد. رنگ ها با هم ترکیب شده و یک رنگ جدید منحصر به فرد ایجاد می شود. بعد از ایجاد هر لایه از خشک شدن آن مطمئن شوید. به عنوان مثال برای رنگ آمیزی یک فلفل سبز می توانید دقیقا همان رنگ را به روش مستقیم به کار ببرید یا می توانید با روش غیر مستقیم از رنگ آبی شروع کنید سپس لعاب زرد بزنید، رنگ به صورت اپتیکی برای به دست آوردن سبز ترکیب می شود.
هیچ روشی بهتر از روش دیگر نیست. روشی را که برای نقاشی شما مناسب است را انتخاب نمایید. شما همچنین می توانید از هر دو روش در یک نقاشی استفاده کنید. با شرکت در کلاس آموزش نقاشی ما ، آموزش نقاشی از پایه تا پیشرفته را تجربه کنید.
10.لبه ها را کنترل کنید
وقتی شکلی با شکل دیگر ترکیب می شود لبه ایجاد می گردد. وقتی رنگ در جایی تغییر می کند یعنی در آنجا لبه وجود دارد. در طبیعت لبه های کمی سخت و مستقیم وجود دارد.
لبه سخت یا تیز زمانی به وجود می آید که خط قوی بین دو رنگ وجود داشته باشد. لبه های تیز باعث جذابیت می شوند. لبه های نرم به سختی قابل دیدن هستند. زمانی که دو رنگ به تدریج به کنتراست منتقل می شوند این نوع لبه ایجاد می شود.
یک نقاش ماهر باید آموخته باشد که چگونه لبه ها را کنترل کند و لبه های تیز یا نرم را متناسب با نقاشی خود انتخاب نماید.
یاد بگیرید از لبه هایی معنادار متناسب با نقاشی خود استفاده نمایید. لبه ها چشم بینندگان را هدایت می کند و شما از این موضوع می توانید برای برجسته کردن عناصر مهم و یا نقاط مورد علاقه استفاده کنید. در بهترین کلاس آموزش نقاشی شرکت کنید.
در زیر 13 نمونه از ساختارهای ترکیب شده را مشاهده می کنید. تلاش کنید تا یکی از آنها را بکشید بهتر است بیشتر از یکی را امتحان نمایید. این تصاویر حجم هایی از تاریکی و نور هستند که اثر شما را ارزشمند می نمایند. با شرکت در کلاس آموزش نقاشی ، آموزش نقاشی از پایه تا پیشرفته را فرا بگیرید.


10 نکته ی طلایی برای شروع نقاشی و طراحی

 
  • تشکر
Reactions: Narín✿
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا