خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Awrezoo

حامی انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/7/20
ارسال ها
230
امتیاز واکنش
1,285
امتیاز
228
زمان حضور
13 روز 1 ساعت 16 دقیقه
نویسنده این موضوع
در انتخاب رشته کنکور انسانی 98، وکیل، روانشناس و حسابدار و مدیر، شغلهای مورد علاقه داوطلبان علوم انسانی شده است. اما در کنار این رشته ها، رشته هایی وجود دارد که کمتر به چشم می آیند ولیکن آینده خوبی را از خود نشان می دهند.

انتخاب رشته انسانی


از مهم ترین نکات در انتخاب رشته انسانی،وجود دو دسته رشته شامل رشته های بسیار پر طرفدار و رشته هایی که کمتر مورد توجه واقع می شوند، که این موضوع باعث می شود شدت رقابت در رشته های پر طرفدار افزایش پیدا کند و اهمیت انتخاب رشته انسانی را دو چندان میکند. در ادامه سعی میکنیم که در مورد رشته های علوم انسانی واهمیت آن نکاتی را بازگو کنیم و سپس در مورد انتخاب رشته انسانی و مسائل مربوط به کارنامه انسانی را توضیح دهیم .


رشته علوم انسانی، در سال های گذشته به نسبت رشته های تجربی و ریاضی از نظر تعداد داوطلبان و علاقمندان، مشمول کمترین تغییر شده و ثبات نسبی داشته است که ادامه پیدا کردن این روند حتما باعث بهتر شدن جایگاه رشته علوم انسانی در اذهان عمومی و در بین داوطلبان سال های آینده خواهد شد که برای داوطلبان حال حاضر می تواند فرصت خوبی به حساب بیاید چرا که با بهتر شدن دید کلی در جامعه مسلما فرصت های رشد و بازار کار خوبی برای متخصصان رشته های مختلف حوزه علوم انسانی به وجود میاید . همانطور که می دانید در جوامع توسعه یافته به رشته های علوم انسانی بیشتر از سایر رشته ها بها داده می شود و یکی از عوامل پیشرفت هر جامعه ای قطعا پیشرفت در حوزه ی علوم انسانی می باشد که همه اینها می تواند فرصت خوبی را در اختیار داوطلبان حال حاضر رشته علوم انسانی در آینده قرار خواهد داد.


وکیل، روانشناس و حسابدار و مدیر، شغلهای مورد علاقه داوطلبان علوم انسانی شده است. اما در کنار این رشته ها، رشته هایی وجود دارد که کمتر به چشم می آیند ولیکن آینده خوبی را از خود نشان می دهند. رشته هایی مانند علوم اجتماعی، روابط عمومی و چند رشته دیگر. بنابراین اگر در انتخاب رشته کنکور سراسری به سودای وکالت و روانشناسی و مدیریت و حسابداری و مدیر مالی نرسیدید، دست کم رشته هایی را انتخاب کنید که با ذات فکری شما نزدیک تر هستند. کسی که تحلیل اجتماعی خوبی دارد و توانایی نقد دارد باید به سراغ رشته های مشابه با ذهنیت خود برود. پزشکی را می شناسم که همیشه می گوید من باید علوم می خواندم. مهندسی را می شناسم که اعتقاد دارد در مدیریت ایده های نوینی دارد و از مهندس شدن خود پشیمان است. حال که شما این شانس را دارید که در سنین پایین مرد یا زن آرزوهای یک نفر دیگر باشید قدر این فرصت را بدانید.



انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


انتخاب رشته انسانی

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
  • عالی
Reactions: FaTeMeH QaSeMi و ASaLi_Nh8ay
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا